• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    - Drew Adams Willemson || 1,9 || Dangerx
    - Steven Lucian Merlyn || 1,8 || Bheliom
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Nicole Rosella Martinez || 1,8 || Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: Jack Ryan DiCaprio || 1,4 || SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    De bendemensen wonen gezamelijk in een oud huis. Wat meer afgelegen van de stad. Het is een oud huis, dus er is ook niet heel veel luxe omdat ze ook niet een van rijksten zijn. Al zijn ze ook niet arm. Meestal komen ze aan geld door te stelen of aan eten. De rijken wonen natuurlijk in rijke wijken bij hun ouders.
    We beginnen gewoon in het dagelijkse leven en er komt binnen een paar dagen een feest waar iedereen naar toe gaat.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:35 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dangerx schreef:
    (...)

    [misschien kan je iets met mijn post?]

    [Ik zal kijken ^^]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    [Ik zal kijken ^^]


    [ hehe yay ^^ ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    (Ik ga slapen Raccoon, reageer morgen!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Cameron Tomas Yorkwill
    Elliot keek me met een grijnsje aan. ''Dat dacht ik al,'' zei hij lachend tegen mij terwijl we voor een gebouw bedenkend stil stonden. ''Heey Elliot,'' hoorde ik een zachte stem van achter. Het was Dawn, ik kende haar van Elliot maar ze zei persoonlijk altijd vrij weinig tegen mij. Ze begroette me vriendelijk en ik knikte haar kort toe, ik vond haar altijd een tikkeltje vreemd maar dat was waarschijnlijk gewoon omdat ze Elliot leuker vond dan mij. ''Wat zijn jullie aan het doen?'' Vroeg ze waarbij ik met mijn ogen rolde. Waar leek het op? Elliot bleek er niet veel om te geven en ik zei bijna kunnen zeggen dat hij gek op haar was. ''We gingen shoppen, voor het feest,'' zei hij en hij straalde blijdschap uit. ''En wat brengt jou hier?'' Vroeg Elliot toen aan haar waarbij ik hem een stoot in zijn zij gaf. Ik kon me echt irriteren aan hem, zeker op dit soort momenten. Dat hij alle aandacht kreeg en dat ik hier maar een beetje stond, ik deed een paar stapjes terug en leunde tegen de muur van het gebouw aan. Ik stak uit verveling een sigaret op en kon zo ook makkelijk een houding aannemen. ''Misschien is ze ook shoppen, voor het feest.'' Ik keek Elliot aan, hij kon zelf toch ook wel een beetje nadenken. Ik bleef ze allebei kort aanstaren maar richtte mijn blik toen op iets anders.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 23:21 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Ylias zit in de winkelstraat/stad op een bankje ^^ feel free to speak to him! :Y) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (Ylias zit in de winkelstraat/stad op een bankje ^^ feel free to speak to him! :Y) )


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Megan Kath Crowley

    Megan werd vroeg wakker en werd met een moe hoofd wakker. Haar haar zat door de war en ze slofte haar bed uit. Haar apartement was niet groot, maar groot genoeg voor haar alleen. Ze haalde haar hand door haar haar en slofte naar de woonkamer. Ze zette wat koffie en deed de douche al aan. Megan zuchtte zacht en schonk een kop koffie in. Die dronk ze snel op en trok haar kleding uit om te douchen. Na enkele minuten stond ze alweer in haar kamer haar haar te kammen en keek naar haarzelf. Ze zuchtte en liet de gordijnen nog even dicht. Vandaag had ze weer nieuwe lessen om een goede tattoo-artist te worden. Megan schudde haar hoofd, pakte een zwarte skinny jeans en haar standaard boots. Deze keer trok ze een zwart shirt uit de kast met "Feeling Fierce" erop. Ze trok haar kleding snel aan en griste haar zwarte leren rugzak van haar bank. Snel knoopte Megan haar schoenen vast en rende naar het station om de metro te pakken naar de centrum van de stad. Ze zuchtte zacht en stapte te metro in. Bij de volgende halte zag ze een jongen aan komen rennen en zou het bijna niet halen. Snel greep ze naar zijn arm en trok hem mee te metro in. "Wees de volgende keer sneller" Zei ze beetje nors en keek de jongen even aan. Ze versterkte haar grip om haar rugzak en keek snel weg van de jongen.

    [Even een vraagje, mot mijn personage die jongen voorstellen? Sorry als ik nu dom ben of zo xd]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    [Even een vraagje, mot mijn personage die jongen voorstellen? Sorry als ik nu dom ben of zo xd]


    [Haha het kan xd dat is gewoon een open aanleiding dus je hoeft niet verplicht erop in te gaan dat ik iemand naar binnen trek xd]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 23:56 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    [Haha het kan xd dat is gewoon een open aanleiding dus je hoeft niet verplicht erop ik te gaan dat jij degene bent die wordt binnengetrokken xd]

    [Oke, dankje voor de uitleg haha, is het goed als Justin die jongen is? (:]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    [Oke, dankje voor de uitleg haha, is het goed als Justin die jongen is? (:]


    [ haha alsje :p is goed hoor ^^ ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 23:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Justin James Skye.

