• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Liesiemo schreef:
    Vast programma op de donderdag (:
    Ben heel benieuwd. Ken alleen niet zoveel van deze BN'ers.
    Ze gaan toch ook een junior versie maken?

    Heb ik nog niks over gehoord, maar het lijkt me niks eerlijk gezegd.
    Voor kinderen lijkt het me wel leuk om naar te kijken, want dat is wat begrijpelijker voor ze dan de gewone Wim. Maar dat zal de doelgroep ook wel zijn (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Liesiemo schreef:
    Vast programma op de donderdag (:
    Ben heel benieuwd. Ken alleen niet zoveel van deze BN'ers.
    Ze gaan toch ook een junior versie maken?

    Een paar jaar terug was er toch ook al zo'n junior versie?
    Anyway het lijkt me echt zo awesome om zelf die opdrachten te doen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Een paar jaar terug was er toch ook al zo'n junior versie?
    Anyway het lijkt me echt zo awesome om zelf die opdrachten te doen.


    Geen flauw idee eigenlijk. Ik dacht op Facebook gelezen te hebben dat het in het voorjaar van 2014 start.
    Ik val helaas niet meer onder 'de jeugd', dus dan moet ik maar een BN'er worden om mee te kunnen doen x]


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Liesiemo schreef:
    (...)

    Geen flauw idee eigenlijk. Ik dacht op Facebook gelezen te hebben dat het in het voorjaar van 2014 start.
    Ik val helaas niet meer onder 'de jeugd', dus dan moet ik maar een BN'er worden om mee te kunnen doen x]

    Succes met BN'er worden!(;
    Ik weet niet wat de leeftijdsgrens van de jeugd is, want misschien maak ik nog wel een kansje om ooit mee te doen... (probably not)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, highfive bro! Er zitten echt altijd van die droge dingen in WidM (: En ik hou van die laatste aflevering waarbij de mol zo droog gaat vertellen wat ie allemaal geflikt heeft. "Ja en zij stuurden mij er op uit met dat bootje om dat kistje te zoeken. Ik ben natuurlijk gewoon lekker gaan liggen en riep af en toe 'ja ik zie wat!'" Zulke dingen :p

    Haha ja die laatste aflevering vind ik altijd echt geweldig! Maar Kees vond ik vorig jaar ook wel echt een goeie mol


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Over 5 minuten, Nederland 3, liever niet kijken als je nog alle afgelopen 13 seizoenen zelf nog moet terugkijken...

    Edit: Na de samenvatting van de afgelopen 13 seizoenen

    Oh, yes! Dennis is uitgeroepen tot de beste Mol, zelfs boven "übermol" George! Ik vind Dennis en zijn seizoen al de beste sinds die waren uitgezonden!!!


    Ik kan niet wachten tot morgen...

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 22:21 ]

    Erebor schreef:
    Haha, ik heb er ook echt zin in! Alleen ken ik echt niemand.

    Same, meestal komen er 2 in voor die mij wat zeggen, maar dit jaar niet. Heel vaag ken ik misschien wat gezichten.
    Vorig jaar zat ik vanaf aflevering 1 op de winnaar xD Alleen de een na laatste aflevering begon ik te twijvelen, maar ik wou niet van mijn mol af gaan de laatste aflevering xD Dit doe ik al een paar jaar -_-'
    Nu wordt het waarschijnlijk nog moeilijker.
    Het hadden even goed onbekende Nederlanders kunnen zijn... oh... wat ik er voor zou geven om mee te mogen doen aan dat spel in rl!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Het begint over zo'n 40 minuutjes! Het wordt leuk vanavond...(lol) (lol) (lol)

    Ik heb er echt weer zin, heb de app ook al gedownload!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yaay straks kijken ;D (samen met Femke/JamesPotter

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:05 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    I’m excited. *O*

    Beelen schreef:
    Ik heb er echt weer zin, heb de app ook al gedownload!


    Ik ook, alleen dit is de eerste keer dat ik die download. Wat kan je ermee doen?

    Imagines schreef:
    (...)

    Ik ook, alleen dit is de eerste keer dat ik die download. Wat kan je ermee doen?


    Voor mij ook de eerste keer, haha. Ik geloof vragen beantwoorden na het eind van elke aflevering, ofzo, tenminste, dat is wat ik er nu uit begrepen heb.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga ook zo kijken, voor het eerst helemaal c:
    Ik wil ook naar China...


    Tijd voor koffie.

    AAAHHHH, Nog maar een paar minuutjes (:


    Credendo Vides