• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.

    Gelukkig kwam Anna ook nog is opdagen, om naast me in de auto te gaan zitten, snel startte ik de auto en binnen een klein uurtje? waren we al op de plaats van bestemming. Loënné verdween meteen. Ik parkeerde nog even rustig en netjes de auto, voordat ik deze uitzette en ook uitstapte. Ik vroeg me af waar de hele rest was, ik oriënteerde even de plek en wist het ook niet precies meteen. Ik vroeg me toch wel af waar Harry was, ik was benieuwd hoe het tussen ons zou zijn mocht ik hem nu zien, al zou ik waarschijnlijk niet laten merken dat ik wist dat er iets met hem aan de hand was, lichtelijk nerveus was ik toch wel of hij nog met mij in een tent zou willen slapen, al snapte ik totaal niet waar ik me allemaal over druk aan het maken was, ik maakte mezelf zo compleet gek en dat zou de vakantie er niet beter op maken. Ik wilde mijn auto dicht klikken, totdat ik besefte dat Genelle en Anna er nog in zaten, ik tikte even tegen het raampje en maakte een gebaar dat die twee ook uit de auto moesten komen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:13 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    | Had die auto nou dichtgeklikt, dan hoefde Genelle er niet uit te komen :'D. |

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:15 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan

    Hard oversruur en ik aan het huilen. Ik slaak een kreetje van schrik als ik armen om me heen voel. Als ik wat opkijk zie ik Brooke voor mijn neus met haar armen troostend om me heen gewikkeld. n. ‘Shhhht Nialler het komt wel goed.’ Zegt ze zacht en wrijft door mijn haar. Ik haatte het als ze me zo moet zien maar helaas heeft ze me zo al vaak gezien. Toen ik uit Ierland weg ging na Xfactor, toen we prijzen wonnen en weet ik het.r. ‘Wat is er gebeurd Niall.’ zegt ze met een rustige stem. Ik draai haar zo zoday ze op mijn schoot zit. ik sla stevig mijn atmen om haar heen. 'hij hij heeft het uitgemaakt. Omdat omdat ik niet de waarheid sprak. En en en toenet. Bij bij het vuur. Ik w-was met Jesse marshmallows eten en en toen zei hij dat Jesse de tas goed moet verstoppen voor ik hem leeg vreet'bring ik snikkend uit. Iedereen wist wel hoe je mij goed kon kwetsen. Door al simpel te zeggen dat ik dik ben of een vreetzak ben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Dat je het uit maakt doet al pijn genoeg maar dat je zo een opmerking maakt is gewoon laag Zayn heel laag,' zegt Niall. Hij loopt weg. Ik weet dat het geen zin heeft om achter hem aan te gaan, hij heeft gewoon tijd nodig. Ik kijk Zayn boos aan en loop dan het bos in. Ik loop een tijdje rond en zie dan uiteindelijk Matt en Emily zitten. Ik ga weer achter een boom staan en luister. Ze zitten samen te klieren. Ergens ben ik er verdrietig om, maar ach. Het maakt voor mij helemaal niks uit. Toch? Inderdaad. Het boeit me helemaal niks. Ik wil gewoon een leuke vakantie. Ik loop naar ze toe. 'Hey,' zeg ik met een glimlach en ik kijk naar ze. Ik laat niet merken dat ik eigenlijk nog steeds boos en verdrietig ben en wil huilen of in bed wil liggen. Ik slik en kijk naar Emily. Ze heeft mooie bruine ogen. Ik glimlach en kijk haar recht in haar ogen aan. Meteen als ik me realiseer wat ik eigenlijk aan het doen ben kijk ik naar de grond en word ik een beetje rood. Ik haal een hand door mijn haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Genelle Kayleigh Tomlinson

