• Iedereen kent het wel. Je bent op een feestje en plots is er een jongen die interesse naar je toont en van het ene op het andere moment sta je te zoenen. Leuk om je eens te amuseren en nee, je bent hier zeker geen slet om. Maar het lastige is dat het vaak knaagt aan je zelfvertrouwen. Er zijn dan ook altijd vragen die ik me stel.
    1. stappen jongens soms ook gewoon op een lelijk meisje af omdat ze gewoon even zin hebben in wat lichamelijk contact? Of denken ze toch aan hun reputatie en stappen ze enkel op mooie meiden af waar van ze denken dat ze echt iets voor hun zijn?
    2. Kan er iets verder uit komen of is het voor hen meer een wedstrijd?
    Wat zijn jullie ervaringen hier mee?

    Disnerd schreef:
    Ik denk dat het niet echt een wedstrijd is/was, dat lijkt mij eerlijk gezegd sterk. Je moet niet zo onzeker zijn over jezelf, misschien dacht die jongen wel: Goh, leuke knappe meid! - niet te veel nadenken erover, denk ik, dat bedoezelt alleen maar de herinnering aan een leuke avond.

    waarschijnlijk heb je wel gelijk. Het is die onzekerheid dat het elke keer bij me doet.

    Ik denk dat bij uitgaan oid zoenen gewoon voor fun is en juist makkelijk omdat je er over het algemeen van uit kan gaan dat je elkaar niet meer tegenkomt. Ikzelf heb een relatie maar voor vriendinnen van me is het wel zo iig. Als ze dan weer zo'n zelfde jongen tegen komen daarna is het vet awkward. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Ik denk dat bij uitgaan oid zoenen gewoon voor fun is en juist makkelijk omdat je er over het algemeen van uit kan gaan dat je elkaar niet meer tegenkomt. Ikzelf heb een relatie maar voor vriendinnen van me is het wel zo iig. Als ze dan weer zo'n zelfde jongen tegen komen daarna is het vet awkward. :')

    Het is inderdaad awkward om ze daarna tegen te komen xd

    Draculea schreef:
    Eigenlijk ken ik dit niet, nee. Ik lebber niet met vreemden.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Wat ik me ook af vraag: wat denken jongens over meisjes die zo maar met een vreemde even zoenen?

    Ik ken dit niet echt omdat er op de feesten hier, binnen een stuk of twintig kilometer, alleen maar mensen komen die iedereen al kent. Dus als iemand jou dan zou zoenen op een feestje, zou er wel meer achter zitten. Verder heb ik geen idee.


    :)

    1. stappen jongens soms ook gewoon op een lelijk meisje af omdat ze gewoon even zin hebben in wat lichamelijk contact? Of denken ze toch aan hun reputatie en stappen ze enkel op mooie meiden af waar van ze denken dat ze echt iets voor hun zijn?
    Zou je zelf op een lelijk iemand afstappen omdat je zin hebt in lichamelijk contact? (cat) Ik niet, in ieder geval. Al ga stap ik tijdens het uitgaan op compleet andere jongens af dan dat ik zou doen als ik naar "relatiemateriaal" op zoek zou zijn...

    2. Kan er iets verder uit komen of is het voor hen meer een wedstrijd?
    Ik ben nu bijna vier maanden samen met iemand waar ik nog geen woord mee uitgewisseld had voordat we voor het eerst zoenden. Er kan zeker wel iets uit komen, maar over het algemeen gaat het meer om een gezellige avond.


    Valar Morghulis.

    Alloveryou schreef:
    Wat ik me ook af vraag: wat denken jongens over meisjes die zo maar met een vreemde even zoenen?

    Sommige jongens denken 'slet', sommigen doen het zelf ook en denken er misschien niet zoveel van.

    Anywho, ik ben van mening dat er weinig goede relaties kunnen voortkomen uit dat soort feest-ontmoetingen en heb verder geen zin om me hier mee bezig te houden, aangezien ik hier verder (gelukkig) niet thuis in ben. Succes met je vraagstukken.


    You are beautiful, you are love.

