• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Okay, dus je vindt mij niet leuk, maar je voelt je vervangen/vergeten zodra ik omga met andere jongens... Dit kan een probleem worden...


    We've lived in the shadows for far too long.

    “I think she was afraid to love sometimes. I think it scared her. She was the type to like things that were concrete, like the ocean. Something you could point to and know what it was. I think that’s why she also struggled with love. She couldn’t touch it. She couldn’t hold on to it and make sure it never changed.”


    Your make-up is terrible

    Waarom verzend hij nou niet? Kut Wifi.


    'Darling, just hold on'

    Misschien moet ik maar echt eens naar de dokter gaan ofzo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wachten op m'n noodles, hongeeeeer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Soms heb ik een hekel aan mezelf. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meh. Tong verbrand. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind het nog steeds droog dat mensen geen spoilers willen van The Hobbit 'want ik heb 'm nog niet gezien', terwijl het boek pas 75 jaar uit is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Ik vind het nog steeds droog dat mensen geen spoilers willen van The Hobbit 'want ik heb 'm nog niet gezien', terwijl het boek pas 75 jaar uit is.


    I agree ;D Ik vind dat ze zich redelijk goed aan het boek houden..

    The hobbit gisteren was zo geweldig met mijn lief <3 ;D
    Strakjes maar eens kijken welke rollen ik nog moet invullen en waarvoor ik nog moet schrijven...Dat dan maar doen dan genoeg huiswerk maken zodat ik donderdag rustig bij me zus kan slapen en vrijdag en zaterdag me verjaardag kan voorbereiden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Moodswings all the way.


    Your make-up is terrible

    NS, ik haat je, dit kan je niet doen. Niet de trein heen later laten vertrekken en de trein terug eerder. Nu kan ik die nooit meer halen en moet ik vet lang op dat koude rotstation wachten. D:


    Your make-up is terrible

    Ik word vaak zo rustig van Celtic music ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh lord no....Ik wil helemaal niet als eerste.
    Ik wil niet zo vroeg op school staan voor een verdomd mondeling examen van Engels.
    Om 8 uur op school staan, weet je dan wel om wat uur ik dan moet vertrekken? x.x
    Je mag dan wel een van mijn lievelingsleerkrachten zijn maar man...Waarom doe je me dit aan?
    Ik ben geen ochtendmens.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geeeeeeez ik kan me echt niet concentreren op m'n huiswerk. Maar ik moet het doen. Moet. Ik kan het niet meer uitstellen. Damnit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn stuk? Flikkerop alsjeblieft.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'