• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    van bepaalde usernames weet ik dat die bijna nooit in bv. dit topic zouden reageren, als iemand zijn username veranderd dan klik ik er sowieso op omdat ik niet weet wie het is.


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Eeh oké ;p
    Mooi zo haha, al begrijp ik niet zo goed wat dat met het 'bumpen' van topics te maken heeft, waar Lieke en ik het over hadden. xp


    Every villain is a hero in his own mind.

    laat maar, het komt erop neer dat ik altijd door heb wanneer er een stukje word geschreven in het speeltopic


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik heb dat echt niet altijd door als daar overheen ook nog eens tienduizend andere topics komen. Dan staat deze al weer twee pagina's achter...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BardTheBowman schreef:
    laat maar, het komt erop neer dat ik altijd door heb wanneer er een stukje word geschreven in het speeltopic


    Haha oké. Ja dat kan natuurlijk als je op weinig topics reageert. Maar als er bij mij twee dagen niet gereageerd is moet ik zes pagina's terugbladeren in mijn topics. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben hier ook niet op geabonneerd hoor..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik abonneer überhaupt nooit op topics. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik volg ook niet zoveel topics


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Oké ik geef het op, als ik wekenlang moet wachten op een antwoord ga ik wel weer verder... Wie zijn er allemaal actief? De vorige keer dat ik mijn perso naar iemand liet lopen bleek die dus nauwelijks meer actief te zijn hier. Somebody for Ithilwen?

    Ik moet er weer even in zien te komen... :/ Maar zit nog steeds een beetje vast met schrijven over het algemeen...
    Lieke, I'm sorry als ik dat was. Ik heb na die tijdssprong sowieso Elrohir en Brennen vrij. Je kan Ithilwen laten afdwalen en Brennen vinden ^^ Heb ik ook weer wat te schrijven met hem. En je mag me gerust komen stalken/ een schop onder mn kont geven als ik te lang niets van me heb laten horen, zou goed kunnen dat ik het wat vergeten ben in de drukte...


    Stenenlikker

    in belgië komen de examens eraan, ik denk dat dat voor een groot deel verklaard waarom sommigen niet reageren


    Alles heeft betekenis, ook niets

    ^Mijn personages zijn vrij en ik schrijf zolang ik het topic blijf vinden n.n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Elrohir --> Kiriel


    Stenenlikker

    Als je lang op mensen wacht, zou ik gewoon even een berichtje sturen en als je daarop geen antwoord krijgt je personage gewoon naar iemand anders sturen, hoor! Ik wacht eigenlijk nooit langer dan een week als ik graag verder wil. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nee, ik zat nu ook te wachten op mensen in het algemeen.. Maar schreef toen ook mar zelf.
    Een onzinnig stukje, maar meer om iedereen weer even wakker te schudden! ;á


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.