    Hestar schreef:
    1. stappen jongens soms ook gewoon op een lelijk meisje af omdat ze gewoon even zin hebben in wat lichamelijk contact? Of denken ze toch aan hun reputatie en stappen ze enkel op mooie meiden af waar van ze denken dat ze echt iets voor hun zijn?
    Zou je zelf op een lelijk iemand afstappen omdat je zin hebt in lichamelijk contact? (cat) Ik niet, in ieder geval. Al ga stap ik tijdens het uitgaan op compleet andere jongens af dan dat ik zou doen als ik naar "relatiemateriaal" op zoek zou zijn...

    2. Kan er iets verder uit komen of is het voor hen meer een wedstrijd?
    Ik ben nu bijna vier maanden samen met iemand waar ik nog geen woord mee uitgewisseld had voordat we voor het eerst zoenden. Er kan zeker wel iets uit komen, maar over het algemeen gaat het meer om een gezellige avond.

    There you got a point!!
    Ik vind het gewoon irritant dat er echt soms eens een leuke kerel op me afkomt en dan nadien doen ze alsof je nooit hebt bestaan.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    There you got a point!!
    Ik vind het gewoon irritant dat er echt soms eens een leuke kerel op me afkomt en dan nadien doen ze alsof je nooit hebt bestaan.


    Dat is inderdaad heel vervelend... Als dat gebeurd, moet je ook zeker niet denken dat je het enige meisje bent waarbij ze dat geflikt hebben, dat soort jongens zijn jouw tijd gewoon niet waard, bovendien zijn ze op dat punt gewoon arrogante klootzakken en lang niet zo leuk als je dacht dat ze zouden zijn.
    En ze weten natuurlijk niet wat ze missen, want als ze wat meer tijd in je zouden steken, zouden ze zien dat je veel leuker bent dan het gemiddelde meisje dat ze op een feestje tegen komen (;


    Valar Morghulis.

    Hestar schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad heel vervelend... Als dat gebeurd, moet je ook zeker niet denken dat je het enige meisje bent waarbij ze dat geflikt hebben, dat soort jongens zijn jouw tijd gewoon niet waard, bovendien zijn ze op dat punt gewoon arrogante klootzakken en lang niet zo leuk als je dacht dat ze zouden zijn.
    En ze weten natuurlijk niet wat ze missen, want als ze wat meer tijd in je zouden steken, zouden ze zien dat je veel leuker bent dan het gemiddelde meisje dat ze op een feestje tegen komen (;

    Oh dat is heel erg lief van je!!
    Maar je hebt waarschijnlijk gelijk ;)
    Thanks!! xx

    Word aromantisch aseksueel. Alles opgelost.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Word aromantisch aseksueel. Alles opgelost.
    ?

    Alloveryou schreef:
    (...)?

    Kun je niet verliefd worden en je niet seksueel aangetrokken tot iemand voelen.


    Take me to wonderland

    Ik zou dit niet weten, want ik heb eigenlijk nog nooit zomaar met een jongen gezoend en hou dit soort dingen, als ze gebeuren, altijd af.

    Maar ik wilde vooral reageren op je eerste vraag. Het lijkt me dat je te veel waarde aan dit soort gebeurtenissen hecht. Je moet niet je perceptie van of je mooi bent of niet, laten afhangen van hoeveel jongens er op je afstappen en voor hoelang dit dan duurt. En ook niet je perceptie van wat lelijk is, want volgens dit idee zouden meisjes waarbij dit niet of niet vaak gebeurt, lelijk zijn. Nogal kortzichtig, als je het mij vraagt.

    Ik zeg dit niet om je te beledigen, maar ik denk dat je hier te veel over nadenkt en je eigen zelfvertrouwen en beeld van schoonheid hier niet van af moet laten hangen. Maargoed, ik vind lelijk-mooi toch al een te kortzichtige tegenstelling op zich.

    Over het algemeen denk ik dat jongens hier niet al te veel mee bedoelen en dat je, als je een serieuze relatie zoekt, die niet moet zoeken op wilde feesten (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom