• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Haha. Larduin trekt gewoon snel conclusies. :p


    Indeed. En nou is dat niet heel erg. Maar bijna iedereen haat Ithilwen al, of vind haar in ieder geval irritant, ze kan er niet nóg eentje bij hebben die een oneerlijke reden heeft ^^

    Factionless schreef:
    (...)

    Indeed. En nou is dat niet heel erg. Maar bijna iedereen haat Ithilwen al, of vind haar in ieder geval irritant, ze kan er niet nóg eentje bij hebben die een oneerlijke reden heeft ^^


    Noujaaaa, Chase haat niemand en Gawain vindt in het begin iedereen vervelend, maar haat ook niemand x]. We zijn niet haatdragend!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Noujaaaa, Chase haat niemand en Gawain vindt in het begin iedereen vervelend, maar haat ook niemand x]. We zijn niet haatdragend!


    Ik beschuldig niemand, ze maakt het er soms ook wel zelf naar (best vaak eigenlijk :'D), maar soms niet, dan bedoelt ze het echt goed. Alle dwergen, een groot deel elfen en een aantal mensen vinden haar vervelend, dat zou ik wel een hoop kunnen noemen ^^

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 15:00 ]

    Ik vind haar geweldig, dus dat is het belangrijkste. :'3
    Maar goed, van mijn personages moet je je niet veel aantrekken, want dat zijn stuk voor stuk chagrijnen. En ik was wel van plan om Ithilwen buddies te laten worden met Ehriänae (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Ik vind haar geweldig, dus dat is het belangrijkste. :'3
    Maar goed, van mijn personages moet je je niet veel aantrekken, want dat zijn stuk voor stuk chagrijnen. En ik was wel van plan om Ithilwen buddies te laten worden met Ehriänae (:


    Haha. Je bedoelt vast niet Thorin. Die trouwens al n tijdje niets heeft beleefd, omdat iedereen wacht op die dramaqueen genaamd Thranduil! :d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik weet even niet zo goed hoe ik Thorin op Bomburs dood moet laten reageren. :'p
    En ik denk dat Thranduil stiekem graag heeft dat er op hem gewacht wordt. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb zo te zien een hoop gemist in die week.....

    Maar mijn chars zijn vrij :'D


    Stenenlikker

    Factionless --> Kuekuatsu

    Mimimi. Ik weet niet zo goed wat ik met mijn poppetjes aan moet S:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik kan Ithilwen wel wat aanpassen zodat ze naar Hobson of Gengi loopt, maar dan zit je wel weer met mij opgescheept en ik kan me voorstellen dat je ook eens met een ander wil praten ^^ Sorreh, ik kan je niet helpen denk ik!

    Kuekuatsu schreef:
    Ik kan Ithilwen wel wat aanpassen zodat ze naar Hobson of Gengi loopt, maar dan zit je wel weer met mij opgescheept en ik kan me voorstellen dat je ook eens met een ander wil praten ^^ Sorreh, ik kan je niet helpen denk ik!

    Ik heb je reactie al gelezen, maar ik zit nog even hoe ik het beste kan reageren, ik zal dat morgen even doen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Primaaa neem de tijd!

    Ik ben bezig met zwaardvechten te oefenen... dus ik kan op het moment niet echt helpen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Kuekuatsu schreef:
    Primaaa neem de tijd!

    ik heb wel een idee, maar dat ik mrgen gelijk na het hoofdstuk :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hehe, maakt niet uit. Ik ben een beetje kwijt wie met wie chillt en wat ze nou gaan doen...
    Ze moeten sowieso maar vlug eens wat ontdekken of ondernemen, want behalve dit gevecht is er niet veel boeiends gebeurd ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes