• Iedereen kent het wel. Je bent op een feestje en plots is er een jongen die interesse naar je toont en van het ene op het andere moment sta je te zoenen. Leuk om je eens te amuseren en nee, je bent hier zeker geen slet om. Maar het lastige is dat het vaak knaagt aan je zelfvertrouwen. Er zijn dan ook altijd vragen die ik me stel.
    1. stappen jongens soms ook gewoon op een lelijk meisje af omdat ze gewoon even zin hebben in wat lichamelijk contact? Of denken ze toch aan hun reputatie en stappen ze enkel op mooie meiden af waar van ze denken dat ze echt iets voor hun zijn?
    2. Kan er iets verder uit komen of is het voor hen meer een wedstrijd?
    Wat zijn jullie ervaringen hier mee?

    Nou, ik ben best kieskeurig. Ik bedoel, ik zal nooit naar een trol toegaan om haar op haar bek te pakken :W
    En een wedstrijd wil ik het niet noemen, maar ik wil er vaak niet meer mee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    Nou, ik ben best kieskeurig. Ik bedoel, ik zal nooit naar een trol toegaan om haar op haar bek te pakken :W
    En een wedstrijd wil ik het niet noemen, maar ik wil er vaak niet meer mee

    Dus als jij op een meisje afstapt en met je vrienden zitten te dollen en echt duidelijk maakt en toch wat aarzelt om op haar af te stappen , dan is er toch lichtelijke interesse?
    En waarom wil je er vaak niet meer mee?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dus als jij op een meisje afstapt en met je vrienden zitten te dollen en echt duidelijk maakt en toch wat aarzelt om op haar af te stappen , dan is er toch lichtelijke interesse?
    En waarom wil je er vaak niet meer mee?
    Als je aarzelt wel :W
    En ja, geen idee. Gewoon nee.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    (...)Als je aarzelt wel :W
    En ja, geen idee. Gewoon nee.

    Oke, haha nu weet ik al wat meer xd.

    Eigenlijk ken ik dit niet, nee. Ik lebber niet met vreemden.

    Draculea schreef:
    Eigenlijk ken ik dit niet, nee. Ik lebber niet met vreemden.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Draculea schreef:
    Eigenlijk ken ik dit niet, nee. Ik lebber niet met vreemden.


    Inspiration can hit you any time

    Ik denk dat het voornamelijk om het lichamelijk contact te doen is, maar dan heb ik het ook over àl het lichamelijk contcact. Maar dan ook weer alleen voor die avond.

    Ik denk dat de meesten hier het ook niet kennen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee. Niemand hoeft mij :')

    Over het algemeen denk ik niet dat je ervan uit moet gaan dat daar iets "moois" uit kan bloeien. I mean, je ziet iemand, besluit dat diegene aantrekkelijk is en gaat ermee staan zoenen, om er dan mee verder te willen en mekaar beter wilt leren kennen. Dat is niet een sterke basis voor een relatie. Dan kun je beter gewoon zo'n gozer aanspreken en er dan gezellig mee staan praten.
    Ik heb er trouwens geen ervaring mee, dus het kan zijn dat ik het fout zie, maar ik hoor genoeg verhalen van vriendinnen.


    From these ashes, I will rise

    Scandal schreef:
    Ik denk dat het voornamelijk om het lichamelijk contact te doen is, maar dan heb ik het ook over àl het lichamelijk contcact. Maar dan ook weer alleen voor die avond.

    Ik denk dat de meesten hier het ook niet kennen.

    Dat is dus mijn probleem op feestjes gebeurd het geregeld maar soms ben ik zo teleurgesteld dat het maar voor één avond is snap je ... Dan vraag ik me soms echt af of ik te lelijk ben om een serieuze relatie mee te beginnen ofzo ...

    Ik zou nooit een jongen die ik leuk vind zoenen op een feestje, juist omdat je weet dat het dan vaak niks wordt.

    Edit: Maar ik weet dus niet hoe jongens daarover denken, aangezien ik een meisje ben. :]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 11:58 ]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Draculea schreef:
    Eigenlijk ken ik dit niet, nee. Ik lebber niet met vreemden.

    Dit ^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ken het niet, want ik zoen liever niet met de eerste de beste.

    Je veralgemeent het volgens mij ook veel te veel. Het is niet dat alle jongens er een wedstrijd van willen maken. Sommige wel, andere weer niet. Ik kan niet voor elke jongen spreken. Daarnaast groeit hier vaak niks uit. Ik vind eerst zoenen en dan praten eigenlijk al scheef, maar goed. Ik snap dat het voor de fun kan, maar voor een relatie is het geen goed begin.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 12:06 ]


    Take me to wonderland

    Nee je bent geen slet dan. En jongens met wie je zoent op een feest komt meestal niks meer uit.
    Misschien is dit omdat ik persoonlijk nooit meer wilt met zo'n jongen. Vaak genoeg heb ik mijn nummer wel gegeven en zitten ze te zeuren om dates.
    Dus het hoeft niet perse zo te zijn. Kijk ik heb meestal als ik eerst met zo'n jongen praat, dan met hem zoen en dan ook nog mijn nummer geef het meestal serieuzer is dan wanneer ik met een jongen dans met hem zoen en dan snel wegga.


    Alleen maar tranen van geluk