• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Francisco Lachowski

    Hoewel ik nog steeds met een ontbloot bovenlijf buiten stond, vond ik het niet eens koud. De snee, die van mijn borst tot mijn navel liep, was al redelijk opgedroogd. Mijn opgezwollen wangen deden niet zo veel pijn meer als een paar minuten geleden.
    Ze pakte een sigaret uit het pakje en stak die op met mijn aansteker.
    'Tuurlijk. En dat moet ik geloven? Iedereen haat me.' Ze keek me aan en beet op haar lip.
    'Misschien komt dat door hoe je doet,' zei ik zacht en haalde nonchalant mn hand door mijn haar. 'Ik durf te wedden dat als je aardig doet, je wel leuk kan zijn.'
    Ik blies de rook in rondjes uit en ging op een houten bankje naast de voordeur zitten.
    'Er is alleen iets aan jou waardoor ik je nooit lang pijn kan doen. Je lijkt op iemand. Op iemand die ik ken. Om iemand die ik geef,' zei ze zacht.
    'En zie je?' Begon ik, terwijl ik nog een hijs nam. 'Diegene geeft vast ook om jou. Niet iedereen haat je.'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Antonio Francesco Giovanni

    Ze doet haar shirt een beetje uit, waardoor ik haar goed op haar rug kan slaan. Ik zie hoe het Payne pijn doet, en kijk rond, op zoek naar andere dingen om ze pijn te doen. Ik zie allemaal afschuwelijke martelwerktuigen, die ik absoluut niet ga gebruiken. Ik zie ook een soort ronddraaiende schijf staan, en grijns. 'Ienemienemutte, tien pond grutte, tien pond kaas, en Lovato is de klos,' zing ik op een kinderachtige manier, en ik maak Lovato los en bindt haar vast op de schijf. Daarna pak ik een messenset. Ik zet de schijf aan en hij begint rond te draaien. 'Wist je dat ik nog nooit met messen geworpen heb?' vraag ik, en ik grijns breed. Ik werp het eerst mes, en tot mijn genoegen komt die in haar hand terecht. Ik kijk er trots naar. 'Goed he!' zeg ik met een grijns,e n ik kijk naar Horan en Payne. Ik loop naar ze toe en maak Payne los. Daarna zet ik hem vast zonder dat zijn hand vast zit, en dat hij naar Lovato gooit. Ik geef hem een mes. 'Gooi maar!' zeg ik, en ik loop achteruit zodat hij mij niet kan raken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    -

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:30 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Cheryl Wakefield

    'Misschien komt dat door hoe je doet,' zei Francisco zacht en hij haalde nonchalant zijn hand door zijn haar. 'Ik durf te wedden dat als je aardig doet, je wel leuk kan zijn.' Ik rol zachtjes met mijn ogen. Ik weet zelf ook wel dat mensen mij aardiger zouden vinden als ik anders was geweest. Helaas voor hun ben ik iemand geworden waar niemand van wil houden. 'Dat zeggen er meerdere. Maar geef toe. Ik kan moeilijk veranderen nu hé? Daarbij, Antonio zal me vermoorden als ik hem zou vertellen dat ik ermee kapte' zeg ik zachtjes. Francisco blies de rook in rondjes uit en ging op een houten bankje naast de voordeur zitten waardoor ik noodgedwongen mee moest lopen. Toen we op het bankje zaten blies ik de rook uit.
    'En zie je?' Begon hij, terwijl hij nog een hijs nam. 'Diegene geeft vast ook om jou. Niet iedereen haat je.' Ik kijk hem weer aan. 'Ik hoop het maar. Jij wilt me eigenlijk ook hard voor mijn neus slaan niet? Ach weetje, ga je gang, mijn neus ziet er toch niet meer uit' zeg ik dan tegen hem. Doelend op het bloed langs mijn neus waar ik nog geen tijd voor had om het schoon te maken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Hoezo is Lulubij Antonio? Daar is ze toch niet?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Ik zie ANtonio zoekend rond kijken, great nog meer gemartel. . 'Ienemienemutte, tien pond grutte, tien pond kaas, en Lovato is de klos,zingt hij als een keine kleuter en trekt Demi mee en bind haar vast op een schijf die begint rond te draaien en pakt messen. 'Wist je dat ik nog nooit met messen geworpen heb?' vIk slaak een kreet als de mes die hij gooit in haar hand terecht komt. 'Goed he!' Hij kijkt naar ons en even ben ik bang dat hij naar ons ook gaat agopoem/ Hij neemt Liam mee en bint hem zo vast dat hij alleen zijn arm kan bewegen. 'Gooi maar!' zegt hij grijnzend. 'Liam, gooi het mes in zijn lijf' schreeuw ik' uit het niets.'vieze vuile klote megool' schreeuw ik boos. Ik voelde de pijn van Demi eraf komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adam Lambert

