• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Franisco Lachowski

    Ik zat nog maar net en Demi kwam naar me toegesneld.
    Ze legde een hand op mijn schouder en nam me in een voorzichtige knuffel.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en legde mijn hoofd op haar schouder, toen ik begon te huilen.
    Na een paar minuten maakte ze haar los uit de knuffel.
    'We-' Ze schraapte haar keel. 'We komen hier wek uit.'
    Ik knikte alleen maar.
    Toen kwam Niall aan de andere kant van me zitten.
    'Hey, gaat het? Ik bedoel niet dat je hier bent, maar vallen je wonden mee?'
    'Ze branden heel erg. En ze kloppen.'
    Ik zag hoe hij naar de foto keek.
    'Dat zijn mijn vrouw en Milo. Mijn zoontje,' vertelde ik hem. 'Ik mis ze zo. Ik ben zo bang dat ik ze niet meer zal zien.'
    Ik slikte mijn tranen weg.
    Niall beet op zijn lip en sloeg zijn bloedende arm om mijn schouder, als steungebaar.
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en huilde weer. Mijn gezin is mijn zwakste kant. Ik ben zo blij dat zij hier niet zitten.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niall Hora

    Il zie Demi aan de andere kant en begin te blozen. Waarim was ik zo cerliefd geraakt? Niet dat zij mij zou zien staan ik bedoel kijk naar mij. Ik verfde mijn haren 'Ze branden heel erg. En ze kloppen. Ik svgrik even op en kbik..'Dat zijn mijn vrouw en Milo mijn zoongje." zegt hij en ik glimlacg. 'Ik mis ze zo. Ik ben zo bang dat ik ze niet meer zal zien.'Ik knik " Ik vind het echt heel erg voor je. Je zoontje ziet er echt siper lief uit. Ik mis mijn ouders broer en beste vrienden ook. Maar ik denkdaf je kind misse helemaal erg is" zg ik zachtjes. Ik was duizelig van het bewegen en het weinige bloed in me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar kan ik inspringen?]


    How far is far

    Je kan naar niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke, ik zal hem naar hem toe sturen.]


    How far is far

    Liam Payne.

    Inmiddels was Francisco weer terug de kamer ingesmeten, en was flink toegetakeld. Ik had nog geluk dat ik alleen die snee in mijn wang heb, maar iets zegt me dat het daar niet bij blijft. Niall is wel het meest gewon van ons allemaal, en ik vind het zo erg voor hem. Ik kroop naar hem toe en ging naast hem zitten. 'Gaat het weer met je? Moet ik iets voor je doen?' Vroeg ik aan mijn beste vriend. 'Niall, we komen hier wel uit, alleen we moeten een plan of zoiets bedenken.' Zei ik. Ik hoopte dat we hier überhaupt levend uit komen, en anders was ik tenminste bij mijn beste vriend als ik het niet overleef.


    How far is far

    Niall Horan

    Ik kijk even op en zie Liam naar me toe kkmen en glimlach. Hij was zo lief. Als ik ergens mee zat of gewoon niet goes in mn vel zat hielp hij me of als ik het moeilijk had. Gaat het weer met je? Moet ik iets voor je doen?' vraagt hij ik zucht. 'Is er misschien wat water? Ik voel me exht heel erg duizelig, ik heb het gevoel dat ik elk moment kan gaan flauwvallen" zeg ik zachtjes. Ik hing inmiddels slapjes tegen de muur en tgen Frasisco aan waar mujn arm om heen hing te bungelen'Niall, we komen hier wel uit, alleen we moeten een plan of zoiets bedenken.'  ik knik weer labgzaam. 'Ik weet het Liam ik weet het' mompel ik. Al was ik sr niet zo zeker van. En ik zou oieO een trauma overhouden en heel beel wonden en littekens en dit is nog maar het begin en ik was al toehetakeld alsof ik hier al maanden zat..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Hij zuchtte. 'Is er misschien wat water? Ik voel me echt heel erg duizelig, ik heb het gevoel dat ik elk moment kan gaan flauwvallen' Zei hij. 'Ik zal kijken voor je, en liep richting de deur waard de ontvoerders achter zaten. 'Hey?! Als jullie ons zo graag zelf willen dood martelen, zorg dan op z'n minst dat we niet uitdrogen.' Schreeuwde ik, en ging daarna weer naast Niall zitten. Zo, dat werd wachten tot ze reageren. 'Dat is hopelijk geregeld.' Zei ik. 'Ik weet het Liam ik weet het' Zei hij. 'Ik weet eigenlijk niet eens of we hier wel levend uit komen. Het klinkt negatief maar het is wel de realiteit. Het enige wat we kunnen doen is hopen.' Zuchtte ik.


