• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper schreef:
    (...)

    Muaha, boeiend. Z'n achternaam is niet voor niets 'Hidden' . ;d Je was te druk met het redden van iemands leven! ;]


    Nah, volgens mij valt 'het redden van iemands leven' niet onder het kopje 'flauwvallen', but whatever (: Ach, ze komt je zo nog wel bedanken!

    Factionless schreef:
    (...)

    Nah, volgens mij valt 'het redden van iemands leven' niet onder het kopje 'flauwvallen', but whatever (: Ach, ze komt je zo nog wel bedanken!


    o, kidding. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Of Oakenshield, Peredhel. Die heet ook zo, alleen dan niet met de J. :Y)

    Eemm.. Gawain wilt best iemand helpen, maar ik heb niet goed gevolgd wie er gewond zijn of anders hulp nodig hebben. Dus..
    Maar ik wil ook best je nieuwe mensje ontmoeten en helpen. Dat ze Gawain zag en om hulp vroeg, oid. Zegt u het maaaarr! :]

    Jaa!

    Sorry voor de late reactie, had school tot 8 :S

    Psssst Natas, misschien word het rijd om Thrandy tot leven te wekken (;

    I know haha. Ik hoop dat ik zo tijd heb, maar ik ben nu met een hoofdstuk YB bezig. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mwehh, ik voel me echt n ongeduldig rotkind, maar ik vind het zo langzaam gaan.
    En waar ik mn Chase ook heenstuur, niemand ziet m staan ;s. En Gawain kan ondertussen bijna zelf wel in zon graf liggen, want die heeft al net zoveel geduld als mij XD.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dan laat je Chase aan iemands mouw trekken. xD
    Ik stuur mijn elfje zo wel naar Gawain, maar ik moet eerst even een artikel voor school lezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stuur Chase maar de kant van Ithilwen op, ze moet hem nog bedanken!

    Ik stuur Chase nergens meer heen. ;d hij is overal al geweest, maar nergens nodig. Dus nu staatie uit zn neus te vreten xd.

    Nee, ik schrijf zo ook. Eerst even ontbijten - zat vastgeklampt aan Courage! :'( .


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Trouwens. Volgens mij staat Chase toch al bij dr? Ze zijn beide bij Thranduil, toch?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Trouwens. Volgens mij staat Chase toch al bij dr? Ze zijn beide bij Thranduil, toch?


    Whut? Oké is Ithilwen (of ik) zo'n asshole dat ze dat niet eens heeft opgemerkt? Oh. My. God. Ik ben echt slecht :3
    Misschien dat Chase haar kan vragen of het wel goed met haar gaat, want Sha'rin heeft haar wel heel lief geholpen aan haar hoofd, haar arm is nog steeds niet verbonden en daar heeft ze best een flinke wond. ^^

    Ja. Daar zat ik al aan te denken.

    kzit lekker in een park, in de zon dienu net een beetje doorkomt, met mn hondjes op het gras. Te lezen en schrijven. Heeeeerlijk! ;a


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Ja. Daar zat ik al aan te denken.

    kzit lekker in een park, in de zon dienu net een beetje doorkomt, met mn hondjes op het gras. Te lezen en schrijven. Heeeeerlijk! ;a


    Oh heel fijn, dank je wel. Ik zit héérlijk in een muf schoolgebouw te zwoegen op mijn aardrijkskunde opdracht die echt nergens over gaat. *zucht*

    Vraagje, waar zijn ze eigenlijk precies?


    -