• Hoi Q'ers ^^
    Ik zag onlangs een topic voorbij komen waarin de fantastische serie 'Reign' werd vermeld en toen vroeg ik me af wie hem ook kijkt (: Reign gaat over de jonge koningin van Schotland (Mary) die op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt aan de prins van Frankrijk. Omdat zij de troonopvolgster is, heeft ze veel vijanden en dus veel bedreigingen rond zich heen. En dan gebeuren er nog een heleboel awesome dingen. :Y)

    Dus.. wie op Q is ook een fan? (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb laatst zitten googelen, en in het echt is Francis na een jaar dood gegaan. Hij mag niet weg uit de serie ): Beter volgen ze die verhaallijn niet
    +Liege Lord vond ik echt spannend. Stomme Catherine


    Miep

    Ik denk dat op het moment dat Francis dood gaat, de serie ook gewoon klaar is. Het mist dan gewoon een te groot gat van de originele verhaallijn als ze verder zouden gaan zonder hem.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Blanchett schreef:
    Ik heb laatst zitten googelen, en in het echt is Francis na een jaar dood gegaan. Hij mag niet weg uit de serie ): Beter volgen ze die verhaallijn niet
    +Liege Lord vond ik echt spannend. Stomme Catherine


    Requille schreef:
    Ik denk dat op het moment dat Francis dood gaat, de serie ook gewoon klaar is. Het mist dan gewoon een te groot gat van de originele verhaallijn als ze verder zouden gaan zonder hem.


    18 maanden na een kindloodshuwelijk om precies te zijn ;)
    Ik hoop dat ze doorgaan met de serie, als ze Bash ook gewoon dood laten gaan dan kan hij ook niet opeens weer koning worden... Dan kunnen ze gewon verder met het leven van Mary en dat ze met haar neef trouwt (dacht ik) en daarna trouwt ze nog met iemand anders. Dat lijkt mij nog leuk om te zien (:

    Liege Lord was echt een geweldige aflevering (: Vind het echt geweldig dat Mary zich eindelijk vol uit inzet als Queen of Scots.
    En ik vind Lola en lord Julian echt leuk samen, tot nu toe, maar het is een goed teken dat hij geaccepteerd heeft dat Lola zwanger is en dan toch zo snel mogelijk met haar wilt trouwen ook al wilt hij helemaal geen kinderen.

    Catherine... Why ? >.<


    Credendo Vides

    Ik ga zo nieuwe episode kijken!

    (mod: posts compleet in hoofdletters zijn nog steeds niet toegestaan)

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 april 2014 - 12:57 ]

    Ik vind Henry zo geweldig met zijn uitspraken en gezichtsuitdrukkingen. (krul)

    Oeh nieuwe episode <3