• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik krijg echt rugpijn van mijn period :(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Steeeeph. Hitler is toch zelf een communist? Waarom vermoord hij dan bolsjewieken?"
    I laughed, and laughed, and kept laughing, and the laughing continued.
    Dat was echt de domste vraag die ik vandaag al gekregen heb over geschiedenis. XD


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Orchard schreef:
    (...)
    Oh, dat heb ik wel gezien. Bij de TVshow. Heb er zo wel mijn twijfels bij, maar afijn.

    Mjah, ben ook wel wat sceptisch, maar vind het leuk om erover na te denken. (:

    OT: Morgen maar weer eens naar de sportschool...


    You are beautiful, you are love.

    Join the beat is eigenlijk best wel een leuk programma :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe egoïstisch kan iemand zijn?
    Ik schaam me gewoon dat ik je zus ben, mijn god..


    'Darling, just hold on'

    Guinness schreef:
    persoon 1: ik hoor muziek uit de koelkast komen
    persoon 2: echt? wat voor muziek?
    Persoon 1: ff kijken
    ...
    Ah nee laat maar, het is blueband


    Ik heb hier weer veel te hard om gelachen.

    Ik ga al zo'n vijf minuten hier stuk om, zulke slechte humor dit :')

    OT: Zucht ik moet nog zoveel doen voor morgen, totaal geen zin meer in op dit tijdstip....

    Pluviophile schreef:
    (...)
    Ik ga al zo'n vijf minuten hier stuk om, zulke slechte humor dit :')

    OT: Zucht ik moet nog zoveel doen voor morgen, totaal geen zin meer in op dit tijdstip....

    Ik lief slechte humor, ik kan er echt van in een lachstuip schieten xD beetje jammer als dat in het openbaar gebeurd (wat zo 90% van de keren gebeurd)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Holy fuck, too many feels... Damnit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga maar eens slapen. 6:15 gaat mijn wekker weer ... Truste iedereen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De spieren in mijn linker dijbeen zijn helemaal strak aangespannen en dat voelt niet fijn. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I'm a young star that has been abandoned by the large Galaxy. I'm afraid of being alone. I'm afraid of being forgotten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik jou zie, voel ik me weer zo waardeloos en ongeliefd. Kut minderwaardigheidscomplex.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 22:25 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vraag me af hoe lang ik nog op mijn tong ga kunnen bijten. (cat)
    Je arrogante commentaar komt echt mijn strot uit en ik weet echt niet hoe lang ik het nog kan verdragen.
    Als je iets te zeggen hebt, zeg het dan voor de hele groep en niet achter onze rug.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    0 fucks were given that day... like every day.

    Holy shit, m'n rug D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.