    Ik werd door gekraak van de trap wakker. Waarom hoorde je elk geluidje toch ook in dit pand, het is zo irritant. Iedereen wist hier ook gelijk wat je aan he doen was, maar ja, geld voor een nieuw pand is er simpel weg niet, en de kraakpanden zijn niet veel beter dan dit pand. Hoe laat is het eigenlijk? Ik keek op mijn horloge. Shit!, ik was bijna te laat voor de metro. Ik zou naar een of andere stad gaan om daar dit keer spullen die we nodig hebben te gaan jatten, aangezien het hier gaat opvallen. Ik schoot gauw in mijn versleten kleding, en schoenen, en trok daar vervolgens mijn vest overheen, en poetste gauw mijn tanden, waarna ik de deur uit renden, naar het metro station. De deuren sloten bijna. Ineens werd ik door iemand de metro ingetrokken, en vrijwel meteen daarna sloten de deuren. Ik zuchtte even opgelucht. "Wees de volgende keer sneller" Zei het meisje dat me de metro ingetrokken had, en keek me even aan. 'Dankje' Zei ik dankbaar. Daarna keek ze snel weer weg. 'Ik ben Justin trouwens.' Zei ik.


    How far is far

    Megan Kath Crowley

    Ze hoorde hem nog iets zeggen, dus keek ze hem even aan. Megan sloot haar ogen even en luisterde naar wat hij zei. "Ik ben Megan, maar zeg gerust Meg." Zei ze en versterkte haar grip nog meer op haar tas. Het was niet ver meer voor haar halte. Megan keek de jongen aan en bekeek hem nu goed. Hij had versleten kleding aan en z'n haar zat flink in te war, hoewel hem dat wel charmeerde. Ach ja, zo waren er wel meer charmante jongens op deze aarde. Megan haalde even haar schouders op bij die gedachte en zocht alvast naar haar aansteker. En alweer verlangde ze naar de aroma van koffie. Gelukkig had ze nog bij haar, dus pakte ze haar koffie kannetje uit haar tas en nam een slok van de koffie uit de kan. Haar blauwe ogen tuurden even naar buiten, om te kijken hoe ver ze al waren. Het was nog wel een eindje.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Justin James Skye.

    "Ik ben Megan, maar zeg gerust Meg." Zei het meisje wat dus Megan heet, en lelijk is ze zeker niet. 'Leuk je te ontmoeten.' Zei ik met een glimlach. Ik mocht dan wel jatten en alles, maar ik was niet gemeen of zo, hoop ik. Ze keek me aan en bekeek me even. Ja, ik zie er niet uit, maar eigenlijk boeide me dat niet echt. Alleen ik had wel iets aan mijn haar kunnen doen, maar dat was ik vergeten in de haast die ik had. Ze haalde haar schouders even op, en ik wist niet echt waarom, waarschijnlijk omdat ze mijn versleten kleding zag. Ze zocht ergens naar. 'Zoek je iets?' Vroeg ik. Ze pakte een koffie kannetje uit haar tas, en nam een slok van haar koffie, en ze keek naar buiten. Ik keek nu ook naar buiten, aangezien ik toch niet echt iets beters te doen heb dan dat.


    How far is far

    Allison Elizabeth Caers ll rijk

    Ik zuchtte terwijl ik een bladzijde omsloeg van mijn boek en even door mijn lange blonde haar ging met mijn hand. Mijn beste vriendin jade wouw perse geen shoppen vandaag en ik had er echt geen zin in ik was namelijk echt geen schop mens maar ja. Deze week was er een feestje en ook al wist jade dat feestjes niets voor mij waren toch moest en zal ik met haar mee gaan. Ik zuchtte terwijl ik op de klok keek en zag dat jade hier over een 10 tal minuten zou zijn dus dat ik me beter verder zou klaar maken. Na een 5 tal minuten had ik wat opgeruid en mijn haar in een dot gedaan mijn make-up wat bijgewerkt en nog snel een appel gegeten en toen was jade er. We vertrokken meteen en ze begon al hyper over naar welke winkels ze allemaal wou. Mij kon het eigenlijk niet zoveel schelen als zij maar blij was en vond wat ze wou. Toen we eenmaal in het stad waren zag ik de gebroeders Yorkwill en Dawn staan. Ik kende ze van school maar ik had nog niet iets tegen hun gezegd. Reden 1 ik was gewoon veel te verlegen en reden 2 ik had stiekem een oogje op Cameron niet dat iemand het wist zelfs Jade wist het niet en dat wou ik liefst zo houden. Ik hield het wel op leuk vinden van een afstandje. ‘Zeg gaan we even langs de starbucks ik heb trek.’ Zei jade en ik knikten terwijl ze me mee naar de ingang van de starbucks trok.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Megan Kath Crowley

    Ze zag hem naar haar glimlachen. Waarom maakte hem dat nou zo schattig?! "Het is leuk om je te ontmoeten, Justin Zei ze en grabbelde ergens diep in haar jaszak. "Oh, ik ben alleen maar m'n aansteker kwijt." Zei ze zacht en keek hem even aan. Ze haalde een hand door haar haar en glimlachte kort. Ze kon tenminste een beetje aardig tegen hem doen. Ze was niet het aller gemeenste meisje van de stad of zo. Ze beet zacht op haar lip, een slechte gewoonte als ze nerveus was. Even keek ze weg, maar toen weer lang Justin naar buiten. Megan nam nog een slok van haar koffie en deed de kan weer in haar tas. Megan bekeek Justin nog een keer. Gewoon omdat ze hem beter wilde bekijken. Hoe meer ze keer hoe schattiger en leuker hij werd. Ze moest zichzelf echt bij elkaar houden nu. Anders zou ze gek worden.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †