• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rot op met je schrijfplan. Ik heb geen plan. Ik schrijf gewoon. Verdomme, ik kan dit echt niet. En het moet morgen af zijn en ik ben echt veel te laat begonnen. Damnit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Rot op met je schrijfplan. Ik heb geen plan. Ik schrijf gewoon. Verdomme, ik kan dit echt niet. En het moet morgen af zijn en ik ben echt veel te laat begonnen. Damnit.


    Troost; ik moet morgen ook een schrijf ding af hebben xd terwijl daar mijn opleiding helemaal niet voor is xd. Ik kreeg de opdracht alleen vandaag pas..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow, ik heb mijn aardrijkskunde zowaar al geleerd. Nu alles alleen nog nakijken.


    Take me to wonderland


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zucht, ik ben echt klaar met jullie. Achter mijn rug om roddelen jullie over mij en mijn vriendinnen, én over mijn vriendje. Echt, fuck off als je jaloers bent. Jezus zeg, jullie worden zelf al zenuwachtig als jullie met een jongen staan te praten.
    Ik ben ook helemaal klaar met dat arrogante kut gedrag van jullie, ik probeer gewoon nog aardig te doen naar jullie. Maar goed, jullie gaan zo doen? Nee, dan ga ik niet meer aardig doen ook. Dat moet je dan echt niet meer van me verwachten. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
    Ben ook zo blij dat de rest van de meiden in de klas er precies hetzelfde over denken als ik en mijn beste vriendinnen doen, ben echt onwijs blij dat ze achter me staan. Niemand in de klas mag jullie ehe....

    Your eyes they tie me down so hard
    I'll never learn to put up a guard
    So keep my love, my candle bright
    Learn me hard, oh learn me right.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 17:05 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    En nu ga ik m'n huiswerk maken. Anders kan ik niet die kerstliedjes oefenen -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    En nou ben ik zat! Dit is godverdomme de eerste keer dat ik het doe, potverdrie! Volgens mij kan ik serieus NIKS goed doen volgens jou! Ga eens iemand anders afzeiken in plaats van het meisje wat jullie oh zo nodig hadden op de zondag. Wat krijg ik ervoor: STANK VOOR DANK. Dankje, fantastisch.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dan maar weer tekenen.


    Your make-up is terrible

    Over onbeleefd gesproken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dingen beschadigen vaker als je ze loslaat dan als je ze oppakt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Geen zin om huiswerk te maken. >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Buikpijn ga weg!


    26 - 02 - '16

    Ugh, stomme stemmingswisselingen. ;c Net voelde ik me nog goed.


    Your make-up is terrible

    Iemand lijd me af met een rpg, of..iets.. of zet mijn hersens anders aan want ik word gek >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]