• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Javvad Malik

    'Wacht met Jesse. O nee he dat is verdomme waar ik heb ze zien kussen. Nee fuck fuck fuck waarom kan hij zich nou echt niet een keer inhouden voor een skateboard. Dadelijk heeft hij haar pjin gedaan ofzo,' zegt hij. Meteen raak ik in paniek. 'Waarom kan die gast niet gewoon van mijn zusje afblijven. Maar misschien heeft ze gelijk. Mij lijkt het ook helemaal niet fijn als er iemand de hele tijd er iemand zit te kijken. Maar als hij haar pijn doet is hij dood,' zeg ik een beetje dreigend. 'Ik voel me slecht ik ben Brooke ook al kwijt en ik zit hier met jou alleen terwijl ik met hun meer zou optrekken maar het ligt niet aan jou maar en ohw ik ratel.' Ik glimlach en kijk hem aan. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Ga maar door met ratelen. Ik vind het schattig. Zoals jij bent. En jij moet dat ook eens inzien. Je moet niet denken dat je per se minder moet eten of veel moet sporten om geweldig te zijn, want dat ben je al,' zeg ik bemoedigend. 'En ga niet zeggen dat er niets is, want Liam mag dat misschien geloven, maar ik niet,' voeg ik eraan toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall horan

    Waarom kan die gast niet gewoon van mijn zusje afblijven. Maar misschien heeft ze gelijk. Mij lijkt het ook helemaal niet fijn als er iemand de hele tijd er iemand zit te kijken. Maar als hij haar pijn doet is hij dood,' zegt Zayn bozig en ik knik Ga maar door met ratelen. Ik vind het schattig. Zoals jij bent. En jij moet dat ook eens inzien. Je moet niet denken dat je per se minder moet eten of veel moet sporten om geweldig te zijn, want dat ben je al,' zeg t j'En ga niet zeggen dat er niets is, want Liam mag dat misschien geloven, maar ik niet,' geiriteerd kijk ik hem aan. " waarom vraagt iedereem steeds waarom ik veel sport ik wil gewoon conditie en mn knieblessure begrijp dat nou eens" breng ik bozig uit. Ik moest me inhouden om het te verzwijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Waarom vraagt iedereen steeds waarom ik veel sport ik wil gewoon conditie en mijn knieblessure begrijp dat nou eens!' zegt hij bozig. 'Niall het is niet alleen het sporten. Je doet gewoon raar en eet minder en ik weet dat er iets is. Ik vind het vreselijk dat jij mij niet in vertrouwen wil nemen aangezien ik je beste vriend ben en ook nog je vriendje!' schreeuw ik bijna. Ik laat hem los en ga in de tent zitten. Ik weet dat Niall er niet tegen kan als ik verdrietig ben en dat hij me dat wil helpen. Het doet me echt veel pijn dat hij het niet wil zeggen. Ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij eigenlijk kapot gaat op dit moment. Waarom moet hij nou zo moeilijk doen? Ik wil hem graag helpen zoveel als ik kan, maar hij moet mij in vertrouwen nemen. Ik hou van hem maar als hij me niet vertrouwt gaat het nooit iets worden tussen ons. Door die gedachte begin ik te huilen. Ik kruip in mijn slaapzak en wens dat Niall hier nu zou zijn om mij te troosten. Maar waarschijnlijk is die gewoon iets anders aan het doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    JustLovegood schreef:
    (Kunnen jullie even wachten ik kan om 4 uur pas reageren en ik wil niet dat emily op een bitch lijkt XD)


    [Matt vind dr een slet, geen bitch ;)]


    Bowties were never Cooler

    Loënné "Lows", "Lowe", "Lowen", "Low", soms "Lo" of simpelweg "L" Sarah Tomlinson.

