• Ja ja, 2014 ligt al om de hoek, wat betekent dat we weer een momentje kunnen nemen om terug te kijken op de 365 dagen die we dit jaar op deze aardbol hebben doorgebracht. 2013: het jaar van een nieuwe paus en koning, een orkaan in de Filipijnen en het overlijden van Mandela. Maar in ieders persoonlijke leven is vast en zeker ook genoeg gebeurd wat een terugblik waard is. Lieve Q'ers, hoe was jullie jaar?

    Uitslagen vorengaande jaren:

    2011: 6.1
    2012: 6.7

    Ik heb dit jaar, net als ieder ander, pieken en dalen gehad. Ik heb veel nieuwe, bijzondere mensen ontmoet dit jaar, wat een grote invloed heeft gehad voor 'mijn' 2013, en ook zeker invloed zal hebben op volgend jaar (jaren?). Helaas ben ik emotioneel een beetje in de knoop geraakt met mezelf de tweede helft van dit jaar. Dit betekent dat ik 2013 een mooie 7.4 geef.

    Quizlet, ik wens jullie alvast een geweldig 2014 toe.


    i put the fun in funeral

    een 3.. 2013 zat vol met stress en kan me niet echt iets heel erg positiefs herinneren van dit jaar.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    7,5. Het was een leuk jaar, met een paar dalen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik geef dit jaar een 6,9. Ik vind het net geen 7, want ik heb behoorlijk wat klote dingen meegemaakt en heb een dieptepunt bereikt ergens begin dit nieuwe schooljaar, maar ik heb ook heel veel gelachen en vrienden gemaakt, vriendschappen verbetert, dus voor mij een 6,9 (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    3. Veel stress, kuttijden. Moest de derde overdoen waar ik dus geen vrienden heb, en me niet thuis voel. Uitgegaan met mijn vriendje. Haal nog steeds niet heel goede cijfers op school doordat het allemaal niet lukt. Heb wel mensen leren kennen die wel is een glimlach op m'n gezicht konden zetten waar ik wel heel blij mee ben.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 16:00 ]

    Bawh ik geef dit jaar, zoals elk jaar, een 8. Ik heb wel wat dieptepunten gehad, maar je kan geen hoogtepunten hebben als je ook geen dieptepunten hebt =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hm, een 4. Ik heb nogal een kutjaar gehad, dus dit jaar verdient een 4.

    Heel veel tegenslagen gehad dit jaar, maar er zijn ook best wel veel leuke dingen gebeurd.
    6


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik denk dat ik dit jaar een 7 zou geven. Het was niet geweldig, maar een stuk beter dan 2012.


    The universal language of art.

    Het eerste deel was niet heel leuk, maar, omdat ik me eindelijk weer realiseerde wie ik écht was, en me ineens weer helemaal sterk en krachtig voelde, geef ik 2013 een:

    8 ! C:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Zonder enige twijfel, een 3.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 19:10 ]


    Eh, even nadenken. Het begin was verschrikkelijk, maar toen ging alles ineens beter toen er op de een of andere manier een eind kwam aan de pesterijen op school. Eind maart ging het weer slecht omdat mijn diabetes ontdekt werd en mijn hele leven aangepast moest worden; de vakantie viel wel mee, maar was ook niet geweldig. September en oktober waren dat wel, maar toen ging het weer bergafwaarts. Een 6,5, denk ik zo?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 19:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    NeverIand schreef:
    Zonder enige twijfel, een 3 2.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 19:50 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)


    Ik had ook eerst 2,
    maar toen schoot er één gelukkige gedachte te binnen - sad but true. (':


    2011: 2
    2012: 8
    [b2013:][/b] 9.

    Dit jaar heb ik eigenlijk niks ergs mee gemaakt. Het enige minpunt dat ik heb gehad is dat ik mijn beste vriendin kwijt ben geraakt omdat ze opeens heel egoïstisch ging doen en mij niet meer leuk genoeg vond. Maar voor de rest was dit een geweldig jaar!


    "Ignite, my love. Ignite."

    2013 was voor mij echt een slecht jaar. Naarmate het jaar verder vorderde, ging het alleen maar slechter en slechter. Nu sinds ewn maandje gaat het mij zelf al een stukje berer, maar ik ben er nog niet.

    2013 krijgt van mij dus een 3,5