• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dank je, Rodey,' zei Emily zacht, 'maar het is wel mijn schuld.' Ze draaide zich om en liep de deur uit. Ze was blij dat ze snel terug was in haar eigen hotelkamer, waar ze naar de slaapkamer liep. Baiel deed zijn ogen open en keek haar verward aan. Emily zei niets, maar kroop bij hem in bed en sloeg haar armen om Baiel heen. Ze sloot haar ogen en luisterde aan zijn borst naar zijn ademhaling. Ze was zo blij dat hij nog ademhaalde... Ze was het verschuldigd aan Ariana dat ze dankbaar was dat Baiel nog leefde.
    'Emily...'
    'Ik hou van je, Baiel,' zei Emily gesmoord. 'Ik hou van je.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Volgende dag?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [Ik vind het goed]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Yes please!]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [Dus dan wordt Ariana afgeleverd? ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Ja.]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [Ik niet xD]
    Venomis keek Rodey kort aan en begon toen de tafel af te ruimen. De komende dagen zou ze hier niet te vinden zijn, maar daar was niet rouwig om. Het enige wat ze waarschijnlijk zou missen, was Rodeys gezelschap. Ze merkte wel dat ze minder graag terug ging naar het bos als voorheen, nu ze wist dat Erich er was. Ze draaide kraan open en begon de af te wassen.
    ‘Ik ga vanavond weg,’ liet ze hem met haar rug naar hem toe weten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Oke.' Hij wist niet wat ze van plan was en wilde dat ook niet weten. Hij bleef zitten en hoopte dat Emily vanavond thuis zou blijven, dat ze geen gekke dingen zou doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Venomis liep naar het raam en keek naar buiten. De zon was inmiddels achter de bergen verdwenen.
    ‘Kom me niet zoeken,’ zei ze tegen Rodey, voordat hij op een of andere manier roet in het eten zou gooien. Eigenlijk wilde ze dat hij helemaal niet meer buiten de muren kwam, maar dat kon ze hem toch niet verbieden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nou goed.' Dat was hij ook niet van plan geweest, maar nu ze het zei, klonk het alsof hij dat beter wel zou kunnen doen.
    Hij stond op.
    'Dan zal ik je maar alleen laten.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    De pijn in Cordelia's arm was de volgende morgen weer volledig terug gekeerd en met een bedroefd gevoel stapte ze uit bed. Haar hele lichaam voelde beurs en ze besefte eens te meer hoeveel geluk ze hadden gehad. Kato was ontzettend zwaar als wolf, en het was gelukkig goed afgelopen. Ze besloot hem nog even te laten slapen, hij kreeg het immers nog druk met alle taken die hij nu noodgedwongen van haar moest overnemen, en kuste zijn voorhoofd.
    Cordelia hoorde Nykin in zijn kamertje en ze glimlachte naar hem. Hij stond overeind en zijn bruine ogen lichtten op toen hij haar zag.
    'Mama! Mama!' Zijn blik gleed even nieuwsgierig over de mitella om haar arm, die er gisteren nog had gezeten. Hij leek er niet zo veel van te snappen en stak zijn armpjes omhoog. 'Uit.'
    Cordelia wist hem met haar goede arm uit de wieg te tillen en was opgelucht dat dat nog lukte. Gelukkig kon Nykin zelf lopen en hoefde ze hem niet constant te dragen, zoals Liae. Nykin stoof direct op zijn speelgoed af en Cordelia pookte de haard op. Ze slaakte even een zucht, want het ging allemaal niet zo gemakkelijk met een hand. Ze voelde zich hulpeloos, en dat was geen fijn gevoel. Ze wilde gewoon haar gang kunnen gaan, zonder afhankelijk te zijn van anderen. Ze keek even op de kleine klok op de schoorsteenmantel en wist dat Kato over een uurtje naar zijn werk moest. Een zacht getik in het raam leidde haar even af en ze glimlachte toen ze Athiabbe zag.
    'Goedemorgen,' zei ze, toen ze de deur geopend had. 'Fijn dat je er bent. Krijg je eigenlijk geen problemen met je werk zo?' vroeg Cordelia ongerust. 'Moet je niet werken vandaag?'

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 19:26 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe haalde haar schouders op. 'Ik denk dat dat wel goed komt. We geven vanavond een feestje in het hotel en daar zullen e el weer wat geld mee ophalen, dus ze zullen wel blij met me zijn.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'O, leuk,' zei Cordelia. 'Het spijt me trouwens, dat ikmhelemaal niets over Wyatt heb gezegd. Het spijt me dat het voorbij is tussen jullie,' zei ze zacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe haalde haar schouders op en knielde bij de ketel neer om thee te maken en de eieren te koken die ze voor Cordelia en Kato had meegebracht.
    'Het maakt niet uit,' zei ze terwijl ze de eieren heel zorgvuldig in het kokende water liet vallen. 'Ik heb hem toch al een tijdje niet meer gezien.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Weet je dan niet dat Wyatt is vertrokken?' vroeg Cordelia verbaasd. 'Heeft hij niets tegen je gezegd?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?