• Hoi Q'ers ^^
    Ik zag onlangs een topic voorbij komen waarin de fantastische serie 'Reign' werd vermeld en toen vroeg ik me af wie hem ook kijkt (: Reign gaat over de jonge koningin van Schotland (Mary) die op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt aan de prins van Frankrijk. Omdat zij de troonopvolgster is, heeft ze veel vijanden en dus veel bedreigingen rond zich heen. En dan gebeuren er nog een heleboel awesome dingen. :Y)

    Dus.. wie op Q is ook een fan? (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CaptainSwan schreef:
    Ik heb ook echt het idee dat Clarissa niet dood is. Ik vond het zo'n eng gezicht toen ze daar "dood" op de grond lag met haar ogen open.

    Ik hoop dat Mary en Francis gaan trouwen!

    Toen ze lieten zien hoe twee mannen haar van die berg afrolde, dacht ik sowieso al van: Ze laten dat niet zo uitgebreid zien als ze al echt dood zou zijn. Bij haar gezicht dacht ik echt van: die is niet dood. Maar ik hoop van wel, want dan is Catherine's eerste kind dood en staat er vrij spel voor Mary en Francis. Al vraag ik me af of Mary voor haar bruiloft nog te horen krijgt van het Francis/Lola avontuurtje.

    Serpents schreef:
    (...)
    Toen ze lieten zien hoe twee mannen haar van die berg afrolde, dacht ik sowieso al van: Ze laten dat niet zo uitgebreid zien als ze al echt dood zou zijn. Bij haar gezicht dacht ik echt van: die is niet dood. Maar ik hoop van wel, want dan is Catherine's eerste kind dood en staat er vrij spel voor Mary en Francis. Al vraag ik me af of Mary voor haar bruiloft nog te horen krijgt van het Francis/Lola avontuurtje.


    Ja inderdaad! Ik wachtte ook echt op het moment dat ze haar ogen zou openen of zou knipperen. Maar als ze dood is zou het allemaal perfect kloppen met visioen.

    Ik denk dat Mary er nog wel over te horen krijgt, als Lola hoort dat Mary en Francis wél kunnen trouwen.


    To love is to destroy.

    CaptainSwan schreef:
    (...)

    Ja inderdaad! Ik wachtte ook echt op het moment dat ze haar ogen zou openen of zou knipperen. Maar als ze dood is zou het allemaal perfect kloppen met visioen.

    Ik denk dat Mary er nog wel over te horen krijgt, als Lola hoort dat Mary en Francis wél kunnen trouwen.



    Ik hoop echt dat Lola zwanger is van Francis en dan wordt Mary natuurlijk mega boos en wilt misschien scheiden met Francis en toch trouwen met Bash <3 Omdat Francis natuurlijk zo hoffelijk is om voor zijn kindje te kunnen zorgen en dan zit ze soort van in het zelfde schuitje als Queen Kathrine...

    Ik bedenk me net: wat als Mary enzo zich ook bedacht hebben dat Catherine's eerste kind dood is en ze nu gewoon met Francis kan trouwen? Alleen straks trouwen ze, blijkt Clarissa niet dood te zijn en sterft Francis alsnog.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 13:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Ik bedenk me net: wat als Mary enzo zich ook bedacht hebben dat Catherine's eerste kind dood is en ze nu gewoon met Francis kan trouwen? Alleen straks trouwen ze, blijkt Clarissa niet dood te zijn en sterft Francis alsnog.



    In de geschiedenis gaat hij ook dood, na 18 maanden pas x)

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Ik hoop echt dat Lola zwanger is van Francis en dan wordt Mary natuurlijk mega boos en wilt misschien scheiden met Francis en toch trouwen met Bash <3 Omdat Francis natuurlijk zo hoffelijk is om voor zijn kindje te kunnen zorgen en dan zit ze soort van in het zelfde schuitje als Queen Kathrine...


    Ik hoop dat juist niet, ik ben een Frary shipper haha. :Y)


    To love is to destroy.

    Als hij op dvd is wil ik hem kopen. Het ziet er echt leuk uit :) Weet iemand wanneer hij in Belgie uit komt op dvd?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Saw the new episode :

    First thing : I KNEW IT !!!!! I KNEW IT !!!! Clarissa leeft nog !
    Ten tweede; ik haat en ik hou van deze aflevering.
    Ik heb echt een hekel aan de moeder van Mary.
    En ik heb echt zo'n erge medelijden met Bash en dan dat einde wanneer hij Mary en Francis samen in bed ziet. :(

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 22:54 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Saw the new episode :

    First thing : I KNEW IT !!!!! I KNEW IT !!!! Clarissa leeft nog !
    Ten tweede; ik haat en ik hou van deze aflevering.
    Ik heb echt een hekel aan de moeder van Mary.
    En ik heb echt zo'n erge medelijden met Bash en dan dat einde wanneer hij Mary en Francis samen in bed ziet. :(



    het brak echt mijn hart toen ik zijn gezichtsuitdrukking zag, ik vond het echt sneu ):
    Ben alleen bang dat de mams van Mary de moord op Bash heeft gevraagd, maar ik vind zijn vader ook echt onredelijk... Plots nu zo bot doen... Hij moet nu ook zijn geliefde Diana gaan onthoofden of verbannen omdat Bash niet gelegitimeerd is.
    ):

    WenseKronik schreef:
    (...)


    het brak echt mijn hart toen ik zijn gezichtsuitdrukking zag, ik vond het echt sneu ):
    Ben alleen bang dat de mams van Mary de moord op Bash heeft gevraagd, maar ik vind zijn vader ook echt onredelijk... Plots nu zo bot doen... Hij moet nu ook zijn geliefde Diana gaan onthoofden of verbannen omdat Bash niet gelegitimeerd is.
    ):


    Maar ze hadden toch nog helemaal geen bericht gekregen van het Vaticaan ? Dat was een leeg perkament.
    Maar nu Mary met Francis getrouwd is maakt het toch niets meer uit. ):
    Ik ben ook benieuwd wanneer Henry erachter komt dat de Queen of England nog niet dood is, dan zijn de rapen al helemaal gaar.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Maar ze hadden toch nog helemaal geen bericht gekregen van het Vaticaan ? Dat was een leeg perkament.
    Maar nu Mary met Francis getrouwd is maakt het toch niets meer uit. ):
    Ik ben ook benieuwd wanneer Henry erachter komt dat de Queen of England nog niet dood is, dan zijn de rapen al helemaal gaar.


    Dan is hij niet meer zo vrolijk ja x) Volgens mij had Catherine gewoon een leeg papier gepakt en Mary dan de keuze gegeven... Geen idee, zullen we denk ik ook nooit weten ...
    Ik denk dat Henry echt door het lint gaat x) Best benieuwd wat hij dan gaat doen!

    Ik wil kijken *-*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Net de aflevering gezien. Clarissa is niet dood, en Francis gaat dus wél dood. Zei Mary nou dat ze geen kinderen kon krijgen, in dat visioen? Of verstond ik dat verkeerd?

    Zo verleidelijk om die spoilers te openen. Niet doen, niet doen. Ik ben net beginnen kijken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oh oh, (promo 01x14 Dirty Laundry)


    Credendo Vides