    Ze glimlacht nog een keer. "Denk je? Ik vertrouw het niet? Wat nou als ze me echt allemaal haten?" vraagt ze me met betraande ogen.
    "Dat gaan ze niet doen."
    Weer kijkt ze me aan. "Dankje dat je me probeert op te beuren, maar hoe goede zus ben ik nou? Ik verpest jullie vakantie alleen omdat ik door iedereen gehaat wordt. De meeste zussen zouden daar niet al te happy mee zijn? Wel dan?" Als ze dat heeft gevraagd trekt ze me in een knuffel.
    Ik wrijf geruststellend over haar rug, net als Liam dat altijd doet. Misschien had ik daar niet aan moeten denken, meteen raakt mijn keel gortendroog en slik ik moeizaam. Mijn gezicht betrekt maar al snel krijg ik mijn mondhoeken weer omhoog in een fake glimlach. Hopend dat ik genoeg acteeroefeningen heb gehad en het niet opvalt. "Je hoeft niet zo onzeker te zijn, Genelle. Ik ben blij dat je mijn zus bent en wil dat je meegaat, zonder jou gaat het zeker nooit leuk worden. Mensen zijn gek als ze jou haten, daar moet je -je niks van aantrekken. We gaan er gewoon het beste van maken."


    Reality's overrated.

    (sorry dat ik zo laat ben ik post zo :) )

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 17:39 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    [Matt vind dr een slet, geen bitch ;)]


    (Wow geweldig XD vergeet niet dat jesse haar kuste he emily was gewoon aardig XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Niall horan

    Niall het is niet alleen het sporten. Je doet gewoon raar en eet minder en ik weet dat er iets is. Ik vind het vreselijk dat jij mij niet in vertrouwen wil nemen aangezien ik je beste vriend ben en ook nog je vriendje!' schreeuwt hij boos waardoor ik bangig in huilen uitbarst. Zayn loopt de tent in en gaat daar liggen huilen. Eigenlijk wou ik naar hem toe maare igenlijk wou ik ook dat hier iemand was om me te helpen. Met een diepe zicht loop ik naar de wcs maar daar zit Matthew met liam dus ink ga naar de douches en laat me daar op een baknkje zakken en sluit me op terwijl ik in het huilen uitbarst. Het management was gemeen. Eerst mocht ik niet bekend maken dat ik gay ben , toen werd ik gedwongen minder te eten en nu meer sporten en afvallen. Terwijl het sporten mijn knie juist verder kapot maakte. Ik haal huilend een hand. Door mijn haar. Ik wist nu niet of ikal leen wou zijn of met iemand maar liam had zijn problemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Maria Malik

