• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: 1 ROL OVER
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - Bedreigt Zayn Malik
    - NODIG - Bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall
    Drielingbroer van Tyler || Aiden Jake Valentino ||HaIcyon
    Drielingbroer van Tyler || Giovanni Alec Valentino ||Kayal



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 22:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan HOran

    AL snel komt Clary met het koekje en watertandend kijk ik er naar voor vol verlangen. Met een diepe zucht vol tegen zin geef i het koekje weg aan Jay. Ik was al niet normaal veel afgevallen, ik was net als Niall een echte eter maar echt dik werd ik er niet van. Al scheelde het ook dat Niall lui was en ik sportief. Maarja, niets was zoals het was. Mijn haren die normaal, op gestoken waren of los hingen waren nu in een vlecht zodat ze minder snel klitte maar het was lelijk, ik stonk, en ik was graatmager met verwondingen. Lipbijtend kijk ik maar weg en nhoor Jay vragen om drinken. 'wat voor wil je' mompel ik al minder vrolijk en minder enthiosiast dan voorheen. 'ijsthee'roept hij. 'je hoort het Clary' zeg ik nogal chagerijnig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Oke, ik zal wel tegen Tyler en Joél zeggen dat je niet van ze houdt en dat je geen ervaringen hebt met een vriend of wat dan ook. Zullen ze leuk vinden. En ik weet niet hoor, maar de enige vriend die ik ooit gehad heb ik Liam, en ik flirt niet eens met andere jongens. Ik ben dus geen slet,' Ik lachte schamper. "Ze weten dat ik nog nooit een vriend heb gehad, waarom zou je überhaupt denken dat ze iemand nodig hebben met 'ervaring'? Nee dus. Ik houd namelijk wel van ze." Zei ik en rolde wat met mijn ogen. 'Het is niet verboden om je menig te uiten, zolang het anderen in hun waarde laat,' Ik haalde mijn schouders op. "Ja ja, dat zal wel. Mag ik niet de waarheid over je vertellen aan een goede vriend van me?" Zei ik en glimlachte sarcastisch. Ja natuurlijk, ik wilde Rhine heel graag als vriendin. Hoor de sarcasme eens.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    'Van jou niet nee. En Ty, niet genoeg informatie. Wat is drama in the UK dan? Je weet dat ik mijn hele leven al in Spanje woon hé?' zegt hij en hij glimlacht even. Ik lach kort en bijt even op mijn lip. 'Gewoon... Vrienden die je stiekem haten, teveel gevechten, slecht weer, irritante mensen met een irritant accent... Genoeg info?' zeg ik en ik zucht even. 'Ben blij dat ik terug ben.. Van mij part blijven die twee daar maar even lekker zitten.' mompel ik. Ik vis een pakje sigaretten uit mijn zak en steek er een op. 'Maargoed... Heb ik hier nog wat gemist? Kom op, vertel.' zeg ik en ik blaas de rook uit.


    El Diablo.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Tyler lacht kort en bijt even op zijn lip. 'Gewoon... Vrienden die je stiekem haten, teveel gevechten, slecht weer, irritante mensen met een irritant accent... Genoeg info?' zegt hij en hij zucht even. 'Goed genoeg voor nu' zeg ik tegen hem en ik lach even. 'Ben blij dat ik terug ben.. Van mij part blijven die twee daar maar even lekker zitten.' mompelt hij dan. Hij vist een pakje sigaretten uit zijn zak en steekt er een op. Ik kan het niet laten om zijn pakje af te pakken en er ook een te pakken, ook al weet ik dat ik zelf ook heb. Als ik d'r eentje heb uitgepakt gooi ik hem weer terug naar hem en steek ik hem aan. 'Maargoed... Heb ik hier nog wat gemist? Kom op, vertel.' zegt Tyler dan en hij blaast de rook uit. Ik lach even en ik blaas ook de rook uit. 'Je hebt net een inbreekpoging gemist. Je kent ze wel. Die maffia-tegenstanders. Ze hebben geprobeerd in te breken en alles mee te nemen. Nou, dat hebben ze moeten betalen met de ontvoering van een van die dochters van een van hen' zeg ik lachend. 'Zou ik haar anders laten zien? Ze is negentien, misschien goed voor jou?' vraag ik dan nog steeds lachend aan hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Aiden Jake Valentino

