• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ring schreef:
    Vraagje, waar zijn ze eigenlijk precies?


    Uhw, een of twee dagreizen van Isengard geloof ik :3 Wat zijn wij een sloom gezelschap!

    Jeetje, nu mag Thranduil Ithilwen ook al niet meer? Gaat lekker hier, ze houd geen vrienden meer over met haar brutaliteit.. ^^

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 13:49 ]

    Factionless schreef:
    (...)

    Oh heel fijn, dank je wel. Ik zit héérlijk in een muf schoolgebouw te zwoegen op mijn aardrijkskunde opdracht die echt nergens over gaat. *zucht*


    Verschil moet er wezen he, muahaha. Voel me nu net een elfje <3. Maar ik mag straks uilenhokken gaan schoonmaken, als je je daar wat beter door voelt ;á.

    En inderdaad, we zijn een érg sloom gezelschap. We doen er al vier Topics lang over om twee dagen te reizen. Haha. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Verschil moet er wezen he, muahaha. Voel me nu net een elfje <3. Maar ik mag straks uilenhokken gaan schoonmaken, als je je daar wat beter door voelt ;á.

    En inderdaad, we zijn een érg sloom gezelschap. We doen er al vier Topics lang over om twee dagen te reizen. Haha. x]



    Mwhihihi, het feit dat ik pas om 12.40 hoefde te beginnen en jij straks uilenstront mag opruimen, maakt het iets dragelijker :') Bovendien heb ik AK nu af en ga ik me vervelen op Q

    Factionless schreef:
    (...)


    Mwhihihi, het feit dat ik pas om 12.40 hoefde te beginnen en jij straks uilenstront mag opruimen, maakt het iets dragelijker :') Bovendien heb ik AK nu af en ga ik me vervelen op Q


    Ochh, lekker lui ofniet. Pas om 12:40 beginnen.. Pfft, wat een tijden ook hé. x] Maar AK is/was mijn slechtste vak, ik ben zó ontzettend slecht in topografie en vind Aardrijkskunde zó niet interessant.. Dat ik blij was dat ik dat vak niet meer hoefde te volgen x].
    Maar ik ben ondertussen ook alweer thuis hoor, over vijf minuutjes ga ik weg om bergen uilenstront te scheppen x'DD.
    Maar als beloning voor mezelf, denk ik dat ik daarna lekker een stukje ga wandelen met een van de uiltjes.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ochh, lekker lui ofniet. Pas om 12:40 beginnen.. Pfft, wat een tijden ook hé. x] Maar AK is/was mijn slechtste vak, ik ben zó ontzettend slecht in topografie en vind Aardrijkskunde zó niet interessant.. Dat ik blij was dat ik dat vak niet meer hoefde te volgen x].
    Maar ik ben ondertussen ook alweer thuis hoor, over vijf minuutjes ga ik weg om bergen uilenstront te scheppen x'DD.
    Maar als beloning voor mezelf, denk ik dat ik daarna lekker een stukje ga wandelen met een van de uiltjes.


    Jeetje, als je nou eens in de buurt zou wonen zou het leuk geweest zijn als je langs kwam met Elrond ofzo :3

    Factionless schreef:
    (...)

    Jeetje, als je nou eens in de buurt zou wonen zou het leuk geweest zijn als je langs kwam met Elrond ofzo :3


    Hahaha, ja! Dat zou vet zijn! Maar ik wandel lekker met ze door het park waar Dragonheart inligt. Ben veel te bang dat er wat verkeerd gaat met verkeer. Ze hebben 'n hekel aan alles met wielen [fietsen, kinderwagens, scootmobielen, scooters, enz.], maar als het stilstaat gaat het wel goed. En ze kunnen honden niet uitstaan, zijn ze doodsbang voor. Dus. Ik denk niet dat het wat word om met ze door de wijk ofzo te lopen x]. Nehh, dat doe ik mezelf én de beestjes niet aan! Ik houd het wel bij het park met af en toe een hond en af en toe een fietser x].

    Have fun op school iedereen [of waar je bent]! En vergeet vooral niet om lekker te schrijven, zodat als ik terugkom, ik lekker veel kan lezen én kan antwoorden! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Peredhel schreef:
    De reactie van zijn zoon deed zijn onbegrip groeien. Hij ging ervan uit dat zijn geheugen hem in de steek liet, maar begreep niet waarom die kwaal zijn zoon eveneens zou moeten kwellen.
    'Ik kan mij bewegen ja.' Met moeite kwam hij overeind. Hij blikte even op het meisje dat weg was gelopen. 'Haal haar terug.'
    Larduin was immers naar degene gegaan die hij om de boom had gebonden zodra hij met zijn zoon begon te converseren en hij wist in elk geval dat de elfenvrouwe meer wist dan Legolas en hji.


    Haha, bedoel je niet gezonden? Het is misschien een beetje vreemd als hij Larduin aan een boom vastbind ^^

    Factionless schreef:
    (...)

    Haha, bedoel je niet gezonden? Het is misschien een beetje vreemd als hij Larduin aan een boom vastbind ^^


    Volgens mij gaat Larduin naar de ork toe die hij aan de boom vast had gebonden. Dus de ork zit vast aan de boom denk ik.


    -

    Ring schreef:
    (...)

    Volgens mij gaat Larduin naar de ork toe die hij aan de boom vast had gebonden. Dus de ork zit vast aan de boom denk ik.


    Ah, zo dus :3 I got it! Ik vond al zo'n vreemde zin...

    Ja, dat sloeg op de ork.
    Maar Thrandy weet niet dat het een ork is, dus ja.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wait, Legolas staat helemaal niet in het lijstje bij personages in het speeltopic! We zijn Leggy vergeten!

    Die moet ik er inderdaad opnieuw bijzetten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ehw Delando? Ithilwen heeft niet echt een voorliefde voor Thranduil. In feite vind ze hem meestal vervelend, maar nu was ze deze ene keer zo blij dat ze zo reageerde. Maar dat was enkel nu... Just saying...

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 13:30 ]

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 13:29 ]

    Haha. Larduin trekt gewoon snel conclusies. :p


    Every villain is a hero in his own mind.