    Ik kon al moeilijk m'n mond houden, maar ik krijg nu echt de neiging om m'n mond los te trekken. Al zou ik dan wel klappen krijgen, maar dat boeide me niet. Ik kijk om me heen. De enige die nog niet gemarteld zijn, zijn Taylor en ik. Het aantal niet-gemartelde wordt steeds kleiner, en ik zal de volgende wel zijn. Het begon een moeilijke situatie voor me te worden. Iedereen werd gemarteld en ik voelde me net een toeschouwer die het accepteerde dat iedereen gemarteld werd. Ik schoof zo dicht mogelijk naar Taylor toe, want ik wilde bij iemand zitten die nog niet gemarteld was. Ik voelde hoe m'n linkerhand begon te beven, uit angst dat ik het volgende slachtoffer zou zijn voor de martelingen die zouden komen. Ik durfde niet na te denken over die pijn die zowat iedereen hier moet lijden, maar het was moeilijk om die gedachte uit m'n hoofd te krijgen. Ik begon uit angst sneller te ademen en het lukte niet om te stoppen, maar ik was nog steeds te bang dat ze mij als volgend slachtoffer zouden kiezen. Maar ik bleef erbij dat ik als laatste gepakt zou worden, niet alleen omdat ik de oudste hier in de kamer ben maar omdat ik wat nuttigere dingen zei en niet zo dreigend klonk. Tranen sprongen in m'n ogen als ik de ene gil na de andere hoorde. Ik kon de pijn niet van ze afnemen, de ontvoerders wel.


    Are you happy? Huh?

    xZiall schreef:
    [Hoezo is Lulubij Antonio? Daar is ze toch niet?]

    | Is ze ook niet. Lulu ligt in de kelder en Liam, Niall, Demi & Angelo zijn op zolder. |


    That is a perfect copy of reality.

    xZiall schreef:
    [Hoezo is Lulubij Antonio? Daar is ze toch niet?]


    [Soooorryy, ik was een tijdje niet online, dus las er even snel doorheen. Ik reageer wel wanneer ik kan inspringen.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Demi deed haar shirt een beetje uit, en Antonio sloeg gelijk op haar rug. Hij keek rond, en zijn blik viel blijkbaar op een of andere rond draaiende schijf, want hij grijnsde ernaar. 'Ienemienemutte, tien pond grutte, tien pond kaas, en Lovato is de klos,' Zingt hij op een kinderlijke manier. Hij maakte haar los, en bond haar op de schijf, en hij begon te draaien. Hij pakte een messen set. 'Wist je dat ik nog nooit met messen geworpen heb?' Vroeg hij met een brede grijns. Hij wier het eerste mes, wat in Demi haar hand terecht kwam. 'Goed he!' Zei hij met een grijns, en ik wierp hem een vuile blik toe. Hij liep naar me toe, en maakte me los. Daarna zette hij me weer vast, maar zo dat er een hand vrij is, en geeft me een mes. Ik kijk er stomverbaasd naar. Wat moet ik met zo'n moord wapen. 'Gooi maar!' Zei hij, en liep achteruit zodat ik hem niet kan raken. Ja, alsof ik echt ging gooien. 'Dus je wilt dat ik gooi? Oké.' Zei ik droog, en gooide hem nog niet eens 2 centimeter van me af, en hij kletterde hard op de vloer.