    Ik rol even geïrriteerd met mijn ogen als Jace en Rhine in een bitchfight geraken. Ik ga me er niet mee bemoeien en loop weg van die twee. Rhine heb ik nooit echt aardig gevonden. Ik kijk naar het gedeelte bij het water, waar ik Emy zie zitten*. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. 'Is er iets?' vraag ik glimlachend aan haar. Ze zit zo alleen. 'Ik ben Aiden, voor als je me nog niet kende' zeg ik dan tegen haar en ik steek mijn hand uit. Ik bekijk haar even. Jace en zij zijn dan tweelingen, ze lijken echt voor geen ene meter op elkaar. 'Als je me heel erg op Tyler vindt lijken, ja klop. We zijn een drieling, de oudste van de drie is boven aan het niks doen volgens mij' zeg ik dan lachend tegen haar.




    * Ja sorry, ik moest haar ergens plaatsen.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Je hebt net een inbreekpoging gemist. Je kent ze wel. Die maffia-tegenstanders. Ze hebben geprobeerd in te breken en alles mee te nemen. Nou, dat hebben ze moeten betalen met de ontvoering van een van die dochters van een van hen' zegt hij lachend en ik grijns breed. Ik schud mijn hoofd en neem een trek van de sigaret. 'Zou ik haar anders laten zien? Ze is negentien, misschien goed voor jou?' vraagt hij nog steeds lachend en ik knik. 'Is goed.. Waar zit ze, gewoon het gebruikelijke neem ik aan?' zeg ik. Hier hadden we geen kelders waar we onze slachtoffers in gooiden. Nee nee... Gewoon kamers, met tralies voor de ramen en deuren met acht sloten aan de buitenkant.. Ik grijns bij de gedachte en blaas de rook uit. 'Beter ziet ze er goed uit..' mompel ik..


    El Diablo.

    Praattopic 12


    That is a perfect copy of reality.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Tyler schud zijn hoofd en neem een trek van de sigaret. Ik neem zelf ook een hijs. 'Zou ik haar anders laten zien? Ze is negentien, misschien goed voor jou?' Tyler knikt. 'Is goed.. Waar zit ze, gewoon het gebruikelijke neem ik aan?' vraagt hij. Ik knik gelijk. 'Ja, maar ze zit wel vastgeketend. Ze was niet al te braaf en heeft Nevae een paar keer geslagen.' Hier hadden we geen kelders waar we onze slachtoffers in gooiden. Nee nee... Gewoon kamers, met tralies voor de ramen en deuren met acht sloten aan de buitenkant. Ik grijns en ik zie Tyler ook grijnzen. 'Beter ziet ze er goed uit..' mompelt hij. 'Het is best wel een knap meisje hoor' zeg ik lachend. Dan komen we bij het cellencomplex aan. We hadden in totaal nu vijf/zes gevangenen. Allemaal kinderen van, die wel ouder als negentien waren, of hele jonge strijders. Ik houd Tyler tegen en loop dan naar binnen. We hebben ook een paar werknemers. In de eerste kamer zit die nieuwe meid. De deur wordt voor me geopend en ik loop naar binnen. De meid kijkt me angstig aan. Ik maak rustig de kettingen los waarmee ze vastgeketend zit en pak dan wat touw om haar polsen strak mee vast te maken. Ze maakt even een gilletje van pijn. 'Doe ik je pijn Audrey?' vraag ik sarcastisch. Ik trek haar mee naar buiten en ga voor Tyler staan. 'Dit is die meid. Ze heet Audrey' zeg ik grijnzend tegen hem. Ik maak de touw om haar polsen nog wat strakker zodat het onwaarschijnlijk is dat ze nog loskomt. Ik moet lachen bij het gezicht dat Audrey trekt als ik het touw strakker aan trek.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 23:30 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Emilie Jailene Everald

    Ik keek wat rond in de nieuwe loods, Jace en de ontvoerders vonden het te gevaarlijk in onze oude huis. Ach ja, misschien was dit inderdaad het beste, ik kon geen dag in dat huis meer zijn. Dat was veel te riskant. Zuchtend plofte ik neer op een bankje buiten de loods en keek wat rond. Het water was dof en gewoon donkerblauw. De winter brak echt aan en mijn vingers bevroren. 'Is er iets?' Ik schrok op door de stem naast me en keek naar iemand die verdacht veel op Tyler leek. "Nee, niet echt nee. Alleen het feit dat mijn zusje een beetje depressief is." Zei ik en zuchtte diep. 'Ik ben Aiden, voor als je me nog niet kende' Ik glimlachte en grinnikte. "Jace heeft over je verteld." Een glimlach speelde rond mijn lippen. 'Als je me heel erg op Tyler vindt lijken, ja klop. We zijn een drieling, de oudste van de drie is boven aan het niks doen volgens mij' Ik lachte even en schudde mijn hoofd. "Leuk, een drieling." Lachte ik. "Maar Jace en ik lijken helemaal niet op elkaar, ach ja. Het grappige is dat ik rook en Jace roken haat terwijl dat beter bij haar karakter past." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Ze weten dat ik nog nooit een vriend heb gehad, waarom zou je überhaupt denken dat ze iemand nodig hebben met 'ervaring'? Nee dus. Ik houd namelijk wel van ze.' zegt Jace, ik rol met mijn ogen. Ja hoor, zeker. 'Ja ja, dat zal wel. Mag ik niet de waarheid over je vertellen aan een goede vriend van me?' vraagt ze. Ik zucht. 'Dat, Jace, noem je roddelen. En roddelen is ook niet echt iets wat aardig is. Jij bent sowieso niet echt aardig. Maar ik ga denk ik maar eens naar huis om een beetje bij te komen,' zeg ik, en ik rek me even uit. Daarna loop ik naar binnen om mijn spullen te pakken. Ik kijk naar Clary en Jack, die een gesprek hebben over Jay, Clary's broertje. 'Hij gaat met mij mee naar huis. Ik ben even klaar met dit ontvoerders gedoe,' zegt ze. Ik glimlach, want dat is precies hoe ik me ook voel. Clary loopt samen met Jay naar haar auto en rijd weg. Na een tijdje staat Jack op. Hij kust Lysan even op haar voorhoofd en glimlach zwakjes. Ik zie hoe hij probeert zijn pijn te verbergen als hij naar zijn bed loopt. 'Ik ga even slapen, ik ben echt ongelooflijk moe,' zegt hij, en al snel slaapt hij. 'Doei,' mompel ik, en ik loop naar mijn auto om naar huis te rijden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    'Ja, maar ze zit wel vastgeketend. Ze was niet al te braaf en heeft Nevae een paar keer geslagen.' zegt hij en ik knik. 'Het is best wel een knap meisje hoor' zegt hij vervolgens met een lach. Ik grinnik, 'eerst zien dan geloven.' zeg ik. Ik loop achter hem aan het cellencomplex in en kijk even om me heen. Achter de deuren zouden ze zitten, kinderen van waarschijnlijk. We lopen de eerste kamer in en ik zie haar zitten. Ze is niet lelijk, maar ik ken mooiere meiden.. Ik zucht even en leun tegen de muur. Hij maakt haar los en bind haar polsen strak vast met wat touw. Ze gilt even, 'Doe ik je pijn Audrey?' zegt Riley sarcastisch. Ik lach kort. Al snel staat hij voor me met haar. 'Dit is die meid. Ze heet Audrey' zegt hij en ik knik even. Ik streel even over haar pijnlijke gezicht en zucht met een grijns. 'Het is niet heel slim wat je ouders hebben gedaan..' mompel ik...


    El Diablo.

    Aiden Jake Valentino

    'Nee, niet echt nee. Alleen het feit dat mijn zusje een beetje depressief is.' zei Emy en ze zuchtte diep. Ik knikte even. 'Waarom is ze depressief dan? Als je me dat wil vertellen dan' vroeg ik toen aan haar. 'Ik ben Aiden, voor als je me nog niet kende' Emy glimlachte en grinnikte. 'Jace heeft over je verteld.'Een glimlach speelde rond haar lippen. 'Wat zei ze dan over mij? Dat ik charmant was?' vroeg ik uitdagend aan haar en ik haalde mijn hand even door mijn haar. Emy lachte even toen ik zei dat ik uit een drieling kwam en schudde haar hoofd. 'Leuk, een drieling.' lachte ze. 'Maar Jace en ik lijken helemaal niet op elkaar, ach ja. Het grappige is dat ik rook en Jace roken haat terwijl dat beter bij haar karakter past.' grinnikte Emy toen. 'Tja, sommige mensen kunnen een heel ruig karakter hebben, maar iets haten dat juist bij hen karakter past' zei ik toen ook lachend.

