• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    Mag ik me oprollen en niks meer doen? Nog heel even en mijn hoofd knal kapot.

    persoon 1: ik hoor muziek uit de koelkast komen
    persoon 2: echt? wat voor muziek?
    Persoon 1: ff kijken
    ...
    Ah nee laat maar, het is blueband


    Ik heb hier weer veel te hard om gelachen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yes, coffee, my drawshit and my creativity! I love it. : D
    En pff, ik weet niet of ik nou mijn naam terug naar Lolicia of Caffeine moet doen.. decisions, decisions.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het bewustzijn staat los van het hersenstelsel. Interessant, interessant..


    You are beautiful, you are love.

    Marshall schreef:
    Yes, coffee, my drawshit and my creativity! I love it. : D
    En pff, ik weet niet of ik nou mijn naam terug naar Lolicia of Caffeine moet doen.. decisions, decisions.

    Caffeine. :9~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een, twee, drie, vier. De deur staat op een kier.
    Vijf, zes, zeven, acht. Ik doe hem niet dicht, wat had je dan verwacht. :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omfg wat een potje League of Legends wel niet kan doen. Ik voel me geweldig!


    26 - 02 - '16

    Symmetry schreef:
    Het bewustzijn staat los van het hersenstelsel. Interessant, interessant..

    Heb je daar 'n artikel over?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb je wel door dat ik het weet?


    :)

    Orchard schreef:
    (...)
    Heb je daar 'n artikel over?


    Nah, het is niet als feit aan te nemen trouwens. Maar m'n vader had iets gezien op tv over een neurochirurg genaamd Eben Alexander. Die heeft een boek geschreven: 'Proof of Heaven'/ 'Na dit leven'. Ik weet het fijne van het verhaal niet meer, maar ondanks dat zijn hersenen waren aangetast had hij wel allerlei ervaringen meegemaakt waardoor hij stelde dat het bewustzijn een losstaand iets is.
    If you're interested: Video

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 21:32 ]


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    (...)

    Nah, het is niet als feit aan te nemen trouwens. Maar m'n vader had iets gezien op tv over een neurochirurg genaamd Eben Alexander. Die heeft een boek geschreven: 'Proof of Heaven'/ 'Na dit leven'. Ik weet het fijne van het verhaal niet meer, maar ondanks dat zijn hersenen waren aangetast had hij wel allerlei ervaringen meegemaakt waardoor hij stelde dat het bewustzijn een losstaand iets is.
    If you're interested: Video


    En zo blijkt weer dat Nederlanders echt een ramp zijn in synchroniseren.
    ik bedoel kom op, zo moeilijk is het toch niet. Welke debiel maakt van Proof of heaven, Na dit leven xd
    Had het niet meer 'Bewijs van de hemel' of iets in die richting had moeten heten xd

    Trouwens wel een interessant aflevering, ik ga hem zo eens kijken :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    En zo blijkt weer dat Nederlanders echt een ramp zijn in synchroniseren.
    ik bedoel kom op, zo moeilijk is het toch niet. Welke debiel maakt van Proof of heaven, Na dit leven xd
    Had het niet meer 'Bewijs van de hemel' of iets in die richting had moeten heten xd

    Trouwens wel een interessant aflevering, ik ga hem zo eens kijken :)

    Haha, ik vond het ook al typisch. :')

    OT: Ik haat pop, maar waarom vind ik dan toch dat nummer zo catchy?!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 21:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil bij je zijn en je knuffelen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nog steeds rugauw :(


    Life is hard and then we die

    Symmetry schreef:
    (...)

    Nah, het is niet als feit aan te nemen trouwens. Maar m'n vader had iets gezien op tv over een neurochirurg genaamd Eben Alexander. Die heeft een boek geschreven: 'Proof of Heaven'/ 'Na dit leven'. Ik weet het fijne van het verhaal niet meer, maar ondanks dat zijn hersenen waren aangetast had hij wel allerlei ervaringen meegemaakt waardoor hij stelde dat het bewustzijn een losstaand iets is.
    If you're interested: Video

    Oh, dat heb ik wel gezien. Bij de TVshow. Heb er zo wel mijn twijfels bij, maar afijn.


    "I shut my eyes in order to see.'