• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Jaaa nu kan ik dit weer kijken ipv ER.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ga sowieso kijken, maar ik heb het altijd fout :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tot nu elk jaar fout geraden, maar ik ga nu nóg beter opletten. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jaa, weer iets om mijn donderdag avond aan te vullen. (:


    Do what people say you can't.

    Gifts schreef:
    Huh, sorry maar is het niet 2 januari?


    Het is ook 2 januari, maar op 1 januari gebeurt er ook iets leuks...

    Zou je met zo'n zwarte vrijstelling zomaar iemand eruit kunnen kicken? Klinkt hard, maar...

    Jaymes schreef:
    Ik ga sowieso kijken, maar ik heb het altijd fout :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ken echt niemand ervan. :') Heb er echt zin in, ik had het vorig jaar eindelijk goed.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waaaacht, ik ken er wel een! Freek Bartels speelde Joseph in Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Ik dacht al; wat komt zijn kop me bekend voor. Verder zijn het voor mij ook allemaal onbekenden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aaaaaaah. Hier kijk ik dus ieder jaar naar uit. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Kan niet wachten! c:


    Danmarks Dynamite.

    Oké, ben ik de enige die dan bijna alle "BN'ers" kent? Ik vind het wel een beetje ernstig dat jullie heel veel mensen er niet van kennen, maar bon. De jongere generatie hè. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yeaaa, altijd zo jammer dat die afleveringen maar een uur zijn D:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    2 van die deelnemers zijn echt bekend bekend (die gast van Joseph en die gast van t Klokhuis)

    en die rest, sommige namen komen me wel een beetje bekend voor...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeh nice! Ik zit er altijd naast, maar dat kan de pret niet bederven! Ik ben vooral dol op die lasergame spellen altijd, haha, zo geweldig! Ik weet nog dat Jan Kooijman toen met een hooibaal voor die schietschijf op zijn buik liep, hahahha. En is het trouwens niet 2 januari? Of ben ik nou gek?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Barnabas schreef:
    Oké, ben ik de enige die dan bijna alle "BN'ers" kent? Ik vind het wel een beetje ernstig dat jullie heel veel mensen er niet van kennen, maar bon. De jongere generatie hè. (cat)


    Ik herken die mensen nooit :p maar dat maakt niet uit, ik leer ze wel kennen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.