    Riley || Joél Lucas Lockwood

    Tyler streelt even over haar pijnlijke gezicht en zucht met een grijns. Ik zie dat Audrey haar gezicht wil wegtrekken, dus pak ik met mijn andere hand haar nek stevig vast. 'Het is niet heel slim wat je ouders hebben gedaan..' mompelt Tyler dan. Audrey kijkt hem boos aan. 'Ze zijn slimmer dan iedereen hier, wij hebben tenminste een echt leven. Het enigste wat jullie doen is 24/7 trainen en hier opgesloten zitten omdat jullie weten dat jullie ons toch niet aankunnen' riep ze boos tegen hem. Ik zuchtte even. Geen slimme zet, geen slimme zet. Ik trek het touw nog strakker, zodat het touw nu diep in haar vel moest snijden. Moest ze ons maar niet beledigen. 'Ik kan nog harder trekken als je dat wilt hoor, geen probleem' fluisterde ik zachtjes in haar oor. Ik trok nog harder, omdat ik daar gewoon zin in had. Ik hoorde Audrey weer gillen. Ik begon te grijnzen. 'Je gegil doet ons niks hoor meisje' zei ik toen tegen haar.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 21:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ze keek me boos aan. 'Ze zijn slimmer dan iedereen hier, wij hebben tenminste een echt leven. Het enigste wat jullie doen is 24/7 trainen en hier opgesloten zitten omdat jullie weten dat jullie ons toch niet aankunnen' riep ze tegen me en mijn gezicht betrekt even. Ze had ergens wel gelijk, vele hier waren nou niet echt "normaal" opgegroeid. Vanaf je 4e werd je aan het trainen gezet, alles leren om te overleven. En doe je het niet goed dan krijg je gewoon een klap, zo simpel is het. Falen is verboden. Voor vrienden krijg je alleen in het weekend en in de vakanties tijd, als je geluk hebt tenminste...
    Ik zie dat Riley het touw nog wat strakker trekt en ik bijt zacht op mijn 'Ik kan nog harder trekken als je dat wilt hoor, geen probleem' fluisterde hij in haar oor en hij trok nog wat harder aan het touw. Ik schrit pas echt op uit mijn gedachten als ik haar hoor gillen, maar alleen omdat het een bekend geluid is. Je gegil doet ons niks hoor meisje' zei Riley en ik grijns alleen maar kleintjes. 'Nee, niet echt. Je raakt eraan gewend na zo'n 20 jaar..' mompel ik.


    El Diablo.

    Giovanni Alec Valentino

    Ik leun tegen het aanrecht en bijt op mijn lip. Mijn blik glijd naar het raam en ik kijk naar buiten. Wat een rotweer hier.. Kon ik niet gezellig in Spanje blijven? Ik heb nog liever het continu vele trainen dan dit. In een koud rotlandje, met rotweer en gewoon alles. Ik zucht en draai me weer om naar het aanrecht. Ik kijk even naar de kamer hiernaast en zie Jace alleen zitten. Ik bijt weer op mijn lip en ril kort. Koud.. Ik hou niet van kou. Ik trek mijn zwarte hoodie weer aan en pak twee bekers. Ik heb het van twee vrienden in Rusland geleerd, een van de beste dingen met de kou is chocomelk. Snel maak ik het en loop met de twee bekers naar Jace. Ik zet ze op de tafel en plof naast haar neer. Ik kijk haar even aan en glimlach klein. 'Ze komen wel terug..' zeg ik om te proberen haar op te vrolijken...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Rhine liep weg met een paar woorden en nam Clary en nog iemand mee. Ach ja, daar zijn we tenminste ook even van af. Ik liep naar mijn kamer en trok een te grote sweater aan, dan kreeg ik het tenminste een beetje warm. Mijn lippen trilden en ik had zo het gevoel dat ik ieder moment in huilen uit kon barsten zonder enige rede. Ik plofte weer neer op de bank en kruiste mijn benen over elkaar. Mijn leven was een puinhoop en ik kon het niet meer terugdoen. Ik wilde een normaal leven, maar dat is niet gelukt. Helemaal niet, ik ben nog geen eens in de buurt van normaal gekomen. Er werden twee bekers op tafel neergezet en iemand plofte naast me neer. Giovanni keek me aan en glimlachte. 'Ze komen wel terug..' Ik haalde mijn schouders op. "Ik wilde dat mijn vader ook terugkwam, maar dat werd 'm ook niet. Ik wilde dat hij ons van de pijn verloste, dat lukte ook niet. Van deze zaak ben ik niet zeker." Mompelde ik zachtjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.