• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Mijn buren willen ruim 400 euro uitgeven aan vuurwerk... Why?


    El Diablo.

    pffffff, so bored


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Tolstoy schreef:
    Ik heb het echt gehad met mezelf.

    Holy crap.
    Addicted to PLL, maar ik kan niet verder kijken, want hij wil niet laden op deze laptop.
    Hellllll. .__.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verdomme. Cv-ketel kapot en ze kunnen pas maandag komen. Dat is vanavond en morgen in de kou zitten, terwijl ik al zoveel stress heb van dat kutessay. Lekkere concentratie. Ik ben het echt helemaal zat.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Oke ik voel me erg in de maling genomen... fuck this shit.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    'Tap die van een euro maar groter.' 'Nee meneer, dat mag ik niet doen. Dan moet u een groter ijsje nemen.' 'Ik wil die van een euro.' 'Dan tap ik hem zoals hij getapt moet worden.' 'Maar ik wil een groot ijsje!' 'Ik tap hem niet groter.' 'Maar je baas staat er niet bij. Tap hem groter!' 'Nee.'
    Man wordt boos, smijt geld over de toonbank en loopt kwaad weg met drie zo klein mogelijk getapte ijsjes. Tja. :')


    Searching heavens for another earth

    En dan maken mijn ouders ook al heel de dag ruzie. That's it. Ik ga morgen wel naar mijn vriend zijn huis om daar te werken aan die opdracht. Hier is al heel de fucking dag gezeik.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    This sucks.


    The universal language of art.

    Uuuugh. We hebben helemaal geen pizza meer in huis en de winkel is hier net een kwartiertje dicht. Domino's kent mijn adres niet. Hoe kom ik nou aan pizza D:

    Hou op met je 'Midden in de winternacht', okay, het is irriterend als je dat de hele tijd blért! D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hou op met je 'Midden in de winternacht', okay, het is irritant als je dat de hele tijd blért! D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omg, lekker dom die mensen op tv.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben niet zo zeer onverschillig... Ik kom onverschillig over via whatsapp en Facebook, dat is anders... Dan moet je niet tegen me gaan schreeuwen...


    We've lived in the shadows for far too long.