    Ik had totaal geen zin in deze rit naar die camping, want ik was er nog altijd zeker van dat niemand me zou mogen. Na enkele uren komen we aan op de camping en Lows is gelijk weg. Ik kijk haar even na en blijf stug in de auto zitten. De rust zorgt ervoor dat ik in gedachten raak tot dat ik een getik op het raam hoor. Ik kijk op en zie Louis. Ik zucht even. Dag oh zo geweldige rust. Ik stap de auto uit en trek Anna er ook uit waardoor ze op de grond valt. Daarna pak ik mijn koffer uit de achterbak en ga ik bij de dichtstbijzijnde boom ertegen aanstaan. No way dat ik daar in mijn eentje naar toe ga lopen. Ik kijk Louis even droevig aan. Ik wilde echt niet, maar ik had geen keuze. Ik moest vrolijk en blij gaan doen voor hun, voor de andere. Ik mocht hun vakantie niet verpesten door mijn karakter. Ook al zegt niemand dat ik zo ben, zo voelt het wel. 'Louis, kan ik je even spreken? Onder vier ogen?' vraag ik dan aan Louis. Ik kijk even naar Anna en dan weer naar Louis. 'Ik voel me namelijk erg ongemakkelijk hier' zeg ik dan zachtjes tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Junipher schreef:
    Loënné Sarah Tomlinson.

    "Hmm, ik heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen. Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar je komt er vroeg of laat toch wel achter. Niall en Zayn hebben een relatie. Daarna hadden Zayn en Matthew een bitch fight omdat Matt met Emily bezig was, en Zayn een beschermende broer is. Daardoor liep Matt weg, en ik liep achter hem aan. Wat ik beter niet had kunnen doen want hij was boos op me omdat ik op tour niet echt heel veel van me heb laten horen, waar ik overigens ontzettend spijt van heb. Daarna ging ik naar het hoofdgebouw om te douchen, en toen zat Matt onder de wasbak te huilen omdat Jesse Emily had gezoend. Ik troostte hem, en hij vertrouwde me weer enigszins. Toen kreeg ik jou laatste smsje en keek er naar, en toen dacht hij dat als jij hier bent dat ik hem dan laat zitten, wat dus niet waar is. En daarna ging ik met Zayn praten, en toen kwam jij," rateld hij aan één stuk door. "Ja, dat is het wel zo'n beetje."
    "Oh. Dat is niet niks. En sorry voor Matt," bied ik mijn excuses aan.
    "Maar wat is er met jou, er is duidelijk iets met je aan de hand, dus ontken het maar niet." Hij klinkt bezorgd.
    "Er is niks," zeg ik snel. "Het gaat goed, echt. Of, nou-" Ik hakel. "Nee, er is niks."
    De wereld draaid. Ik ben honger, vermoeid, misselijk. En dan word het zwart.

    [Loënné valt dus flauw.]


    [Post iets aangepast.]


    Reality's overrated.

    Brooklin 'Brooke' Horan

    Hij draait me zo zodat ik op zijn schoot zit en slaat stevig zijn armen om me heen. 'hij hij heeft het uitgemaakt. Omdat omdat ik niet de waarheid sprak. En en en toenet. Bij bij het vuur. Ik w-was met Jesse marshmallows eten en en toen zei hij dat Jesse de tas goed moet verstoppen voor ik hem leeg vreet' bracht Niall snikkend uit en ik begon te koken van woede. Ik was iemand die je niet snel boos makten ik bleef liever op de achter grond maar als je mijn familie pijn deed had je problemen met mij. ‘Hij deed wat!’ Riep ik kwaad. ‘Hoe durft hij je kunt hier niks aan doen het moet van het management daar kun jij niks aan doen!’ Riep ik weer boos en kroop de Auto uit. ‘Blijf hier ik ben zo terug.’ Zeik ik lief maar toch dreigend zodat hij wist dat hij beter kon luisteren en liep richting het kampvuur. Eenmaal aangekomen bij Zayn keek hem dreigend aan en ging al woest kijkend voor hem staan. ‘HOE DURF JE HET OM MIJN BROER ZO HARD TE KWETSEN JULLIE TWEE ZIJN GEMAAKT VOOR ELLKAAR EN DAT WEET IEDREEN!’ Riep ik kwaad en keek hem dreigend aan. ‘EN WEET JE WAAROM NIALL ZO VREEMD BEZIG IS MET ZIJN EET GEWOONTES HIJ MOET AFVALLEN VAN HET MANAGEMENT MAAR HIJ MOCHT ER EIGENLIJK NIKS VAN ZEGGEN!’ Riep ik weer maar keek iets minder dreigend. ‘En nu ga je naar Niall’s auto en ga je het goed maken NU.’ Zei ik dreigend en wees richting de auto.

