• This our world now [A Gone RPG]
    Gebaseerd op de Gone reeks van Michael Grant

    Je had het op het nieuws gezien, zoveel jaren geleden. De grote muur rond Perdido Beach in Californië, een wereld met alleen kinderen. De FAKZ.
    Wel… Nu was hij er weer. Alleen is het nu anders. Je kunt het namelijk niet meer volgen op televisie, want je zit er zelf in. En het is niet het zelfde als toen.
    Nieuwe wetten voor een nieuwe wereld.
    Jouw nieuwe wereld.


    Deze RPG is gebaseerd op de Gone-reeks van Michael Grant, maar het speelt zich niet af in Perdido Beach. Er is een nieuwe FAKZ gecreëerd, maar deze keer met nieuwe wetten en een nieuwe naam: de Koepel van Stence, of gewoon de Koepel. Hij is gelegen in het (niet-bestaande) stadje Stence, meer bepaald in Stencens National Forest waar het internaat Stencens Academy gelegen is (kaart).
    In deze koepel leven kinderen tussen 14 en 18: alle leerlingen (op een paar die ooit zijn blijven zitten na) van Stencens Academy dus. Hij heeft een diameter van 14 km. Deze keer is hij gemaakt door een meisje, Marion – de geest van een Marion, beter– uit de Falthy-familie, een familie waarvan elk lid een bijzondere gave bezit. Marion werd vroeger gepest door de leerlingen van Stencens. Toen ze wegging, werd ze aangereden. Haar gave bleek te zijn dat haar geest vrijkwam na haar dood.
    Ze ging als geest terug naar de academie, waar het bericht van haar dood net aankwam in haar klas. Niemand leek er veel acht op te slaan. Ze werd zo boos dat een explosie van haar krachten plaatsvond, hierdoor maakte ze de Koepel.
    De inwoners van de Koepel weten hier natuurlijk niks van. Wat ze wel doorhebben is dat alle mensen boven de 18 weg zijn. Omdat ze alles weten van het incident in Perdido Beach, de koepel daar, nemen ze aan dat alle achttienjarigen ook 'poefen'. Maar als de eerste toevallig na 5 dagen na het ontstaan 18 wordt, veranderd hij in een gevaarlijk monster met scherpe tanden en klauwen. Hij vermoordt 2 kinderen. Dit in een monster veranderen word 'transformeren' genoemd.
    Terwijl de kinderen langzaam wachten op meer achttiende verjaardagen, komen meer problemen opdagen. Wie krijgt de macht in de Koepel? Wie wordt vrienden of vijanden met wie? Hoeveel doden - die geen gevolg zijn van de gebeurtenissen door de 'kracht' die deze Koepel gecreëerd worden - zullen er vallen?

    Topics
    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    Regels
    •Minstens 200 woorden
    •OOC tussen haakjes () {} [], sterretjes **, streepjes || --, x'jes xx,...
    •Iedereen mag maximum 2 personages, allebei van een andere rol & een ander geslacht, maar liefst iedereen één.
    •Geen powerplay (een ander personage dan het jouwe besturen).
    •Naamsveranderingen of veranderingen aan je rol doorgeven in het rollentopic.
    •Geen ruzie.
    •Reservaties mogen, ze blijven 3 dagen staan, daarna gaat de rol weer open.
    •Geen perfecte personages.
    •16+ mag, maar niet té.
    •Topics worden geopend door Rosyy behalve als ik toestemming heb gegeven dat iemand anders het mag doen.

    Rollen
    Er zal één groepje gespeeld worden: dit is het leidersgroepje, het 'populaire' groepje een beetje, wat niet betekent dat er wat stillere types in kunnen zitten. De rest van de inwoners van de Koepel zullen NPC's zijn. Er is nog geen echte leider bepaald, maar dit zal in de toekomst misschien nog gebeuren. Zorg dat per categorie het aantal jongens & meisjes ongeveer gelijk blijft. Per groep kunnen eventueel nog wel enkele personages toegevoegd worden (maar dit liever niet, anders zijn we met te veel)
    Ik zal alles wat Marion doet beschrijven en zal ook mijn eigen character beschrijven.

    FE=Female (vrouw)
    MA=Male (man)

    INSCHRIJVEN KAN NOG TOT 27 DECEMBER

    14-jarigen
    - FE; Anna Grey q]MyHome[/q
    - MA; Dean Marvenick q]Capaldi[/q
    -
    -
    Lijstje:

    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd; 14
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;


    15-jarigen VOL
    - MA; Nathan Knight q]Escada[/q
    - MA; Aiden Riddle q]Wilted[/q
    - FE; Charlize Alicia Steele q]Honeymoons[/q
    - FE; gereserveerd voor Lovelydemon tot 20 december
    Lijstje:
    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;


    16-jarigen VOL
    - FE; Eris Temsey q]Rosyy[/q (ik zal mijn lijstje binnenkort ook nog posten)
    - FE; Isabelle Falthy q]Imagines[/q
    - FE; Avery Falthy q]After[/q
    - MA; Finley Daniels q]Bootin[/q
    Lijstje:
    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd; 16
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;


    17-jarigen
    Belangrijk: als jouw char 18 wordt, dan zal deze transformeren: jij mag deze ook besturen, maar enkel NPC's doden, of alleen als je toestemming hebt van diegene, een gespeeld character. Hou er wel rekening mee dat als je plant dat hij/zij zal transformeren, hij waarschijnlijk (sowieso eigenlijk) vermoordt zal worden. Het maakt dus niet uit als je char binnenkort of niet verjaart, er zullen sowieso NPC's zijn die 18 worden.
    - MA; Joey Wright q]MyHome[/q
    - FE; Demira Polkers q]220912[/q
    -
    -
    Lijstje:
    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd; 17
    Verjaardag; Binnen … RPG dagen. (wanneer deze zal transformeren dus, geteld in RPG-dagen, niet in echte dagen)
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;


    Ik hoop dat er wat reacties komen, want ik heb hier veel tijd in gestoken ^^
    Xoxo Rosyy

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:52 ]

    MyHome schreef:
    Ik heb net m'n naam veranderd in MyHome.
    Is aangepast.

