• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Heuj nu praat je echt in de derde persoon. (':
    Dan moet Syll maar op zoek gaan naar haar concentratie. ;D
    Ik moet niks zeggen trouwens...


    Syll is al bezig gegaan met zoeken.. maar Log Horizon werkt daar slecht mee..
    Oh en wat een leuk plaatje trouwens van No.6 ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Syll is al bezig gegaan met zoeken.. maar Log Horizon werkt daar slecht mee..
    Oh en wat een leuk plaatje trouwens van No.6 ;D


    Ik heb Log Horizon al een paar weken geleden opgegeven...
    Yes, hij is leuk. ;d Ik zocht alleen maar op 'No. 6 Christmas' en POEEEEF daar was hij. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja.. Ik zit er ook hard over na te denken om die naar et on-hold lijstje te dumpen...
    & misschien moet ik dat ook maar eens opzoeken ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nagi no Asukara had helemaal geen leuke aflevering o-o damnit wanneer word het weer vrolijk..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Nagi no Asukara had helemaal geen leuke aflevering o-o damnit wanneer word het weer vrolijk..


    Kijk ik ook niet meer... Vond het zo'n raar plot met die visachtige mensen. xd Op zich was het wel leuk, maar weet niet... Had geen zin in zoveel episodes daarvan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Kijk ik ook niet meer... Vond het zo'n raar plot met die visachtige mensen. xd Op zich was het wel leuk, maar weet niet... Had geen zin in zoveel episodes daarvan.


    Ahh ok ;o Ik kijk het dan nog wel ;d. Vind het wel leuk en ik vind die meisjes zo schattig ;d Hikari, Kaname en Tsumugu ook ;D

    Dat aan het eind van Golden Time ;o

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 20:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weet je...
    Ik was een soort van van plan Nezumi als username te nemen, als die nog vrij is, maar nu heet jij al Shion en dat is redelijk awkward. XD
    Bovendien vind ik dat verwarrend voor mensen in mijn RPG, want die heet ook Avalerion.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ubiquitous schreef:


    N'awhh, Nana Osaki is echt zo beautiful. And she also has her cute moments. :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand nog een anime met een goeie kerst episode of kerst thema ??


    Kawaii ^w^

    Parachutes schreef:
    Jongens, ik kan het dan eindelijk zeggen: IK GA EEN HALF JAAR IN JAPAN STUDEREN!
    Mijn Universiteit organiseert uitwisselingsprojecten en ik heb daarvoor heel wat dingen moeten doen, zoals een motivatiebrief schrijven en nu heb ik daarnet een mailtje gehad dat ik ben geselecteerd en in 2015 naar Kyoto mag! Echt, ik ben zo ongelofelijk blij, mijn droom komt uit en ik kan het amper geloven!


    Zo jaloers! *^* Dat is zo awesome! Veel plezier! C: Neem foto's!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ik keek dit weekend "Attack on Titan", I finished it.
    IK EIS EEN TWEEDE SEIZOEN! *^*

    @Avalerion het is al bezet, >: De naam Nezumi....


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    N'awhh, Nana Osaki is echt zo beautiful. And she also has her cute moments. :3



    I know right! Vooral wanneer ze dronken is, haha.
    En toen ze opkwam voor Hachi met kut Shoji


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Soumei schreef:
    Ik keek dit weekend "Attack on Titan", I finished it.
    IK EIS EEN TWEEDE SEIZOEN! *^*

    @Avalerion het is al bezet, >: De naam Nezumi....


    Aawwwhh!
    *pruil*


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.


    Even in de kerstsfeer komen :Y)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 14:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.