    (Boze Brooke in aktie XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    KiliOfDurin schreef:
    Aidan James Styles
    Harry vond het prima dat Banquo mee ging, maar toen kwam daar Jace. Die was al jaren tegen alle dieren die ik mee naar huis nam en waar onze moeder en Harry net als ik voor het blok voor vielen. Ik wilde mijn geitje niet loslaten of thuis laten. Harry ging er meteen tegenin. Ik glimlachte. Het was toch wel eens fijn een tweelingbroer te hebben. Ik grinnikte bij zijn woorden en liep al richting de auto. "Banqo gaat gewoon mee en onderweg gaan we langs het tuincentrum om spulletjes voor hem te halen. Ik ben de chauffeur en Harry heeft Shotgun, dus je mag meerijden, maar geen geklaag over mijn geit." zei ik tegen haar. Meestal was ik niet zo, maar ik ging hem niet achterlaten. Hij kon prima ofwel op mijn schoot, ofwel bij Harry op schoot. Anders kon hij altijd nog in een bench naast Juliet's bench op de achterbank. Ik aaide zacht nog even over Banquo's hoofdje en hij mekkerde zacht. Ik liep vrolijk terug naar de auto en stapte weer in met het kleine geitje op mijn schoot. Hij was echt heel klein. Waarschijnlijk zelfs een baby dwerggeitje. Ach, het maakte mij niet uit, want hij was een schatje. Ik zou hem gewoon houden. Mijn moeder zou hem vast ook niet kunnen weerstaan.


    Harry Styles
    Tevreden knikte ik bij Aidan's woorden, voor zover ik wist zat er een tuincentrum in de buurt van de camping dus hoefden we niet te stoppen. Ik liep weer naar de auto en deed een van de achterste deuren open, om vervolgens Jace bij haar arm te grijpen en haar een beetje ruw de auto in te duwen. Snel sloot ik de deur en nam mijn plaats voorin in, en nam heel voorzichtig het geitje van mijn broer over, het leek me namelijk nogal lastig om te rijden met zo'n schattige afleiding. Ik had ook niet echt zin om te verongelukken. Met een handige beweging drukte ik op de knop die alle portieren op slot zette, zodat Jace niet meer kon ontsnappen. 'Zo nu kunnen we gaan,' zei ik grijnzend. Met één arm deed ik mijn riem om, de andere had nog steeds Banquo vast, die mocht niet vallen. Daarna sloeg ik weer beide armen om het diertje heen, het was te warm en knuffelig om ook maar even los te laten op niet naar te kijken. Ik keek even op naar Aidan. 'Hop hop, des te eerder we er zijn en je -je geitje weer kan vasthouden.' Nu was hij, ook voor maar heel even, van mij en daar zou ik lekker veel gebruik van maken. Al wist ik dat Aidan nu extra hard zou gaan rijden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.

    "Oh. Dat is niet niks. En sorry voor Matt," zei ze. 'Nee, het is niet jou schuld.' zei ik. "Er is niks," zei ze snel. "Het gaat goed, echt. Of, nou-" hakkelde ze. "Nee, er is niks." zei ze weer, en viel neer. 'Lo?' vroeg ik, en ging op mijn knieen naast haar zitten. 'Low? Zeg iets.' zei ik nu licht in paniek. Ik gaf een paar zachte tikjes op haar wang in de hoop dat ze wakker word. 'Zeg nou iets.' zei ik in paniek. Ik tilde haar op, en legde haar op het dichtstbijzijnde bankje neer. 'Lows, kom op word wakker' zei ik steeds meer in paniek. Ik voelde aan haar pols of ik haar hartslag nog voelde, gelukkig was dat wel het geval. Wat is er ooit met haar aan de hand. Aangezien niemand hier dokter is, zal ik er toch zelf achter moeten komen wat ze mankeert. Ik keek even hulpeloos om me heen. Waarom word ze nou niet wakker? Ik draaide me weer naar haar. 'Please word wakker.' zei ik. Het is al een hele geruststelling dat ze niet dood is. Ik ging naast haar zitten, en legde mijn hoofd in mijn handen. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:33 ]