    How far is far

    (haha, ik wist niet eens dat het speeltopic al bezig was. Maar goed, ik schrijf eerst het begin. Later ga ik met de verhaallijn mee.)

    Adam Lambert
    Het was vroeg in de ochtend en ik werd wakker op de grond. Blijkbaar ben ik dus uit bed gevallen en heb ik dat niet door gehad, komt wel vaker voor. Ik sta op en slenter naar beneden. Pas beneden voel ik de spierpijn van het slapen op de grond, het voelt gewoon alsof ik van alles vast heb zitten. Ineens hoor ik geklop op de deur en loop naar de deur toe. Ik zie dat m'n gitarist Tommy Joe voor de deur staat.en doe de deur open. 'Goedemorgen Adam, je ziet er niet uit.' zegt Tommy en loopt m'n huis binnen. 'Goedemorgen Tommy! Goh, komt er ook 1tje achter. Heb op de grond liggen te slapen, blijkbaar uit bed gevallen.' zeg ik slaperig en zie Tommy lachen. Lang blijft hij niet, want nog geen minuut later staat hij alweer bij de deur. 'Oh ja, je moet even nieuwe kleding aanschaffen voor de fotoshoot van vanmiddag.' zegt Tommy en doet de deur achter zich dicht. Oh ja, ook dat nog. Die fotoshoot van vanmiddag, bijna vergeten. Snel ontbijt ik en ren naar boven om me aan te kleden en om me op te frissen. Na 2 uur loop ik naar beneden en zoek naar m'n autosleutels. Uiteindelijk zie ik ze liggen. Ik pak de sleutels en loop naar de voordeur. Ik pak nog snel m'n portemonnee en stop die aan de binnenkant van m'n jas. Ik stap het huis uit en doe de deur op slot. Ik ben nog maar een paar meter van m'n auto verwijderd, als ik ruw bij m'n armen gepakt wordt. Fijn, ik kan me niet lostrekken. Ik voel later een harde klap op m'n achterhoofd, waardoor 2 onbekende mensen me laten vallen. Alles wordt in één keer zwart voor m'n ogen.

    Even later krijg ik m'n ogen met moeite open. Ik kijk om me heen. Ik zit in een donkere kamer met 9 andere mensen, beroemdheden zo te zien. Ik herken Taylor Swift, Demi Lovato en Liam Payne Verder ken ik niemand. Ik probeer wat te zeggen, maar m'n stem klinkt schor. 'W-Waar b-ben i-ik?' vraag ik schor. Ik hoop dat ik verstaanbaar ben voor de anderen. Het voelt gewoon alsof ik compleet verlamd ben, alsof ik niks meer kan.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 3:09 ]


    Are you happy? Huh?

    MissKaulitz6 schreef:
    (haha, ik wist niet eens dat het speeltopic al bezig was. Maar goed, ik spring nu in)

    Adam Lambert

    Even later krijg ik m'n ogen met moeite open. Ik kijk om me heen. Ik zit in een donkere kamer met 9 andere mensen, beroemdheden zo te zien. Ik herken Taylor Swift, Demi Lovato, Liam Payne en Harry Styles. Verder ken ik niemand. Ik probeer wat te zeggen, maar m'n stem klinkt schor. 'W-Waar b-ben i-ik?' vraag ik schor. Ik hoop dat ik verstaanbaar ben voor de anderen. Het voelt gewoon alsof ik compleet verlamd ben, alsof ik niks meer kan.
    Harry Styles zit niet in deze RPG. Ik denk dat je Niall bedoelt?
    En nog sorry voor het niet-waarschuwen ):


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    (...)Harry Styles zit niet in deze RPG. Ik denk dat je Niall bedoelt?
    En nog sorry voor het niet-waarschuwen ):


    Yep, dat zal ik even veranderen nog.
    Geeft niks, ik zal toch een deel moeten skippen van mijn verhaallijn omdat iedereen al hartstikke ver is.


