• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Barnabas schreef:
    Oké, ben ik de enige die dan bijna alle "BN'ers" kent? Ik vind het wel een beetje ernstig dat jullie heel veel mensen er niet van kennen, maar bon. De jongere generatie hè. (cat)

    Nu voel ik me ook oud (cat)... Ik ken ze dus ook bijna allemaal xd.


    I am an idiot, I move.

    Het komt 2 januari op nederland 1!!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Barnabas schreef:
    Oké, ben ik de enige die dan bijna alle "BN'ers" kent? Ik vind het wel een beetje ernstig dat jullie heel veel mensen er niet van kennen, maar bon. De jongere generatie hè. (cat)


    Ik ken de meeste ook. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh god, ik dacht dat je ging zeggen dat het al begonnen was hahaha. Ik ga weer kijken hoor:Y)


    Caution first, always.

    Aantal bekenden, sommigen ook niet. Maar ik kijk vrij weinig tv. Vroeger ook niet :Y)
    Ik kan helaas niet kijken. Heb op dat moment altijd musicalles. Misschien dat ik het via uitzending gemist ga volgen. Maar dat ligt eraan...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:07 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    1 Januari begint het niet, er is "maar" een soort van documentaire over de afgelopen 13 seizoenen. Heb beginbericht even aangepast...

    Ik heb de naam Owen Schumacher ooit eens ergens gehoord ofzo, maar de meesten kende ik niet. Behalve Jan Willem Roodbeen, hij presenteert dat radioprogramma waarin de afgevallen kandidaten langskomen om na te praten.

    Yaay! Owen is echt een held, hoop dat hij er lang in blijft!
    Dit gaat zeker in mijn topics, ben een widm fan!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Barnabas schreef:
    Oké, ben ik de enige die dan bijna alle "BN'ers" kent? Ik vind het wel een beetje ernstig dat jullie heel veel mensen er niet van kennen, maar bon. De jongere generatie hè. (cat)

    Ik geloof niet dat ik vergeleken met jou tot de jongere generatie behoor. Maar ik houd gewoon niet van Nederlandse televisie (op een paar dingen na) ^^

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:38 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Amon schreef:
    Aantal bekenden, sommigen ook niet. Maar ik kijk vrij weinig tv. Vroeger ook niet :Y)
    Ik kan helaas niet kijken. Heb op dat moment altijd musicalles. Misschien dat ik het via uitzending gemist ga volgen. Maar dat ligt eraan...


    Kijk via de site? Doe ik altijd. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oja! Ik ken Art Rooijakkers! Hijs echt zo leuk <3.
    Ok, sorry.. Maar ik ken echt niemand dit jaar.. Vraag me elke keer weer af waar ze die bn'ers vandaan halen?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Super leuk! Dit jaar zitten er ook leuke mensen in, vorig jaar vond ik de groep niet zo leuk.
    Kan niet wachten tot het weer begint! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Super leuk! Dit jaar zitten er ook leuke mensen in, vorig jaar vond ik de groep niet zo leuk.
    Kan niet wachten tot het weer begint! :)


    Ik vond de groep van vorig jaar eigenlijk wel gezellig. Deze groep lijkt me iets killer en strategischer. Maar ja, dat is maar een first impression...

    Ik kan nooit op donderdagen tv kijken door mijn bokstraining :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben groot fan dus ik ga dit jaar zeker weer kijken! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh, WIDM! Dat is echt het enige Nederlandse programma waar ik thuis voor blijf haha
    De afgelopen jaren heb ik steeds vol overtuigd op de verkeerde gezeten, maar ik heb het gevoel dat daar dit jaar verandering in gaat komen 8D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood