• Hoi Q'ers ^^
    Ik zag onlangs een topic voorbij komen waarin de fantastische serie 'Reign' werd vermeld en toen vroeg ik me af wie hem ook kijkt (: Reign gaat over de jonge koningin van Schotland (Mary) die op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt aan de prins van Frankrijk. Omdat zij de troonopvolgster is, heeft ze veel vijanden en dus veel bedreigingen rond zich heen. En dan gebeuren er nog een heleboel awesome dingen. :Y)

    Dus.. wie op Q is ook een fan? (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wie hebben de nieuwe aflevering al gezien?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Wie hebben de nieuwe aflevering al gezien?


    Ik nog niet,had er nog geen tijd voor gehad, was van plan hem zo nog te gaan kijken en anders over een aantal uur.

    En wat de teams betreft.... Ik was team Frary, maar langzaamaan begin ik Francis een beetje te goed voor Mary worden, oké, natuurlijk zit Mary met de voorspelling van Nostrodamus, maar wat heb je liever ? Een kort leven met de man waar je met heel je hart van houdt of een lang leven zonder hem ?
    Ik ben ook niet geheel een voorstander van Mash, omdat ik ergens Mary en Bash meer als vrienden zien. (But i love Bash :9~ )


    Credendo Vides

    Lethe schreef:
    Wie hebben de nieuwe aflevering al gezien?


    Me ^^
    Hoewel ik helemaal voor Francis ben, begin ik Bash toch leuker en leuker te vinden, zeker bij die laatste scène met dat gif in het bad.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    My gosh, Bash is echt geweldig ! (A)(H)


    Credendo Vides

    Heerlijke show <3
    Echt helemaal verliefd, alleen jammer dat het erg afwijkt van de echte geschiedenis maar zelfs ondanks dat feit is het leuk (:
    En jammer van de niet historisch correcte kleding op z'n tijd...
    Maar verder blijft het leuk (:

    Ik vind de serie, ondanks de fouten die er in zitten, best nog leuk eigenlijk.
    Alleen jammer dat Mary in werkelijkheid is geëxecuteerd door koningin Elizabeth van Engeland...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    Ik vind de serie, ondanks de fouten die er in zitten, best nog leuk eigenlijk.
    Alleen jammer dat Mary in werkelijkheid is geëxecuteerd door koningin Elizabeth van Engeland...



    Jup netzoals dat ze 18maanden is getrouwd met Francis en dan overlijd Francis. Ook gaat ze met haar neef trouwen...
    Bash heeft nooit bestaan D:

    Eigenlijk zou ik dit moeten volgen, maar met de laptop die ik nu bezit, is dat niet handig. Toch zal ik het ooit, als ik er de kans voor krijg, kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voor de mensen die Reign leuk vinden zie hier een leuke volgorde van series/films:
    - The Hollow Crown (speelt zich daarvoor af, van de vorige koning - die voor The White Queen kwam )
    - The White Queen (gaat over de oma van Hendrik de 8ste)
    - The Tudors (gaat over de oom van Mary Hendrik de 8ste van Engeland - met die 6 vrouwen)

    - The Other Boleyn Girl (gaat over de tweede vrouw van Hendrik

    - The twisted tale of Bloody Mary (Over de eerste dochter van Hendrik)
    - Elizabeth (Gaat over de dochter van Hendrik, wordt Mary ook in vernoemd
    - Elizabeth The Golden Age - vervolg van hierboven (komt Mary in voor)
    - The Virgin Queen (gaat over het hele leven van Elizabeth)

    en daarna komt Reign - als je het in Historische volgorde ziet ;)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:37 ]

    WenseKronik schreef:
    Voor de mensen die Reign leuk vinden zie hier een leuke volgorde van series/films:
    - The Hollow Crown (speelt zich daarvoor af, van de vorige koning - die voor The White Queen kwam )
    - The White Queen (gaat over de oma van Hendrik de 8ste)
    - The Tudors (gaat over de oom van Mary Hendrik de 8ste van Engeland - met die 6 vrouwen)
    - The Other Boleyn Girl (gaat over de tweede vrouw van Hendrik

    - The twisted tale of Bloody Mary (Over de eerste dochter van Hendrik)
    - Elizabeth (Gaat over de dochter van Hendrik, wordt Mary ook in vernoemd
    - Elizabeth The Golden Age - vervolg van hierboven (komt Mary in voor)
    - The Virgin Queen (gaat over het hele leven van Elizabeth)

    en daarna komt Reign - als je het in Historische volgorde ziet ;)

    Dat klopt niet. Reign speelt zich tussen The twisted tale of bloody mary en Elizabeth af, zover als Reign nu is, tenminste.


    Take risks and conquer your fears.

    Oeps, klein foutje kan gebeuren (:

    HHmm.... just saw the new episode


    Ik wist wel dat Nostradamus iets in die bijbel verstopt had (: Maar ergens had ik verwacht dat hij echt wel overleden was aan de wond die Clarissa bij hem toegebracht had...
    I like Mash, ze passen bij elkaar :3 En hoe leuk ik Francis in het begin vind begint dat nu eigenlijk wel af te zakken...
    En waarom had ik op het einde dat nerve wrecking gevoel dat Clarissa niet echt dood is... ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    HHmm.... just saw the new episode


    Ik wist wel dat Nostradamus iets in die bijbel verstopt had (: Maar ergens had ik verwacht dat hij echt wel overleden was aan de wond die Clarissa bij hem toegebracht had...
    I like Mash, ze passen bij elkaar :3 En hoe leuk ik Francis in het begin vind begint dat nu eigenlijk wel af te zakken...
    En waarom had ik op het einde dat nerve wrecking gevoel dat Clarissa niet echt dood is... ?


    Ik snap Francis en Lola bij elkaar niet. Seriously, what the fuck.
    En dat had ik ook ja, dat laatste :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ken t niet, maar t klinkt wel leuk ^^
    Misschien wordt t tijd om minder doelloos op internet rond te hangen, en series te gaan kijken :Y)


    Inspiration can hit you any time

    DreamerN schreef:
    HHmm.... just saw the new episode


    Ik wist wel dat Nostradamus iets in die bijbel verstopt had (: Maar ergens had ik verwacht dat hij echt wel overleden was aan de wond die Clarissa bij hem toegebracht had...
    I like Mash, ze passen bij elkaar :3 En hoe leuk ik Francis in het begin vind begint dat nu eigenlijk wel af te zakken...
    En waarom had ik op het einde dat nerve wrecking gevoel dat Clarissa niet echt dood is... ?

    Dit dus...
    Al moet ik wel toegeven dat ik echt de kriebels kreeg van dat beeld op het einde dat ze zo met haar ogen open lag.
    Ik had echt verwacht dat ze nog zou bewegen met haar ogen of zo.
    Maar het zou me verbazen dat ze dood is, het lijkt me namelijk vrij vreemd dat je van één klap al dood bent die dan nog eens is toegebracht door een vrouw.
    Het kan, maar het zou me gewoon verbazen aangezien Mart niet zo'n vechtersbaas is en het lijkt me dat ze niet genoeg kracht heeft om het te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.