• Hoi Q'ers ^^
    Ik zag onlangs een topic voorbij komen waarin de fantastische serie 'Reign' werd vermeld en toen vroeg ik me af wie hem ook kijkt (: Reign gaat over de jonge koningin van Schotland (Mary) die op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt aan de prins van Frankrijk. Omdat zij de troonopvolgster is, heeft ze veel vijanden en dus veel bedreigingen rond zich heen. En dan gebeuren er nog een heleboel awesome dingen. :Y)

    Dus.. wie op Q is ook een fan? (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Francis en Mary kunnen nu gewoon trouwen. Altijd al. Wat een faal. Nostradamus had het erover dat Mary de doodsoorzaak zou zijn van koningin Catherine's eerste kind. Clarissa was haar eerste kind, niet Francis. (krul)

    Ik ben zeker de enige die de onverwachte twist van Lola en Francis wel leuk vond? (:

    Whaha, het rare moment waarop je op de Reign Wikia ziet dat Francis 16 en Bash 17 is in de serie XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Whaha, het rare moment waarop je op de Reign Wikia ziet dat Francis 16 en Bash 17 is in de serie XD


    Whut o.o


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Whut o.o


    Francis
    Bash


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Francis
    Bash


    Naja, was wel te verwachten eigenlijk :')
    Gewoon nogal hilarisch omdat ze een stuk ouder zijn dan dat


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DreamerN schreef:
    Whaha, het rare moment waarop je op de Reign Wikia ziet dat Francis 16 en Bash 17 is in de serie XD



    Damn dan werd je ineens pedofiel... FML

    Serpents schreef:
    Francis en Mary kunnen nu gewoon trouwen. Altijd al. Wat een faal. Nostradamus had het erover dat Mary de doodsoorzaak zou zijn van koningin Catherine's eerste kind. Clarissa was haar eerste kind, niet Francis. (krul)

    Ik ben zeker de enige die de onverwachte twist van Lola en Francis wel leuk vond? (:



    OMG ja!! Maar van een klap op je hoofd ga je niet dood... Toch ?

    WenseKronik schreef:
    (...)


    OMG ja!! Maar van een klap op je hoofd ga je niet dood... Toch ?


    Dat kan gemakkelijk, zolang iemand maar had genoeg slaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serpents schreef:
    Francis en Mary kunnen nu gewoon trouwen. Altijd al. Wat een faal. Nostradamus had het erover dat Mary de doodsoorzaak zou zijn van koningin Catherine's eerste kind. Clarissa was haar eerste kind, niet Francis. (krul)

    Ik ben zeker de enige die de onverwachte twist van Lola en Francis wel leuk vond? (:

    Wuuut, denk je dat echt? Want in de toekomst-beelden die ze eens lieten zien zag je Francis volgens mij op de grond liggen en Mary in tranen.

    Heb verder het gevoel dat Clarissa niet dood is. D:
    En I like Bash en Mary together. (:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 22:58 ]


    You are beautiful, you are love.

    Leuk serie :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    The Wedding...



    Ik ben echt diep teleurgesteld in de kostuummakers, ik bedoel een promdress... en ook gepolijste vloer...
    Kijk meestal zijn de kleding niet historisch correct, wat jammer is want het is echt niet moeilijk... Maar dit slaat toch echt de plank mis, de jurk van de moeder van Mary is veeeeel te modern plus als je zo in de middeleeuwen zo rond lopen word je direct gestenigd omdat je erbij loopt als een hoer... Ook die riem echt wtf.... ook niet correct volgens mij zijn ze naar een galashop gegaan jurk uitgekozen een een grote riem ergens vandaan gehaald...
    ook de jurk van Mary veel te modern...
    Zoiets had Mary kunnen dragen, maar niet dat..



    Hierdoor ben ik erg teleurgesteld in de kleding mensen... Ik bedoel, het is niet heel moeilijk om historisch correcte kleding te verkrijgen, The Tudor periode is een grote en belangrijke periode die veel nog word nagedaan... Echt waar, zo jammer van een goede serie.

    Eigenlijk kon je in het begin van de serie al wel zien dat ze nooit geheel historisch correct zouden zijn, aan de kleding en muziek te merken, dus ergens komt dit niet als een schok voor mij, Maar ik wacht eerst op de aflevering voordat ik verder ga bekritiseren.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Eigenlijk kon je in het begin van de serie al wel zien dat ze nooit geheel historisch correct zouden zijn, aan de kleding en muziek te merken, dus ergens komt dit niet als een schok voor mij, Maar ik wacht eerst op de aflevering voordat ik verder ga bekritiseren.



    Maar dit slaat toch wel alles vind ik x) een promdress... kom op! O_O

    Ik heb ook echt het idee dat Clarissa niet dood is. Ik vond het zo'n eng gezicht toen ze daar "dood" op de grond lag met haar ogen open.

    Ik hoop dat Mary en Francis gaan trouwen!


    To love is to destroy.

    MT.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.