• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het was geloof ik ook de bedoeling dat ze verder gingen, maar er is een beetje oponthoud

    AlbusDumbledore schreef:
    Mimimi. Ik weet niet zo goed wat ik met mijn poppetjes aan moet S:


    Je kan één van je chars laten afdwalen van de groep en dat ie Brennen tegenkomt..? Weet ook nog niet helemaal wat met hem te doen nu.


    Stenenlikker

    We hebben niet echt moeilijkheden gehad bij dit verhaal, maar misschien handig om het topic met regels over de MSVs wel even in de gaten te houden voor het geval er wel een keer meningsverschillen zijn. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    I'm btw sorry dat ik een tijdje niks gepost heb, zit de laatste tijd met weinig tijd en een writersblock ):

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 17:52 ]


    Stenenlikker

    Geeft niet, dit is nou niet echt een RPG die in een stroomversnelling gaat :')

    Maar wel een verhaal dat nog steeds loopt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Maar wel een verhaal dat nog steeds loopt. ^^


    Gelukkig wel! ;D Dan maar wat langzamer, zolangie maar blijft bestaan! ^^


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Gelukkig wel! ;D Dan maar wat langzamer, zolangie maar blijft bestaan! ^^


    Ok, ik kom terug op mijn eigen woorden.. Wát langzamer, niet zó langzaam! ;o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Deze was weer eens uit mijn overzicht verdwenen.
    Ze moeten je mijn topics echt eens handiger in te delen maken. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Deze was weer eens uit mijn overzicht verdwenen.
    Ze moeten je mijn topics echt eens handiger in te delen maken. xD


    This ^^ Ik vergeet telkens hier een stukje te schrijven, en dat geld volgens mij voor meerderen. Maar het is ook irritant dat je niet verder kan als iemand anders niet reageert, soms heb ik wel zin om te schrijven, maar dat kan dan natuurlijk niet :3

    Anders moeten we af en toe het topic maar bumpen zodat iedereen het weer zit.
    Het speel topic, want volgens mij is maar een beperkt aantal mensen hierop 'geabonneerd'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Denk ik ook, maar hoe wil je bumpen? Want gewone berichtjes is irritant lezen, steeds een tussendoor-berichtje. En men kan niet reageren als anderen dat niet doen...

    Op Hyves deden wij vaak gewoon 'up!' als er een paar dagen niets gepost was.
    Het is misschien niet netjes om te doen, maar dan vind ik dat ze maar wat tegen dat onoverzichtelijke overzicht moeten doen.
    Want dan komt hij weer bij iedereen boven in zijn topics te staan en is de kans veel groter dat diegene waarop gewacht wordt reageert.
    Ik geloof niet dat mensen expres niet reageren, maar waarschijnlijk raken ze het topic gewoon uit het oog door alle andere topics.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet ondertussen welke usernames bij welk topic waar ik op geabonneerd ben hoort.


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Wat bedoel je?


    Every villain is a hero in his own mind.