• Iedereen kent het wel. Je bent op een feestje en plots is er een jongen die interesse naar je toont en van het ene op het andere moment sta je te zoenen. Leuk om je eens te amuseren en nee, je bent hier zeker geen slet om. Maar het lastige is dat het vaak knaagt aan je zelfvertrouwen. Er zijn dan ook altijd vragen die ik me stel.
    1. stappen jongens soms ook gewoon op een lelijk meisje af omdat ze gewoon even zin hebben in wat lichamelijk contact? Of denken ze toch aan hun reputatie en stappen ze enkel op mooie meiden af waar van ze denken dat ze echt iets voor hun zijn?
    2. Kan er iets verder uit komen of is het voor hen meer een wedstrijd?
    Wat zijn jullie ervaringen hier mee?

    Endorphin schreef:
    (...)
    Kun je niet verliefd worden en je niet seksueel aangetrokken tot iemand voelen.

    Ja dat had ik al door maar wat heeft dat hier mee te maken?

    Zelf heb ik nog nooit met een random jongen gezoend, maar wat ik weet van anderen is dat zulk soort acties tot niets uitlopen en gewoon gebeuren omdat die jongens zin hebben in een lolletje. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ja dat had ik al door maar wat heeft dat hier mee te maken?

    Ik antwoordde meer op je bericht over dat je het irritant vond dat jongens op je afstappen en daarna niks meer met je te maken wille hebben.
    Als je aromantisch aseksueel bent, ervaar je het niet meer als een probleem.
    Daar had mijn bericht mee te maken.


    Take me to wonderland

    Nooit gehad om eerlijk te zijn. :') Ik heb maar met een paar jongens gezoend en die wilden wel een relatie. Met een daarvan heb ik het ook geprobeerd, maar dat was uiteindelijk een flop.
    En nee, jongens stappen niet af op meisjes die ze niet aantrekkelijk vinden. Zou een beetje krom zijn, haha. De vraag is natuurlijk of ze een spelletje spelen of oprecht geïnteresseerd zijn. Ik kan je vertellen dat ze er geen relatie achter zoeken, in ieder geval. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"