    How far is far

    Francisco Lachowski

    Ze rolde met haar ogen, waardoor ik licht moest gniffelen.
    'Dat zeggen er meerdere. Maar geef toe. Ik kan moeilijk veranderen nu hé? Daarbij, Antonio zal me vermoorden als ik hem zou vertellen dat ik ermee kapte,' zei ze zacht.
    'Het zou kunnen toch?' lachte ik. 'Oke. Moorden gaat een beetje ver toch? Of is hij echt in staat om..?' zei ik een beetje angstig. Weer blies ik rook uit.
    'Ik hoop het maar. Jij wilt me eigenlijk ook hard voor mijn neus slaan niet? Ach weetje, ga je gang, mijn neus ziet er toch niet meer uit,' zei ze doelend op haar neus.
    'Nee. Zoiets zit niet in me,' zei ik schouderophalend. 'Nooit gevochten, nooit iemand geslagen. Dat kan ik me nu ook niet meer permitteren nu ik vader ben. Hoe kan ik nu mijn zoontje vertellen dat ik iemand in elkaar heb geslagen. Dat zou ik niet over mijn hart verkrijgen.'
    Weer blies ik rook uit.
    'Maar hey, ga je nog zustertje spelen?' vroeg ik, doelend op mijn wonden op mijn gezicht.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    'Het zou kunnen toch?' lachte hij. 'Oke. Moorden gaat een beetje ver toch? Of is hij echt in staat om..?' vroeg hij toen een beetje angstig. Weer blies hij rook uit. Ik knikte eerst als bevestiging en zei toen 'Oh ja. Hij is echt in staat om mensen te vermoorden.' Ik bijt even op mijn lip. 'Ook mij' mompelde ik erachteraan.
    'Ik hoop het maar. Jij wilt me eigenlijk ook hard voor mijn neus slaan niet? Ach weetje, ga je gang, mijn neus ziet er toch niet meer uit,' zei ik doelend op mijn neus.
    'Nee. Zoiets zit niet in me,' zei hij schouderophalend. 'Nooit gevochten, nooit iemand geslagen. Dat kan ik me nu ook niet meer permitteren nu ik vader ben. Hoe kan ik nu mijn zoontje vertellen dat ik iemand in elkaar heb geslagen. Dat zou ik niet over mijn hart verkrijgen.' Ik knikte even. Dat is waar ook. Hij had een zoontje. 'Maar je zoon begrijpt het vast wel als je de reden erbij vertelt' zeg ik tegen hem.
    Het was niet dat ik hem probeerde over te halen ofzo, meer om hem te overtuigen ervan dat hij in dit soort situaties gewoon om hem heen mog slaan. 'Maar hey, ga je nog zustertje spelen?' vroeg hij toen, doelend op de wonden op zijn gezicht. Ik begin te lachen. 'No. Dan had je je maar moeten gedragen en niet willen ontsnappen' zeg ik als een grapje bedoeld. Dan druk ik mijn sigaret uit en pak ik die van hem ook af. 'Kom mee. Dan behandel ik die wonden van je. Owee als je het de andere vertelt, dan druk ik de eerst volgende peuk op jou huid uit' zei ik tegen hem met een dreigende ondertoon er onder. Ik kan best aardig zijn, maar dan moet je het niet gaan misbruiken.


    That is a perfect copy of reality.

    Demi Lovato.

    Pijnlijk wrijf ik over mijn hand als Antonio me losmaakt, maar net op dat moment fluistert Niall wat. Iets in de trant van dan ik stil moet zijn maar mijn gehoor is niet optimaal dus ik versta niet alles. 'Ienemienemutte, tien pond grutte, tien pond kaas, en Lovato is de klos,' geïrriteerd kijk ik op, en Antonio maakt me los en ik wordt op een schijf gelegd die rond begint te draaien. Binnen no time gil ik het uit omdat er een mes in mijn hand terecht is gekomen. Ik voel hoe mijn spieren zich aanspannen en gillend probeer ik van de schijf af te komen maar het lukt niet. Plotseling zegt Antonio dat Liam moet gaan gooien en smekend kijk ik hem aan. 'Liam, gooi het mes in zijn lijf, 'vieze vuile klote megool' schreeuwt Niall. De tranen stromen over mijn wangen en ik heb niet door dat ik nog steeds gil.

