• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zeik niet zo over volwassen worden. Prima dat jij op kamers zit. Ik ga niet op kamers, ik blijf lekker thuis wonen, omdat ik dat fijn vind. Niet zelfstandig? Jammer dan. Ik mag dan wel bijna 18 zijn, in mijn hoofd ben ik nog super jong, dus laat me. Ik kan heel mijn leven nog volwassen doen en ik kan altijd nog op kamers als ik dat zou willen. Nee is nee, sukkel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    This is exactly the reason why I never get too close to people.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    welterusten Q


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I'm still surprised how fast you stole my heart. And I hope you keep it and take good care of it, cuz I don't ever want to have this feeling from another person then you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm...misschien kan ik toch beter al gaan slapen.
    Anders word ik misschien zoals deze ochtend weer wakker om 14uur (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Are you freakin' kidding me? Je wilt dat ik aan die gast vraag of hij ons brengt naar Antwerpen voor Oud op nieuw? Oh hell to the no.


    Take me to wonderland

    Brak. Maar hé, ik stond tenminste op tijd te wachten voor de bus. Jullie waren er niet eens toen de bus zou vertrekken. Ik had een half uur langer in bed kunnen liggen.

    Dank je voor het wensen dat hij in mijn droom zou voorkomen, maar ik hoefde hem niet naakt in mijn droom...


    Stenenlikker

    Jemig, we deden niet eens wat fout ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het misselijke gevoel is eindelijk weggetrokken, maar nog steeds buikkrampen door m'n maandelijkse vriend. ;c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Natuurlijk sta ik ook tussen de foto's, maar ik weet niet of ik dat erg vind.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Second day, holadiejee!

    Buikpijn, go.thefuck.away.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh god, dit moet ik niet doen. Straks kan ik helemaal niet meer praten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volgens mij voelt m'n kat het aan dat-ie binnenkort overlijdt. :c Ze zondert zich ineens zo af. Mijn beestje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eigenlijk doet het best een beetje pijn, maar ik vind nu niet dat ik er wat van had mogen verwachten en gelukkig heb ik dat ook niet gedaan. Daarbij zou dan de ironie compleet zijn en het is best goed dat ik dat heb vermeden, vooral uit zelfbehoud en voorkomen van teleurstelling. Go Myke... I guess? :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife