• Ja ja, 2014 ligt al om de hoek, wat betekent dat we weer een momentje kunnen nemen om terug te kijken op de 365 dagen die we dit jaar op deze aardbol hebben doorgebracht. 2013: het jaar van een nieuwe paus en koning, een orkaan in de Filipijnen en het overlijden van Mandela. Maar in ieders persoonlijke leven is vast en zeker ook genoeg gebeurd wat een terugblik waard is. Lieve Q'ers, hoe was jullie jaar?

    Uitslagen vorengaande jaren:

    2011: 6.1
    2012: 6.7

    Ik heb dit jaar, net als ieder ander, pieken en dalen gehad. Ik heb veel nieuwe, bijzondere mensen ontmoet dit jaar, wat een grote invloed heeft gehad voor 'mijn' 2013, en ook zeker invloed zal hebben op volgend jaar (jaren?). Helaas ben ik emotioneel een beetje in de knoop geraakt met mezelf de tweede helft van dit jaar. Dit betekent dat ik 2013 een mooie 7.4 geef.

    Quizlet, ik wens jullie alvast een geweldig 2014 toe.


    i put the fun in funeral

    Yoda schreef:
    Een 3.
    Shitty year was shitty. Alsof het vanaf de eerste maand gewoon al gedoemd was allemaal fout te gaan ofzo. Zo voelt het in ieder geval wel.


    RT.


    Ik denk een 8. Relatie ten einde en andere dingen kut, maar ik heb zoveel daarvoor teruggekregen. Die dingen hebben het toch weer een goed jaar gemaakt :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    4.


    I live for the applause, you will die for it.

    7,5 ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gezondheid was dit jaar echt verschrikkelijk bagger, maar er zijn gelukkig ook veel leuke dingen gebeurd. Ik heb m'n diploma behaald, op een geweldige vakantie in Londen geweest, naar leuke festivals geweest en begonnen met mijn droomstudie waar ik leuke mensen heb ontmoet. O! En ik heb ontslag genomen bij mijn werk, dat was ook een dikke opluchting.
    Eigenlijk kan ik wel zeggen dat 2013 een goed jaar is geweest. (:
    M'n gezondheid zou wel wat beter kunnen, maar ik geef dit jaar toch een 8.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik geef dit jaar toch wel een dikke 8. Ik heb mijn diploma gehaald van het VWO, ben begonnen aan een fantastische studie, heb gehoord dat ik in 2015 een half jaar in Japan mag gaan studeren en ongetwijfeld nog veel meer goede dingen mee gemaakt waar ik nu zo snel niet op kan komen. Deze dingen zijn toch wel hele erg belangrijk voor mij, vandaar het hoge cijfer.
    Maar wat betreft sociale contacten en vrienden is het jaar wat vreemd voor mij. Ik heb vrienden verloren door het wisselen van school en ben er daardoor achter gekomen dat sommige vrienden gewoon niet echt genoeg waren, omdat ze de wisseling van een school niet hebben kunnen overleven. Aan de andere kant heb ik op mijn nieuwe studie hele leuke nieuwe mensen ontmoet, al kan ik er niet echt vrienden noemen, maar dat is puur omdat ik moeite heb met het woord 'vriend' te gebruiken. Maar ik hoop dat 2014 op dat gebied beter gaat worden, zodat ik het misschien wel een 10 kan gaan geven. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Na wat langer nadenken klopte mijn cijfer denk ik toch niet helemaal :') 6,5 past beter.
    Dit jaar zat ik ook nog in VWO5 en zat er helemaal doorheen en ik ben erachter dat mijn vrienden best wel poepvrienden zijn en voor de rest was het allemaal wel vrij saai.. En slecht nieuws over mijn pa en slecht/goeds nieuws mijn ma, wel ben ik uitgenodigd voor de selectiedag voor de Hoge Hotelschool (: Dus dat is wel positief, maar het was niet bijzonder leuk ofzo. Eerder saai :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm veel mooie en minder mooie dingen.
    Ik geef het jaar een 6.7, maar vooral om de fantastische vakantie die ik heb gehad.


    Alleen maar tranen van geluk

    Sheridan schreef:
    Best wel schokkend om al die lage cijfers te zien.


    Best wel, 'achter de schermen' van iedere user hier gaan zoveel dingen om, waar de meesten geen weet van hebben.
    Toch wel bijzonder.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    1. 't was gewoon een kutjaar.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Toch maar een 6.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 22:41 ]


    :)

    3. Dit jaar was fucked up. (Het enige goeie was dat ik men boyfriend ontmoette)


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    een dikke vette twee Er is haast niks goed gebeurd. Hopelijk wordt 2014 heel wat beter, want aan dit jaar heb ik nou niet bepaald fijne herrinneringen aan overgehouden.

    Een 6,8. Omdat ik dit jaar mocht stoppen met mijn medicijnen voor Lyme en ik deze zomer eindelijk weer in de zon mocht komen.
    En dat heb ik gevierd met een vakantie naar Londen en de Jura (H)


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Een 7. Het viel wel mee, dankzij de geweldige zomer...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...