• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Ubiquitous schreef:
    Oeh nice! Ik zit er altijd naast, maar dat kan de pret niet bederven! Ik ben vooral dol op die lasergame spellen altijd, haha, zo geweldig! Ik weet nog dat Jan Kooijman toen met een hooibaal voor die schietschijf op zijn buik liep, hahahha. En is het trouwens niet 2 januari? Of ben ik nou gek?

    Dat was echt het meest geniale moment aller tijden, ik herinner het me nog steeds haha


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ongewoonlijk schreef:
    (...)

    Ik vond de groep van vorig jaar eigenlijk wel gezellig. Deze groep lijkt me iets killer en strategischer. Maar ja, dat is maar een first impression...

    Ik was echt helemaal gek op de groep van vorig jaar. (no_chears) Maar goed, dit jaar zal het ook wel gezellig worden, lijkt me.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Castellan schreef:
    Oeh, WIDM! Dat is echt het enige Nederlandse programma waar ik thuis voor blijf haha
    De afgelopen jaren heb ik steeds vol overtuigd op de verkeerde gezeten, maar ik heb het gevoel dat daar dit jaar verandering in gaat komen 8D

    Ik zit meestal ook echt op de verkeerde persoon, maar het is gwn echt een geweldig programma.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Zouden er al hints in dat filmpje zitten? Zodra het begint programma begint zie ik echt overal spoken, of liever gezegd, mollen. :'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Castellan schreef:
    (...)
    Dat was echt het meest geniale moment aller tijden, ik herinner het me nog steeds haha


    Haha, highfive bro! Er zitten echt altijd van die droge dingen in WidM (: En ik hou van die laatste aflevering waarbij de mol zo droog gaat vertellen wat ie allemaal geflikt heeft. "Ja en zij stuurden mij er op uit met dat bootje om dat kistje te zoeken. Ik ben natuurlijk gewoon lekker gaan liggen en riep af en toe 'ja ik zie wat!'" Zulke dingen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kijk het nooit omdat ik andere dingen te kijken heb op donderdag. :')


    :)

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, highfive bro! Er zitten echt altijd van die droge dingen in WidM (: En ik hou van die laatste aflevering waarbij de mol zo droog gaat vertellen wat ie allemaal geflikt heeft. "Ja en zij stuurden mij er op uit met dat bootje om dat kistje te zoeken. Ik ben natuurlijk gewoon lekker gaan liggen en riep af en toe 'ja ik zie wat!'" Zulke dingen :p


    Haha, ja! Dat was Patrick toch!


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Haha, ja! Dat was Patrick toch!

    Ja idd, dat de mol dan gaat vertellen wat hij heeft gedaan is altijd geweldig.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Boilesen schreef:
    (...)

    Haha, ja! Dat was Patrick toch!


    Haha ja, hij was fucking genius! Ooh man, ik hoop dat er een leuke mol is dit jaar! Gosh, I love it _O_ Hopelijk is er deze keer wel een minder saaie winnaar dan die stomme Paulien, ik had zo'n hekel aan haar. Ze was zo klunzig en sprak zo saai :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het zo grappig/eng als ze mogen stemmen op de mol en dan hoor je altijd.
    'Degene met de meeste fouten gaat naar huis, behalve de Mol – want díe gaat nooit naar huis.'

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha ja, hij was fucking genius! Ooh man, ik hoop dat er een leuke mol is dit jaar! Gosh, I love it _O_ Hopelijk is er deze keer wel een minder saaie winnaar dan die stomme Paulien, ik had zo'n hekel aan haar. Ze was zo klunzig en sprak zo saai :')

    Waar dat was toch het jaar dat Art won, met Patrick? En ja, dat hoop ik ook wel ja. Al vond ik Kees wel een leuke mol!
    Ik hoop dat het een mannelijke mol is!


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)
    Waar dat was toch het jaar dat Art won, met Patrick? En ja, dat hoop ik ook wel ja. Al vond ik Kees wel een leuke mol!
    Ik hoop dat het een mannelijke mol is!


    Tuurlijk moet de Mol leuk zijn, anders wens je de hele serie iemand een rood scherm toe, om vervolgens erachter te komen dat hij/zij immuun daarvoor was.
    Ik hoop ook op een mannelijke Mol, dan wordt het gelijk tussen beide geslachten, en ik ben voorstander tussen gelijkheid tussen geslachten.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik was echt helemaal gek op de groep van vorig jaar. (no_chears) Maar goed, dit jaar zal het ook wel gezellig worden, lijkt me.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha ja, hij was fucking genius! Ooh man, ik hoop dat er een leuke mol is dit jaar! Gosh, I love it _O_ Hopelijk is er deze keer wel een minder saaie winnaar dan die stomme Paulien, ik had zo'n hekel aan haar. Ze was zo klunzig en sprak zo saai :')


    Nee Paulien was grappig, omdat ze zo klunzig was mocht ik haar wel :') Zij was een geniale mol geweest. Ik hoop echt dat Owen heel ver komt (of de Mol is natuurlijk, gehgeh). Meestal heb ik op het begin een favoriet, maar die is er dan de eerste aflevering al uit... Hopen dat Owen er wat langer in zit. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 13:08 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vast programma op de donderdag (:
    Ben heel benieuwd. Ken alleen niet zoveel van deze BN'ers.
    Ze gaan toch ook een junior versie maken?


    You can't have a rainbow, without a little rain.