• Ja ja, 2014 ligt al om de hoek, wat betekent dat we weer een momentje kunnen nemen om terug te kijken op de 365 dagen die we dit jaar op deze aardbol hebben doorgebracht. 2013: het jaar van een nieuwe paus en koning, een orkaan in de Filipijnen en het overlijden van Mandela. Maar in ieders persoonlijke leven is vast en zeker ook genoeg gebeurd wat een terugblik waard is. Lieve Q'ers, hoe was jullie jaar?

    Uitslagen vorengaande jaren:

    2011: 6.1
    2012: 6.7

    Ik heb dit jaar, net als ieder ander, pieken en dalen gehad. Ik heb veel nieuwe, bijzondere mensen ontmoet dit jaar, wat een grote invloed heeft gehad voor 'mijn' 2013, en ook zeker invloed zal hebben op volgend jaar (jaren?). Helaas ben ik emotioneel een beetje in de knoop geraakt met mezelf de tweede helft van dit jaar. Dit betekent dat ik 2013 een mooie 7.4 geef.

    Quizlet, ik wens jullie alvast een geweldig 2014 toe.


    i put the fun in funeral

    een zesje.


    take me back to the basics and the simple life

    Een 6. Tenminste, voor het laatste halfjaar. Het eerste halfjaar vind ik wel een 8 waard. Maar het laatste halfjaar heb ik nogal in de knoop gezeten en ook nu heb ik nog heel erg veel stress. Maar ik heb er hoop in dat dat vanaf begin volgend jaar, als ik weer aan mijn nieuwe minor begin, wel weer wat beter zal gaan.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Eh. 1 t/m 10. Ik heb echt geen idee.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 15:21 ]


    Tijd voor koffie.

    5... ik hoop dat 2014 een leuker jaar wordt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 15:21 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Augustus wil ik nog wel een 8 geven maar de rest van het jaar een 1. 2013 was (op augustus na) een vreselijk jaar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    5,5.


    Some people are art and do art at the same time

    Een 5. Ik heb ontzettend veel hoogtepunten gehad, maar de dingen die niet zijn gelopen zoals ik het had gewild, zorgen ervoor dat ik voor het jaar in het algemeen de gulden middenweg kies.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    13.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    5..


    True friends stab you in the front.

    2014 you better be awesome.


    True friends stab you in the front.

    Laat ik het maar houden op een zesje.


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn eerste gedachte was meteen een dikke 5, maar ik realiseerde me dat ik toch geweldige vrienden heb gemaakt en ondanks alles toch best een leuke jaar heb gehad. Ook heb ik gezien hoe harder sommige mensen het hebben en toch lukken om echt blij te zijn. Dus ik zal dit jaar toch een 8 geven. Was toch een jaar waar ik veel leerde en het kwamen allemaal helemaal niet uit boeken.


    -

    Bij mij gaat alles lekker, zowel op school als in mijn persoonlijke leven. Geen zeikende mensen, geen mensen die boos op me zijn, geen dramatisch gedoe, geen gezeik tussen mij en mijn ouders. Gewoon een rustig jaar, waarin ik leuke dingen heb gedaan, lekker geld heb verdiend en mezelf goed verwend heb. Ik geef dit jaar dus een 8.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 15:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Net een 7.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een 3. 2013 was gewoon een kutjaar. Nieuwe vrienden gemaakt, die me na een maand alweer glashard hebben laten vallen. Geen van m'n voornemens waar kunnen maken. Ik zit heel erg in de knoop met mezelf, school en thuis gaat het ook niet lekker. Zelfs wat mijn perfecte zomervakantie zou worden, liep uit op een kut vakantie. Laten we hopen dat 2014 beter word, want nog zo'n jaar trek ik echt niet.


    You will never know, just how beautiful you are to me.