• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    YES. Zin in. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien ga ik wel kijken... Ik vind het altijd leuk om elke week een vast programma te hebben en naast woensdagavond detectiveavond en zaterdagavond Downton Abbey, heb ik niets. Helaas is er dan dus detectiveavond en ik denk dat ik daaraan te voorkeur geef. Maar het is wel rete spannend, dus lang leve uitzending gemist! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yesssssssssssssss ik ga kijken!
    Vorig jaar keek ik voor de eerste keer (okay ik startte pas halverwege, rond aflevering 5 ofzo) en ik had het goed :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    YEAAAH. Ik ga sowieso een kijkje nemen dan :3


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ga sowieso kijken. Voor Sinterklaas hebben mijn broertje en ik een Molboekje gekregen, dus gaan we het fanatiek bijhouden. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Neeeeee.. Rond die tijd komt de nieuwe Sherlock er ook op.. Die Gaat voor. Daarna maar de Mol kijken dan :).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jaa! Ik heb er ontzettend veel zin in! Behalve 2012 heb ik elk jaar gekeken.
    Iemand al enig idee wat de Zwarte Vrijstelling zou kunnen zijn?
    Ik denk dat het publiek hiermee iemand kan vrijstellen. (Als je er nog niet over hebt gehoord, google it)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Huh, sorry maar is het niet 2 januari?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik kijk elke donderdag avond al wat.D= Misschien ga ik de herhalingen volgen...

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, ik heb er ook echt zin in! Alleen ken ik echt niemand.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Haha, ik heb er ook echt zin in! Alleen ken ik echt niemand.

    Ik ken ook nooit iemand want ik ben niet zo van de Nederlandse tv. Maar 't blijft leuk ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Jaaaa! Dit is het enige Nederlandse programma dat ik volg en ik vind het echt geweldig. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orchard schreef:
    YES. Zin in. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    ´Bekende Nederlanders´


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vaste prik op de donderdag avond als het erop is. Love it. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you