• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Venomis schreef:
    Niet dat het iets met de hobbit te maken heeft maar....

    IK KREEG NET BERICHT DAT MIJN EIGEN FANTASY BOEK UITGEGEVEN GAAT WORDEN ;D

    ^^


    Uberste awesome! :)


    Stenenlikker

    Venomis schreef:
    Niet dat het iets met de hobbit te maken heeft maar....

    IK KREEG NET BERICHT DAT MIJN EIGEN FANTASY BOEK UITGEGEVEN GAAT WORDEN ;D

    ^^


    Gaaf!! Hoe heet het? Staat het verhaal online?

    Laconiek schreef:
    (...)

    Gaaf!! Hoe heet het? Staat het verhaal online?


    De serie heet “Luotisade” en het eerste deel gaat “de Verdoemenis” heten. (:
    Het staat niet online. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    De serie heet “Luotisade” en het eerste deel gaat “de Verdoemenis” heten. (:
    Het staat niet online. ;D


    Naw, dan ga ik het maar kopen hea?

    Laconiek schreef:
    (...)

    Naw, dan ga ik het maar kopen hea?

    Haha lieff.
    Maar het komt pas in december 2015 uit, het moet eerst nog helemaal geredigeerd worden. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)
    Haha lieff.
    Maar het komt pas in december 2015 uit, het moet eerst nog helemaal geredigeerd worden. ;D


    Haha, dat duurt nog even! Kan je al een beetje vertellen waar het over gaat?

    Venomis schreef:
    Niet dat het iets met de hobbit te maken heeft maar....

    IK KREEG NET BERICHT DAT MIJN EIGEN FANTASY BOEK UITGEGEVEN GAAT WORDEN ;D

    ^^


    Waauuuw! Gefeliciteerd! :Y)
    Ik zal hem zeker kopen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben ook benieuwd Venomis! Waar gaat het te koop komen?

    Het wordt bij de NBD aangeboden, dus het is in alle boekwinkels te bestellen. (:
    Verder komt het in hun catalogus en mag ik op boekenmarkten signeren en verkopen, bij bijvoorbeeld Castlefest en de Elf Fantasy Fair.

    Korte samenvatting;

    Een jonge vrouw krijgt aan het sterfbed van haar moeder te horen dat ze een broer met de naam Humfrid heeft. Haar moeder draagt haar op die zoon te zoeken als ze gestorven is. Hij is te vinden in Dûr Fahling, een mysterieus oord waarvan ze de ligging niet kent.
    Na de dood van haar moeder wordt het dorp aangevallen door trollen en samen met de overlevenden gaat ze op weg om haar broer te zoeken. Onderweg maken ze kennis met een stel piraten. Eén van hen draagt een bijzonder medaillon bij zich, waardoor hij de soldaten van de koning achter zich aan heeft. Hij kent de betekenis erachter niet en is wanhopig op zoek naar antwoorden. De twee groepen besluiten de krachten te bundelen en vertrekken de afschrikkende Verdoemenis in, waar zij op zoek gaan naar een man die hen kan helpen. Hoewel ieder een eigen pad te volgen heeft, blijven ze samen om hun kans op overleven te vergroten. Hier maken ze allerlei avonturen mee, die soms zelfs tot de dood leiden.
    Geen van hen zal na deze tocht ooit nog dezelfde zijn. Ze komen er sterker uit, beter in staat om hun einddoel te verwezenlijken: het onttronen van de koning en de voorspoed terugbrengen in hun thuisland.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Niet dat het iets met de hobbit te maken heeft maar....

    IK KREEG NET BERICHT DAT MIJN EIGEN FANTASY BOEK UITGEGEVEN GAAT WORDEN ;D

    ^^


    vet cool, ik ben ook met zoiets bezig
    gefeliciteerd


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Wauw, geen wonder dat het word uitgegeven!

    Venomis schreef:
    Het wordt bij de NBD aangeboden, dus het is in alle boekwinkels te bestellen. (:
    Verder komt het in hun catalogus en mag ik op boekenmarkten signeren en verkopen, bij bijvoorbeeld Castlefest en de Elf Fantasy Fair.

    Korte samenvatting;

    Een jonge vrouw krijgt aan het sterfbed van haar moeder te horen dat ze een broer met de naam Humfrid heeft. Haar moeder draagt haar op die zoon te zoeken als ze gestorven is. Hij is te vinden in Dûr Fahling, een mysterieus oord waarvan ze de ligging niet kent.
    Na de dood van haar moeder wordt het dorp aangevallen door trollen en samen met de overlevenden gaat ze op weg om haar broer te zoeken. Onderweg maken ze kennis met een stel piraten. Eén van hen draagt een bijzonder medaillon bij zich, waardoor hij de soldaten van de koning achter zich aan heeft. Hij kent de betekenis erachter niet en is wanhopig op zoek naar antwoorden. De twee groepen besluiten de krachten te bundelen en vertrekken de afschrikkende Verdoemenis in, waar zij op zoek gaan naar een man die hen kan helpen. Hoewel ieder een eigen pad te volgen heeft, blijven ze samen om hun kans op overleven te vergroten. Hier maken ze allerlei avonturen mee, die soms zelfs tot de dood leiden.
    Geen van hen zal na deze tocht ooit nog dezelfde zijn. Ze komen er sterker uit, beter in staat om hun einddoel te verwezenlijken: het onttronen van de koning en de voorspoed terugbrengen in hun thuisland.

    That sounds so awesome! Laat me weten wanneer het precies uitkomt, ik ben super benieuwd. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoop dat ik dan nog contact met jullie heb, hehe. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Ik hoop dat ik dan nog contact met jullie heb, hehe. (:

    natuurlijk heb je dat, ik kom je zeker opzoeken op de elf als je daar gaat staan met je boek :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Haha, vast wel, moet je ons wél helpen herinneren!
    Btw. naamsverandering; Laconiek --> LakeTown