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    Ik kijk Niall gebroken achterna. Ik weet niet waarom ik die opmerkingen maakte. Ik wou hem duidelijk maken dat het voorbij was, zodat het makkelijker voor hem zou zijn. Maar dit doet mij ongelooflijk veel pijn. Brooke komt aangelopen. ‘HOE DURF JE HET OM MIJN BROER ZO HARD TE KWETSEN JULLIE TWEE ZIJN GEMAAKT VOOR ELLKAAR EN DAT WEET IEDREEN! EN WEET JE WAAROM NIALL ZO VREEMD BEZIG IS MET ZIJN EET GEWOONTES HIJ MOET AFVALLEN VAN HET MANAGEMENT MAAR HIJ MOCHT ER EIGENLIJK NIKS VAN ZEGGEN!’ schreeuwt ze. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Ja dat wist ik. We gaan zodra we weer thuis zijn een nieuw management zoeken enzo. En over het andere, daar moet jij je niet mee bemoeien,' zeg ik kortaf en ik sta op om naar de parkeerplaats te lopen. Ik zie de auto van Lou staan en ren naar hem toe. 'Lou! Ik ben zo blij je te zien! Er is zoveel gebeurt, ik....' Ik kom niet verder en barst in tranen uit. Godverdomme, dat wil ik helemaal niet. Ik veeg mijn tranen weg maar nu weet Louis wel dat er iets mis is. 'Sorry, er is gewoon al zoveel gebeurt en alles loopt mis. Ik wil gewoon een leuke vakantie maar dat gaat zo niet lukken,' zeg ik door mijn tranen heen. Ik voel me rot en wil eigenlijk gewoon naar Niall maar durf dat niet.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    -De Styles' rijden pas net weg c:-


    Because I love him, do I need another reason?

    [Ow, sorry]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Slapen ik ben morgen of amper online door stage of alleen online omdar ik ziek thuis blijf

    Niall

    Hij deed wat?" vraagt ze kwaad'Hoe durft hij je kunt hier niks aan doen het moet van het management daar kun jij niks aan doen'ik zie haar branden van woede. Ize loopt de auto uit en ik blijf maar zitten ik wist toch wel dat ik haar niet tegen kon houden. . ‘HOE DURF JE HET OM MIJN BROER ZO HARD TE KWETSEN JULLIE TWEE ZIJN GEMAAKT VOOR ELLKAAR EN DAT WEET IEDREEN!’  hoor ik haar schreeuwen en schrik even van de laatte woorden. Daarin had ze dus ongelijk. Kennelijk kon Zayn liefde met mij niet aan en zou het niet meer dan vrienden worden. EN WEET JE WAAROM NIALL ZO VREEMD BEZIG IS MET ZIJN EET GEWOONTES HIJ MOET AFVALLEN VAN HET MANAGEMENT MAAR HIJ MOCHT ER EIGENLIJK NIKS VAN ZEGGEN!’  hoor ik haar. Wauw geweldig Brooke nu wist uwdereen het dus en dat was niet de bedoeling. JESSE mocht het weten en Zayn met Liam maar voor de rest nuet want ik schaamde me. Schaamde dat ik het niet kon oplossen dat ik niet voor mezelf op kwam. Ik hoorde nog wat gepraat maar laat het maae. Ik zie in het spiegeltje dat mijb gehele voorhoofd rood en blauw is door het stuur en Ucht. Ik zie Zayn rennen mqar hij rent naar andere autos. Great dit geweldig fantastisch. Ik kropte me op tot wen klein balletje in de hoop dat ze me niet zagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lows

    Als ik mijn ogen open duurt het even voor de wereld scherp is. Liam zit daar, met zijn handen in zijn haar. Met grote ogen kijk ik naar hem. Nee, ik kan dit niet meer. Een paar seconden veroer ik me niet. "Sorry, ik- ik-"
    In paniek ren ik weg, tot ik Louis vind en me even aan hem vastklamp omdat de wereld opnieuw begint te draaien. "Ik, ik moet je wat vertellen." Ik stotter en barst dan in tranen uit. Wat een stom wicht ben ik toch. Een zwakkeling. Normaal huil ik nooit, en zeker niet in het bijzijn van anderen, maar nu wel. Nu is het anders. Ik trek hem weg van Zayn. Overstuur kijk ik om me heen, zoek of er iemand is die het kan horen. Iemand in de buurt. Als de kust veilig is rollen de woorden zo uitmijn mond, alsof ik ze al een hele tijd kwijt moest. "Met mijn verjaardag... ik, ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar ik had gedronken en niet een beetje ook. En- en- ik ben zwanger." Ik piep, heb mijn ogen stijf dichtgeknepen. Bang voor xijn reactie en niet alleen die van hem. Bang voor de gevolgen. Doodsbang voor wat er te gebeuren staat.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:52 ]


    Reality's overrated.

    [Noekerd, Zayn is ook bij ze, hè. Hehe.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    stay safe because I like being alive at the same time as you