    Francisco Lachowski

    Cheryl knikte als bevestiging.
    'Oh ja. Hij is echt in staat om mensen te vermoorden.' Ze beet op haar lip. 'Ook mij.'
    Toen schrok ik een beetje.
    'Anders gaan we samen weg, en beginnen we ergens met zn tweeën een vredig leventje,' zei ik sarcastisch.
    Ze knikte even toen ik vertelde dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen iemand te slaan, tegenover mijn zoontje.
    'Maar je zoon begrijpt het vast wel als je de reden erbij vertelt,' zei ze tegen me.
    'Hij is nog maar tien maanden, ik denk niet dat hij het zak begrijpen,' gniffelde ik.
    Ze lachte door mijn zuster-gesprek. Ze was best mooi toen ze lachte.
    'Je bent mooi als je lacht,' papegaaide ik mijn gedachten na. In mijn hoofd facepalmde ik mezelf. Jezus wat ben ik dom.
    'No. Dan had je je naar moeten gedragen en niet willen ontsnappen.'
    'Ik hielp de rest met ontsnappen,' zei ik eerlijk. Mij durfde niet eens weg. En wil je zo'n sexy verplegerspakje aan doen als je me verzorgd?' lachte ik zachtjes in haar oor.
    Ze drukte haar sigaret uit en pakte de mijne ook af.
    'Hey, daar zaten nog wel vijf hijsen aan,' zei ik verontwaardigd.
    'Kom mee. Dan behandel ik die wonden van je. Oh wee, als je het de anderen vertelt, dan druk ik de eerst volgende peuk op jouw huid uit,' zei ze met een dreigende ondertoon.
    'Ik houd mezelf stil, mevrouw.'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    Toen ik hem vertelde dat Antonio er ook geen moeite mee zou hebben mij zelfs te vermoorden schrok hij een beetje. Ik begin weer te lachen. 'Anders gaan we samen weg, en beginnen we ergens met zn tweeën een vredig leventje,' zei hij daarna sarcastisch. 'Oh ja! Dat lijkt me een super goed idee!' roep ik even sarcastisch terug.
    'Hij is nog maar tien maanden, ik denk niet dat hij het zal begrijpen,' gniffelde Francisco. Ik grinnikte mee. 'Dan zal hij ook vast niet begrijpen waarom er mensen zoals ik bestaan die zijn vader martelen' zeg ik nog steeds grinnikend. 'Je bent mooi als je lacht' zei hij opeens, zomaar. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en ik voelde langzaam mijn wangen rood kleuren. Oh, ga nou niet blozen. Ga nou niet blozen! Te laat. Ik begin weer te lachen en zeg dan 'Eh, bedankt denk ik?' Hij overdonderde me echt met zijn uitspraak van net.
    'Ik hielp de rest met ontsnappen,' zei hij eerlijk. Ik knik eerst met mijn hoofd maar schud hem daarna lachend. 'Geen smoesjes bedenken Chico. Ik kom toch wel achter de waarheid' zei ik lachend tegen hem. 'Ik durfde niet eens weg. En wil je zo'n sexy verplegerspakje aan doen als je me verzorgd?' lachte hij zachtjes in mijn oor. 'Dat zou je wel willen hé?' zeg ik uitdagend terug in zijn oor. Ik grinnik even. Waar in godsnaam was ik nu mee bezig?
    Wanneer ik Francisco's sigaret afpakte keek hij me verontwaardigd aan. 'Hey, daar zaten nog wel vijf hijsen aan,' zei hij daarna even verontwaardigd als dat hij me aankeek. 'Dat is dan jammer. Moet je sneller roken' zeg ik grinnikend en trek hem mee naar beneden. Ik doe het luik weer dicht en trek hem snel mee naar de andere kant van het huis. Zo snel dat niemand het heeft kunnen zien. Als we in één soort badkamer zijn trek ik naar beneden zodat we op gelijke hoogte zitten. 'Dude. Ga is wat krimpen jij' mompel ik dan zachtjes tegen hem. Ik loop naar een spiegel en veeg het bloed rond mijn neus weg. Waarschijnlijk is mijn neus of gebroken of zwaar gekneusd, want het begint steeds blauwer te kleuren. Het verbaast me niets als mijn neus straks donkerblauw is. Ik pak een paar zalfjes die ik moet gebruiken voor de wonden op Francisco's gezicht en zet ze neer. 'Ik behandel jou wonden op een voorwaarde. Als je mijn neus ook doet. Ik weet het, het klinkt heel raar. Maar ik beloof dat ik je geen pijn meer zal doen als je mijn neus verzorgt. Daarbij wil ik er ook wel voor zorgen dat Antonio je niet al te erg toetakeld' zeg ik zachtjes tegen hem.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 22:23 ]


    That is a perfect copy of reality.