    Are you happy? Huh?

    (even ssn vraag hoe ziet de kamer eruit. Is het alleen vloer. Of zijn er ook bedden ofwat?')

    Niall Horan

    . 'Ik zal kijken voor je," antwoord hij. Hij staat op dn loopt naar het luik dn begibt te roepen.. 'Hey?! Als jullie ons zo graag zelf willen dood martelen, zorg dan op z'n minst dat we niet uitdrogen" Hij liep terug en laat zich weer zakken naast me. ' Li dadelijk worden ze boos omdat je schreeuwde" zeg ik kleintjes.'Dat is hopelijk geregeld.' . 'Ik weet eigenlijk niet eens of we hier wel levend uit komen. Het klinkt negatief maar het is wel de realiteit. Het enige wat we kunnen doen is hopen. ' ik bijt op mijn lip en knik. " Maar ik weet zeker dat de fans mee zoeken. Maar ook die van Taylor en Emi en van de rest. W-Waar b-ben i-ik?' hoor ik een schore stem en kijk even op en zie een jongen rond zich heen kijken. ' Jr bent obtvoerd ' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry! Ik moest gisteren de hele dag dansen!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Lulu Antariksa

    Opeens ging het allemaal heel snel. Ik hoorde stemmen in mijn hoofd, die zeiden dat het niet goed ging komen. Ik hoorde mijn broers. 'We missen je niet eens…' waarna ze hard lachten. Het deed pijn. Mijn hoofd bonkte, alles begon pijn te doen. Ik hoorde en voelde niks meer van de buitenwereld, zakte door mijn knieën op de grond en zette mijn handen in mijn haar. Ik begon vreselijk hard te schreeuwen, want de stemmen en pijn moesten weg. Ik kreeg geen besef meer van alles wat er was gebeurd, alles wat er nu gebeurde. Ik wist alleen dat ik Lulu was en dat ik níémand kon vertrouwen. De pijn bleef maar doordouwen in mijn hoofd. 'Stop!' riep ik hard, waarna ik doorging met schreeuwen. 'Ga weg! Stooop!!!' Ik duwde mijn hoofd dichter naar de grond, hopend dat de helse pijn op zou houden.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    ' Li dadelijk worden ze boos omdat je schreeuwde' Zei Niall. 'Niall, dan worden ze maar boos, als jij je water maar krijgt, anders droog je gewoon uit. Dan vermoorden ze me maar of zo, want ik heb veel liever dat jij in leven blijft.' Zei ik. 'Maar ik weet zeker dat de fans mee zoeken. Maar ook die van Taylor en Demi en van de rest.' Zei hij. 'Waarschijnlijk wel, maar we zitten ergens in de middle of nowhere, hoe willen ze ons dan ooit vinden..' Zei ik. Ik was nog steeds erg boos over wat e Niall hadden aangedaan en wat ze de rest hadden aangedaan, waar haalde ze het lef vandaan.. 'W-Waar b-ben i-ik?' Hoor ik iemand schor zeggen. 'Je bent ontvoerd ' Zuchtte Niall, waarop ik knikte. Ik schrok doordat ik iemand hard 'Stop!' hoorde roepen, het was Lulu. 'Ga weg! Stooop!!!' Schreeuwde ze daarna, en duwde haar hoofd dichter tegen de grond. Ik liep naar haar toe. 'He, wat is er, rustig.' Probeerde ik haar te kalmeren. 'Er is niks aan de hand, wij zijn bij je.' Zei ik daarna om haar gerust te stellen.


    How far is far