    'Dus hoe leggen we de matjes neer? Ik dacht eraan om jou dat stukje te geven, en ik krijg de rest,' grapt hij en wees een klein een hoekje aan terwijl hij dichter naar me toe kruipt. ‘Eum wat nou als jij dat hoekje pakt.’ Zei ik met een grijns een porde hem. 'Grapje hoor. Kies jij maar,' zegt hij terwijl hij een arm om me heen slaat en me op zijn schoot trekt. Hij kijkt me even aan en ik glimlach eventjes naar hem. Jesse was heel aardig tegen me en ik voelde me op mijn gemak bij hem maar ik wou gewoon lekker veel lol hebben en dat was het ik zocht niet naar een relatie en ik wist dat hij dat ook niet wou hij was namelijk niet voor vaste relaties en dat wist ik. Ik keek eventjes op en ik zag dat Jesse nog steeds naar me keek en voor ik het wist voelde ik zijn lippen op de mijnen. Ik was te verbaasd om te reageren ook al kende ik Jesse en wist ik dat Jesse een player was had ik niet verwacht dat hij zijn truckjes op mij zou gebruiken en dat ik het eigenlijk niet zo erg vond maar meteen voelde ik me schuldig tegen over Matt. Net toen ik me terug wou trekken hoorde ik iets wat mijn hart brak. "Slet." Hoorde ik Matt snikkend sissen en snel keek ik op maar hij was al weg. Ik stond snel recht terwijl ik even verontschuldigend naar Jesse keek en snel de tent uit liep terwijl er bij mij ook tranen begonnen te stromen. Ik kende Matt al wel even en ik hield echt van hem ik kon zo goed met hem omgaan maar ik was gewoon niet verliefd op hem. Al snel had ik hem gevonden en ik zag Liam bij hem zitten. Liam helemaal negerend liep ik snel richting Matt en ging voor hem zitten en keek hem aan. ‘Matt het spijt me zo ik weet dat je me waarschijnlijk nu niet meer wilt zien en dat begrijp maar ik wil eerst dit nog zeggen.’ Zei ik terwijl ik hem verdrietig aan keek. ‘Ten eerste er is niks tussen mij en Jesse we waren aan het praten en voor ik het wist kusten hij me en net toen ik wou zeggen dat het geen goed idee was kwam jij er aan.’ Ten tweede je weet dat ik om je geef je bent 1 van mijn beste vrienden ik ga mega graag met je om ik praat graag met je ravot graag met je en laat me altijd lachen.’ Zei ik terwijl ik he aankeek met een water achtig lachje. ‘En als laatste ja ik zat met Jesse in een tent en niet met jou het was gewoon ik wist wel dat je verliefd op me was en ik was bang dat als ik met jou in een tent ging je misschien zou denken dat ik het zelfde dacht en dat maakt niet goed wat er is gebeurd ik had met je moeten praten en ik voel me vreselijk nu maar vergeet niet dat ik altijd om je ga blijven geven. En ja ik moet wel toegeven dat ik het niet zo erg vond dat Jesse me kusten en ik weet dat je dit niet graag hoort maar ik ben niet verliefd op Jesse er is niks tussen ons dat zweer ik’ En na dat alles te hebben gezegd stond ik recht en liet ik hem achter met Liam en liep richting Zayn’s auto. Waar ik van achter in ging zitten en begon te huilen. Ik voelde me zo schuldig en ik voelde me nog schuldiger omdat Jesse steeds door mijn gedachten kwam. Die kus had net mijn vriendschap met Matt verpest en toch bleef ik denken en zijn warme zachte lippen. Ik schudde woest mijn hoofd en de tranen begonen nog harder te stromen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    Net als ze terug wil trekken hoor ik Matts stem. 'Slet.' Ik zou boos kunnen reageren, maar op de een of andere manier ben ik daar te verward voor. Emily rent meteen achter Matt aan en ik snap het. Ik voel me schuldig. Alhoewel ik vond dat Matt net echt onredelijk was, het is natuurlijk niet leuk als het meisje waarop je verliefd bent er met een ander vandoor gaat. Ik schud mijn hoofd en sta op. Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier was deze kus anders dan alle anderen. Ach, het komt allemaal wel goed. Ik moet denk ik even gaan douchen. Ik pak mijn spullen en loop naar de douchehokjes. Wat heb ik er weer een puinhoop van gemaakt. Ik hoor opeens iemand huilen. Het is Niall. Hij heeft zichzelf opgesloten in een van de hokjes. Ik klim eroverheen en ga naast hem zitten. 'Wat is er, grote broer?' vraag ik, en ik ga even goed zitten. Ik wrijf troostend over zijn rug. Hoewel hij de oudere van ons tweeën is, moet ik hem vaak troosten. Hij is nou eenmaal breekbaarder dan dat ik ben. Ik kan bijna overal tegen, hoewel Niall niet weet hoe dat komt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall James Horan

