• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eyooh, Ithilwen is populair ^^
    Lisa, bedoel je Sha'rin en Ithilwen? Want Sha'rin is een mensje (:

    Oke :) Zal ik gewoon doen dat ze over straat loopt ofzo? En hoe is het dorp aangevallen? Kan ze gewond zijn?

    Dat moet je even met Natasja bespreken :3

    Wie is Natasja? (nerd)

    Heavenlyy schreef:
    Wie is Natasja? (nerd)


    Stapperrrrrrr

    Factionless schreef:
    (...)

    Stapperrrrrrr


    Oke dan wacht ik op haar?

    Heavenlyy schreef:
    (...)

    Oke dan wacht ik op haar?


    Uh nee, je moet met haar overleggen hoe jullie personage's ontmoeten (:

    Factionless schreef:
    (...)

    Stapperrrrrrr


    Of Oakenshield, Peredhel. Die heet ook zo, alleen dan niet met de J. :Y)

    Eemm.. Gawain wilt best iemand helpen, maar ik heb niet goed gevolgd wie er gewond zijn of anders hulp nodig hebben. Dus..
    Maar ik wil ook best je nieuwe mensje ontmoeten en helpen. Dat ze Gawain zag en om hulp vroeg, oid. Zegt u het maaaarr! :]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 14:36 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hmmpff. Ok, zal ik dan maar schrijven datie dr ziet liggen? ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Schrijf alsjeblieft gewoon spontaan, in plaats van alles vooruit te kauwen xD.
    Schrijf dat je personage gewond is en iemand anders reageert er wel weer op. Dat is in elk geval de bedoeling van een MSV :'p

    Een beetje spontane interactie jongens, dat is veel verfrissender ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Schrijf alsjeblieft gewoon spontaan, in plaats van alles vooruit te kauwen xD.
    Schrijf dat je personage gewond is en iemand anders reageert er wel weer op. Dat is in elk geval de bedoeling van een MSV :'p

    Een beetje spontane interactie jongens, dat is veel verfrissender ^^


    Ja, maar ik hoor nu net dat ze iemand wilt hebben die dr helpt of vind. Maar ik heb geen idee wat dr aan de hand is met dr. Dus.. Mag ze eerst zelf schrijven en dán wil ik er wel op reageren x]. Alleen schrijft ze niet.

    En ik verveel me en wil schrijven, dusss..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ja, het is een stuk handiger als ze eerst gewoon haar personage erin schrijft. xD
    Ik bedoelde het ook gewoon meer in het algemeen. :'p

    Maar als je je verveelt kan een van je personages ook gewoon iets anders doen. De lijken moeten toch begraven worden - of verbrand - en ten minste Thranduil ligt bewusteloos op de grond. :'p Daar zit mijn elf plus Faelains poppie ook bij, dus dan heeft ie meteen wat aansluiting. :p

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 15:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Ja, het is een stuk handiger als ze eerst gewoon haar personage erin schrijft. xD
    Ik bedoelde het ook gewoon meer in het algemeen. :'p

    Maar als je je verveelt kan een van je personages ook gewoon iets anders doen. De lijken moeten toch begraven worden - of verbrand - en ten minste Thranduil ligt bewusteloos op de grond. :'p Daar zit mijn elf plus Faelains poppie ook bij, dus dan heeft ie meteen wat aansluiting. :p


    Ja, ik was ook net aan het schrijven dat Gawain maar begon om hun reisgenoten te begraven. x] Onder stenen.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sorry voor het vergeten Chase :3

    Factionless schreef:
    Sorry voor het vergeten Chase :3


    Muaha, boeiend. Z'n achternaam is niet voor niets 'Hidden' . ;d Je was te druk met het redden van iemands leven! ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.