• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb maandag dan ook eindelijk The Desolation of Smaug gezien, het was zeker een goede film, ondanks alle veranderingen.

    Balen dat Tauriel niet echt bestaat, ze is echt badass. Ik vond het ook zo stom dat ze Kilí eerst half dood laten gaan en dan weer tot leven wekken, hij gaat daarna toch weer dood :W Had dat dan met Bombur gedaan haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Ik heb maandag dan ook eindelijk The Desolation of Smaug gezien, het was zeker een goede film, ondanks alle veranderingen.
    Balen dat Tauriel niet echt bestaat, ze is echt badass. Ik vond het ook zo stom dat ze Kilí eerst half dood laten gaan en dan weer tot leven wekken, hij gaat daarna toch weer dood :W Had dat dan met Bombur gedaan haha.


    NOBODY TOUCHES BOMBUR!!!
    Misschien gaat hij niet dood, ze wijken al zo veel van de boeken af! (I hope so!!!!)

    LakeTown schreef:
    (...)

    NOBODY TOUCHES BOMBUR!!!
    Misschien gaat hij niet dood, ze wijken al zo veel van de boeken af! (I hope so!!!!)

    Whaha Bombur was eigenlijk de reden dat alles in de soep liep in Mirkwood in het boek. En ik hoop wel dat 'ie dood gaat, want niemand komt aan het legendarium van Tolkien. Ondanks Tauriel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    LakeTown schreef:
    (...)

    NOBODY TOUCHES BOMBUR!!!
    Misschien gaat hij niet dood, ze wijken al zo veel van de boeken af! (I hope so!!!!)


    Hoewel ik ook weg ben van Kili, vind ik niet dat ze hem mogen laten leven. Want beslissingen nemen qua leven en dood over door ander bedachte personages, ik vind niet dat ze dat mogen doen.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Hoewel ik ook weg ben van Kili, vind ik niet dat ze hem mogen laten leven. Want beslissingen nemen qua leven en dood over door ander bedachte personages, ik vind niet dat ze dat mogen doen.


    Je hebt wel gelijk, maar alle leuke dwergen gaan dood )': Behalve Bombur dan :Y)

    Is iedereen dood?(nerd)

    Joh, het is kerst, bijna niemand zit nu op Q :')


    Stenenlikker

    I know, ik verveelde me ^^

    LakeTown schreef:
    I know, ik verveelde me ^^

    iedereen maakt nu zijn kerst diner :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hmmm, ik zit nu aan de rode wijn... Hij smaakt een beetje naar een combi van rode wijn en champagne, echt heel lekker :Y)

    Nahahaha, okee deze scene is echt geweldig (:




    Whiee, ik ben vrolijk (:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:38 ]

    LakeTown schreef:
    Nahahaha, okee deze scene is echt geweldig (:



    Klopt. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''




    Misschien moet ik iets minder snel mijn glas leegdrinken... O.o
    Maar ik ben wel vrolijk :)


    Wauw, deze is gaaf! Okee ik ga wel iemand anders lastig vallen, hier word ik genegeerd...

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:44 ]