• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Ugh, stomme stemmingswisselingen. ;c Net voelde ik me nog goed.


    I know the feeling :c


    26 - 02 - '16

    Shion schreef:
    (...)

    Troost; ik moet morgen ook een schrijf ding af hebben xd terwijl daar mijn opleiding helemaal niet voor is xd. Ik kreeg de opdracht alleen vandaag pas..


    Dan zijn we in ieder geval samen in de ellende. ><
    Maar je hebt de opdracht vandaag gehad voor morgen? D: Meh, dat is al helemaal kut...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil zo graag een stoel naar m'n vader gooien. HIJ MOET OPHOUDEN MET FLUITEN!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Fuck zeg, waarom moet je dat nu weer doen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Af!!! *overwinningsdansje*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    I feel like I could either burst into laughter or crying at the same time. :c


    You were the only one who could break the spell and destroy me, and the only one pure enough to save me.

    Ugh why oh why??


    -

    AW. Zo'n lieve kaart gekregen vandaag. Ik tref 't maar met zulke vriendinnen. Naaw. En nog een knuffel erbij gekregen ook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil niet trainen, ik wil The Help verder kijken +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eindelijk, morgen laatste examen. Kan ik eindelijk eens slapen :c


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vandaag is het al 3 jaar geleden.
    Ik mis je nog net zo hard.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hoe dichter de kerstdagen en Januari in de buurt komen, hoe verdrietiger ik wordt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dilemma voor het gene dat ik wil vragen.. Of de hele serie, of de helft van de serie plus een boek..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Souffez schreef:
    Dilemma voor het gene dat ik wil vragen.. Of de hele serie, of de helft van de serie plus een boek..

    Bereken wat het duurste is en vraag dat, als je de rest nog bij wilt kopen tenminste. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    *Fingers crossed.*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.