    INSCHRIJVINGEN SLUITEN MORGEN!

    Vandaag dus?


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Mag ik dan mischien nog een 14 jarig meisje ?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    Mag ik dan mischien nog een 14 jarig meisje ?
    Is goed, maar ik begin wel al zo snel mogelijk met het eerste topic. Dit is well de laatste inschrijving!

    Beginnen we vandaag nog? Of morgen pas?

    Oh het is nog de 27e dus mag ik nog een rol aanmaken? Dat ik dit niet eerder heb gezien joh.
    Ik ga er gewoon een maken, als het niet goed is dan hoor ik het later nog wel. Het zal trouwens een veertien jarige jongen worden.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:45 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam; Dean Marvenick
    Geslacht; mannelijk
    Leeftijd; 14
    Uiterlijk;


    Dean heeft bruin haar dat altijd warrig omhoog staat. Een iets te grote neus voor zijn gezicht en het grootste gedeelte van de tijd een gigantische glimlach op zijn gezicht.
    Innerlijk; Dean stond voor de koepel ontstond bekend als een hele brave jongen die altijd goed naar zijn ouders en andere volwassenen luisterde. Maar nu zijn ouders en zijn twee oudere zussen alle vier uit het dorp verdwenen zijn en hun strenge regels en dagelijkse kerkbezoeken hebben meegenomen is hij veel vrijer geworden. Hij was een van de enige leerlingen op Stencon waarmee Marion omging. En zij was een van de enigen waarmee hij omging. Door zijn onopvallende karakter werd hij niet veel gepest op school en kenden de meeste andere leerlingen hem ook niet. Op de dag dat hij het hoorde van Marion en hij een andere jongen hoorde lachen om het bericht heeft hij hem knock-out geslagen. Nog steeds is hij vrij onopvallend maar steeds meer mensen leren hem kennen door de actie die dag en de manier waarop hij, als een van de jongsten in de Koepel, alsnog weet hoe iedereen rustig te houden in tijden van nood.
    Likes; hij houdt veel van lezen, superhelden, tv series en nutteloze weetjes.
    Dislikes; hij is als de dood voor vuur. En haat mensen die denken dat ze meer zijn als anderen.
    Extra; hij is, ook al is er vrijwel nooit iets gebeurd, openlijk biseksueel. Ook is hij geadopteerd omdat zijn biologische moeder niet voor hem kon zorgen omdat ze in de gevangenis zat voor de moord op zijn vader.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:12 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam; Brook Smith
    Geslacht; vrouw
    Leeftijd; 14
    Uiterlijk; heeft wit blonde golvende haren en grote blauwe ogen. Ze is 1 meter 73 is best slank en tenger gebouwd.




    Innerlijk; Brooke is een vrij stil en verlegen iemand ze blijft liever uit de buurt van mensen die ze niet kent en is heel voorzichtig met wie ze vertrouwt. Brook is een best aardig atent meisje en kan ook nog heel vrolijk zijn als je haar eenmaal leert kennen.
    Likes; Brook houd van lezen viool spelen en zingen. Als ze eenmaal dol is op een boek weet ze er namelijk ook alles van wat sommige mensen wel eens iritant kunnen vinden.
    Dislikes; Brooke is vrij bang voor de dood zelf de dood heeft haar broer al af gepakt en ze is bang wie ze nog van haar af willen nemen. Ze is ook bang voor spinnen en heeft een hekel en populaire en gemene mensen die denken dat ze beter zijn.
    Extra; Brooke verloor haar grote broer toen dat ze 11 was hij betekende heel veel voor haar. Sindsdien is ze heel stil en gesloten.

    (Is Brooke zo goed?)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Wanneer beginnen we nou?

    Sorry ik had de laatste tijd even andere dingen te doen die boven Q gingen, maar ik probeer vanavond nog te openen.

    Oké, het eerste speeltopic is aangemaakt!
    Click right here
    En hier is het praattopic
    Hier

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 18:49 ]

    Mag ik een 17-jarig meisje reserveren dat de beste vriendin van Marion was?


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    Mag ik een 17-jarig meisje reserveren dat de beste vriendin van Marion was?
    De inschrijvingen waren eigenlijk al gesloten, maar oké, ik zal het nog toelaten omdat we nog niet echt begonnen zijn. Kan je haar wel zo snel mogelijk afmaken?

    Ik wil ook <3. Ik doe wel een 17 jarige. Jammer dat alle 15/16 jarige al bezet zijn.

    Nevermind, kan blijkbaar niet meer...

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 19:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat een enthousiasme ineens nadat het topic is geopend :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.