    Ik hoor wat geluid en al snel zie ik de schoenen van Jesse over het hokje komen. Hij gaat naast me zitetn 'Wat is er, grote broer?' vraagt hij en wrijft troostend over mijn rug. SNikkend staar ik voor me uit. 'ik heb het nu al verpest met Zayn. We zijn amper een uur samen of er is al ruzie. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee. Het management denkt niet aan mijn gezondheid of wat dan ook. Ze hebben me al gedwongen niet te zeggen dat ik homo ben, want dan zoui k per direct uit de band getrapt worden, daarna moest ik minder eten en nu moet ik deze vakantie minstens 10 kilo afvallen, minder eten en meer sporten. Terwijl ik voor mijn knie helemaal niet echt meer mag rennen of springen dwingen ze me gewoon. En als ik dat niet doe dreigen ze te gaan stoken met roddels tussen de lads zodat hun mij uit de band willen en ik eruit getrapt word en als ik het doorvertel ook en ik voel me gewoon klote want Zayn was gewoon bezorgd en ik reaegeerde boos. Maar het gaat ook al helemaal niet goed met mijn knie maar het management wilt dat ik perse wacht tot na de tour en misschien dat ik dan pas de operatie kan laten doen maaro p het podium heb ik ook steeds vaker last van mijn knie en ik ben er gewoon helemaal klaar mee met de pijn en hun gedwing' ratel ik overstuur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Matthew Richard Payne
    Ik werd door Liam tegen zich aan getrokken. Mijn gezicht verstopte ik in zijn shirt. Mijn schouders schokte hevig. De tranen bleven stromen. Liams woorden waren lief, maar ze haalden niets uit. Ik voelde mezelf waardeloos en eenzaam. Twee dingen waar ik al helemaal niet tegen kon. Ik kroop bijna bij hem op schoot toen ik opeens een nieuw paar voeten aan hoorde komen. Ik werd van Liam afgeduwd. Met waterige rode ogen keek ik naar Emily. Mijn schouders bleven schokken en de tranen bleven stromen terwijl ze sprak. Haar woorden maakten niets beter, ze maakte het alleen maar erger. "Dat zal allemaal wel. Je leek erg content bij die player. Vlieg toch op." Ik kon het niet over mijn hart krijgen haar uit te schelden, hoeveel pijn ze me ook had gedaan. Ik hield nogsteeds van haar. Ik kroop weer dicht tegen Liam aan toen ze weg ging en verstopte mijn gezicht in zijn shirt. "Blijf bij me." mompelde ik snikkend en schokkend. Ik bleef huilen. Het was voor mij echt zwaar om door dit soort situaties te komen. Altijd was ik vrolijk en druk, de druktemaker van de groep, maar zodra iets me echt raakte was het heel zwaar om eruit te komen. Ik kroop op Liam's schoot en krulde me daar op met mijn gezicht nogsteeds in zijn shirt. Met mijn handen klemde ik mijn broer stevig tegen me aan, zodat hij me niet meer alleen kon laten.


