• Ik had vandaag mijn economie herkansing. Ik heb altijd onwijs veel moeite met economie toetsen, want ook al leerde ik goed, op de toets ging het altijd fout. Nu had ik veel bijles gevolgd, tips gekregen van verschillende docenten etc. etc. en had ik vandaag dan mijn herkansing.
    Hij ging top! Echt waar, dit was de eerste keer dat ik het idee had dat ik wist waar ik mee bezig was en ik begreep alles gewoon goed. Alleen toen kwam ik bij de laatste vraag.. De antwoorden. Daaaaaamn. Ze zaten aan de toets geniet.

    Ik had geen idee wat ik moest doen, want het is allemaal examenwerk waar ik dit jaar mee bezig ben, dus ik heb gewoon de docent ervan op de hoogte gesteld.(Anders zou ik fraude plegen op mijn examen en ik wil niet weten wat ze dan doen) Toen was iedereen na de toetsen ineens kwaad op me, want iedereen bleek de antwoorden te hebben (en ik dacht dat ik de enige was) en ja, hun klas had de antwoorden in hun zak gestopt en blablabla. Alsof ik het zo leuk vind dat die antwoorden eraan zaten, ik baal zo! Natuurlijk was het een goede oefening, maar toch.. Waarschijnlijk vervalt hij en moet ik hem dus wéér herkansen, dat wordt dus na de vakantie en dan hebben we het al zo druk, want dan is de volgende toetsweek alweer bijna :<

    Mijn school is zo ontzettend slordig en die andere kinderen zo naar dat ze allemaal boos waren :l Bah, jullie ooit zoiets meegemaakt hebben?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 16:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb wel eens meegemaakt dat mijn medeleerlingen een toetsexemplaar hadden gestolen en vervolgens hadden doorgestuurd aan iedereen... Ik heb het toen ook doorgespeeld aan mijn docent. Ik kan daar gewoon niet zo goed tegen.


    Life is hard and then we die

    Nikolaevna schreef:
    Ohgod, dat is wel genaaid zeg. Maar het is inderdaad wel vreemd dat het niet opvalt voor hun. Als niemand het gezegd had en iedereen opeens een beter cijfer had, lol, dan kan je het zo weer opnieuw doen.
    Zoiets was me ook eens overkomen, maar we hoefden er niets van te zeggen, want er kwam al een leraar binnen dat het de verkeerde toets was en antwoorden achterop stonden. :')

    This + vreet jezelf niet ermee op! Het is juist goed dat jij zo eerlijk bent geweest en dat die anderen dat nou willen doen met kans dat ze helemaal niks geleerd hebben, moeten hun weten.
    Hopelijk gaat het dit keer wel goed C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb wel eens meegemaakt dat mijn medeleerlingen een toetsexemplaar hadden gestolen en vervolgens hadden doorgestuurd aan iedereen... Ik heb het toen ook doorgespeeld aan mijn docent. Ik kan daar gewoon niet zo goed tegen.


    Op mijn oude school werden toetsen gewoon meegenomen uit het lokaal, die in kasten zaten, die op het bureau lagen van de leraar enzovoort..
    Ik heb vorig jaar gehad dat ik het allerlaatste blaadje kreeg wat uitgedeeld zou worden en dat bleek het antwoordmodel te zijn. Maar daar heb ik gebruik van gemaakt :')

    Ja, dat ken ik ook. Als mijn klas ook nog maar een reden vindt om te zeggen dat we geen toets hadden of huiswerk, moet iedereen zijn mond houden of anders wordt je keihard uitgescholden. Ook als er iets op het bord staat enzo, dan mag je ook niks zeggen, maar hoe moet je dan in godsnaam weten of je het kan?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Ja, dat ken ik ook. Als mijn klas ook nog maar een reden vindt om te zeggen dat we geen toets hadden of huiswerk, moet iedereen zijn mond houden of anders wordt je keihard uitgescholden. Ook als er iets op het bord staat enzo, dan mag je ook niks zeggen, maar hoe moet je dan in godsnaam weten of je het kan?
    Stuur een anoniem mailtje, dat werkt, en je anonimiteit blijft gewaarborgd.


    Life is hard and then we die

    Ik zou jetzelfde als jou gedaan hebben, hoor. De leerkracht ziet toch ook dat iedereen alles juist heeft? Dus dat komt dan toch uit. Al is het natuurlijk vervelend als je klas hierdoor op jou boos is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aw! Das balen!
    Ik heb wel ns gehad dat een toets herkanst moest worden omdat het gerucht ging dat mensen antwoorden hadden.. Dus moest iedereen het opnieuw doen.

    Maar ik vind het top van je dat je het eerlijk hebt toegegeven! Beter zo! ;)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Savoirself schreef:
    (...)

    Op mijn oude school werden toetsen gewoon meegenomen uit het lokaal, die in kasten zaten, die op het bureau lagen van de leraar enzovoort..
    Ik heb vorig jaar gehad dat ik het allerlaatste blaadje kreeg wat uitgedeeld zou worden en dat bleek het antwoordmodel te zijn. Maar daar heb ik gebruik van gemaakt :')

    Bernrode heeft nog wel ergere dingen meegemaakt :')

    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik heb vaak zat bij mijn natuurkundeproefwerken dat het niet goed is, dat er iets mist, etc. En het is ook áltijd natuurkunde. Maarja, ik ben het inmiddels gewend.
    Wel kut voor je, though! Maar ik vind het heel goed van je dat je zo eerlijk bent geweest ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Stuur een anoniem mailtje, dat werkt, en je anonimiteit blijft gewaarborgd.


    T probleem is bij ons, we hebben schoolmail en aan dat kan de leraar zien wie het is... De meesten zullen het niet vertellen, maar er zijn er een paar die het wel doen. Die zetten je gewoon keihard voor schut in de klas


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen