• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Aaah. Hans Libergh. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik vind zo niet leuk dat je dit doet. :c ik hou van je, waarom doe je dan zo? i need a hug


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okéee, ik hoor net dat mijn broertje de erfgenaam is van een oom, maar ik zal niks krijgen omdat ik een meisje ben. Pfsh!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:21 ]


    Stenenlikker

    WAAROM lukt het niet om plaatjes op Q te zetten?! GRRRRRR


    I dress to kill, but tastefully

    Sigil schreef:
    ik vind zo niet leuk dat je dit doet. :c ik hou van je, waarom doe je dan zo? i need a hug


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Erebor schreef:
    Okéee, ik hoor net dat mijn broertje de erfgenaam is van een oom, maar ik zal niks krijgen omdat ik een meisje ben. Pfsh!


    Belachelijk >.>

    OT: Ik weet niet of de vitamine-pilletjes dat waren, maar ik voel mij een stuk beter en energieker.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik geef je echt tot morgen. De laatst keer kon je binnen 10 minuten reageren, maar daarna kreeg ik gewoon geen antwoord meer van je. Als je deze nieuwe e-mail negeert ben ik er klaar mee en heb je gewoon pech. Dan release ik de app gewoon. Alles staat al klaar :'D

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik geef je echt tot morgen. De laatst keer kon je binnen 10 minuten reageren, maar daarna kreeg ik gewoon geen antwoord meer van je. Als je deze nieuwe e-mail negeert ben ik er klaar mee en heb je gewoon pech. Dan release ik de app gewoon. Alles staat al klaar :'D


    De Q-app? Zo ja, doedoedoedoedoedoedoedoe!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik verveel me serieus dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Ik verveel me serieus dood.


    I feel you :'|


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarkSavior schreef:
    Ik geef je echt tot morgen. De laatst keer kon je binnen 10 minuten reageren, maar daarna kreeg ik gewoon geen antwoord meer van je. Als je deze nieuwe e-mail negeert ben ik er klaar mee en heb je gewoon pech. Dan release ik de app gewoon. Alles staat al klaar :'D


    De Q-app? Is die ook compatibel met Windows Phone?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkSavior schreef:
    Ik geef je echt tot morgen. De laatst keer kon je binnen 10 minuten reageren, maar daarna kreeg ik gewoon geen antwoord meer van je. Als je deze nieuwe e-mail negeert ben ik er klaar mee en heb je gewoon pech. Dan release ik de app gewoon. Alles staat al klaar :'D

    Wat moet Rutger jou een pain in the ass vinden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb echt zin om Pocahontas te kijken, maar ik heb alleen maar Atlantis en Mulan en mijn tante heeft wel op die PAMA's Pocahontas, maar die is Nederlands en ik wil de Engelse want die is vet leuk en ga ik nu Atlantis of Mulan kijken? Want ik denk Mulan, maar ja Idk, want straks ga ik die morgen kijken met mijn nichtjes en dan wordt ik er flauw van maar ik heb geen zin in Atlantis en ik bedenk me net dat er nog iets als Megashare bestaat dus kijken of dat lukt en anders ga ik Madagascar 3: Europe's Most Wanted kijken want ik ben echt desparate en voel me k*t en dan gaan we uit eten en dan ben ik ziek en heb ik 4/5 van mijn pizza quattro formachi laten staan terwijl ik die altijd zó naar binnen werk en wat is dit voor avond en uhh, was die knie maar nooit zo hard tegen mijn schedel gebonkt want sinds dat moment voel ik me alsmaar ziek, zwak en misselijk en uhh, fml en wat een lange zin en ik flip 'm hier van de hitte maar mijn handen zijn zo koud.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DORSTIG naar ijsthee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik haat je, psoriasis. Ik HAAT je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.