    Bowties were never Cooler

    Jesse Horan

    'ik heb het nu al verpest met Zayn. We zijn amper een uur samen of er is al ruzie. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee. Het management denkt niet aan mijn gezondheid of wat dan ook. Ze hebben me al gedwongen niet te zeggen dat ik homo ben, want dan zou ik per direct uit de band getrapt worden, daarna moest ik minder eten en nu moet ik deze vakantie minstens 10 kilo afvallen, minder eten en meer sporten. Terwijl ik voor mijn knie helemaal niet echt meer mag rennen of springen dwingen ze me gewoon. En als ik dat niet doe dreigen ze te gaan stoken met roddels tussen de lads zodat hun mij uit de band willen en ik eruit getrapt word en als ik het doorvertel ook en ik voel me gewoon klote want Zayn was gewoon bezorgd en ik reageerde boos. Maar het gaat ook al helemaal niet goed met mijn knie maar het management wilt dat ik perse wacht tot na de tour en misschien dat ik dan pas de operatie kan laten doen maar op het podium heb ik ook steeds vaker last van mijn knie en ik ben er gewoon helemaal klaar mee met de pijn en hun gedwing,' zegt hij. Waarom vertelt hij dit niet? 'Niall je moet dat gewoon tegen de rest zeggen dan kunnen jullie lekker naar een ander management en dan kan jij gewoon weer jezelf zijn. En je kan beter maar naar Zayn gaan, want ik weet zeker dat jullie goed bij elkaar passen en daarom moet jij samen met hem zijn. Ik heb nu al mijn hele vakantie verkloot dus ga ik die van jou beter maken,' zeg ik met een grijns. Ik heb inderdaad mijn hele vakantie verpest door ongeduldig te zijn. Het probleem is dat ik het niet kan loslaten. Ik heb wel vaker dit soort situaties, maar nu is er meer. Ten eerste word ik hier nog de hele vakantie mee geconfronteerd en ten tweede zal Matt mij vanaf nu ongelooflijk haten. Dat is erg jammer want hij leek me wel aardig. Ik baal er enorm van. 'Denk je dat Matt echt heel erg boos op me is? Ik wil niet een vijand. Ik wist niet wat ik deed en... Waarom moest hij nou binnen lopen? Het kon best bij die keer blijven maar nu zit ik helemaal in de problemen en dat wil ik allemaal niet,' zeg ik. Er staan tranen in mijn ogen. Wat is dit nou? Ik huil nooit! Ik veeg boos mijn tranen weg en kijk naar Niall. 'Sorry dat ik zo zeik.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Matt verstopte zijn gezicht in mijn shirt, en ik knuffelde hem. Zijn schouders schokte hevig, en hij bleef huilen. Hij kroop bijna bij me op schoot. Daarna kwam Emily binnen, wat moet zij nou weer. Ze legde alles uit en duwde Matt van me af. "Dat zal allemaal wel. Je leek erg content bij die player. Vlieg toch op." zei hij, en ik gaf hem gelijk. Hij kroop weer dicht tegen me aan en verstopte zijn gezicht weer in mijn shirt, en ik sloot mijn armen om hem heen. "Blijf bij me." mompelde hij snikkend. 'Dat doe ik, ik beloof het' zei ik. Hij kroop op mijn schoot en krulde zich daar op met zijn gezicht nog steeds in mijn shirt. Nu wreef ik met mijn hand over zijn rug. Hij klemde zich stevig om me heen, en ik deed hetzelfde bij hem. 'Sorry Matt, ik ben echt een vreselijke broer geweest. Maar ik heb ontzettend veel spijt, en ik hou van je.' zei ik, en knuffelde hem nog iets steviger. Ik had hem echt gemist, en ik had echt spijt van mijn gedrag. Dit doe ik nooit meer, vanaf nu blijf ik dicht bij hem, en houd ik contact met hem.


    How far is far

    Niall HOran

    'Niall je moet dat gewoon tegen de rest zeggen dan kunnen jullie lekker naar een ander management en dan kan jij gewoon weer jezelf zijn. En je kan beter maar naar Zayn gaan, want ik weet zeker dat jullie goed bij elkaar passen en daarom moet jij samen met hem zijn. Ik heb nu al mijn hele vakantie verkloot dus ga ik die van jou beter maken,' grijnst hij en ik veeg wat tranen weg. MIjn ogen waren helemaal rood en mijn wangen natuurlijk ook eens. 'Denk je dat Matt echt heel erg boos op me is? Ik wil niet een vijand. Ik wist niet wat ik deed en... Waarom moest hij nou binnen lopen? Het kon best bij die keer blijven maar nu zit ik helemaal in de problemen en dat wil ik allemaal niet,' zegt hij en ik zie tranen verschijnen in zijn ogen boos veegt hij ze weg. 'Sorry dat ik zo zeik.' zegt hij. Ik zucht 'Jesse leer eens gewoon dat je je best mag huilen' zucht ik en sla een arm om hem heen. 'Eerlijk, ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn met beide. Dan vraag je of ze beide even willen praten, dan leg je het uit en hoe je oerover denkt, de rest doet het ook en samen kom je tot een oplossing' zeg ik zachtjes. 'Maar Jesse niet lullig maar zou je het erg vinden als ik even naar Zayn ga, je mag wel even in onze tent liggen en dan mag je wel een Oreo koekje maar ik voel me rot door de ruzie'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan