• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 50 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:53 ]

    Ribery schreef:
    (...)
    Damn, dan kan je mij dus ook niet pushen dat ik nu toch maar eens van Q af moet. Achja.. :'D

    Sorry! D:
    Ik hoor nu ook voor mijn tentamens te leren :'l


    Caution first, always.

    Erebor schreef:
    (...)

    Yesh it is, luister nu the road goes ever on, pt1/the breaking of the fellowship. Zo mooi dat bepaalde stukje ^^

    Och, ja, dat is zo mooi!
    Ik ben ook gek op The Fellowship Reunited (:


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Och, ja, dat is zo mooi!
    Ik ben ook gek op The Fellowship Reunited (:


    CR? Want dat is geloof ik nou net een van de paar tracks ervan die niet heb...


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Dit is eigenlijk best interesant. Over de runesteen van Kili :')


    Ik hou van runen. *O*

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:13 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Erebor schreef:
    (...)

    CR? Want dat is geloof ik nou net een van de paar tracks ervan die niet heb...

    Ik denk dat die alleen daarvan is, ja.


    Caution first, always.

    Took schreef:
    (...)

    Ik hou van runen. *O*

    Hfsjhjsfhsj ik ook! Ik heb Gandalf's signatuur op mijn pols C:
    Dat artikel had ik al gelezen, maar het blijft toch erg interessant.


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Hfsjhjsfhsj ik ook! Ik heb Gandalf's signatuur op mijn pols C:
    Dat artikel had ik al gelezen, maar het blijft toch erg interessant.


    Ik had een tijdje terug (nog niet eens zo lang geleden) Wunjo als username. Oftewel: De W in runen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ThranduiI schreef:
    Ik zit hier ruim zes jaar en ik zit nog steeds in de 5000 posts :')

    Ik zit hier al 8 jaar en heb niet zo veel, hey hoe knap is dat ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:
    (...)

    Hehe :Y)
    Al ben ik van mening dat Hans Zimmer nóg beter dan Howard Shore is. Maar dat komt ook dat hij niet voornamelijk de klassieke invloeden gebruikt, zoals Howard Shore dat wel doet. Shore hangt nog erg aan het klassiek aan, maar dat kan je van Zimmer niet echt zeggen en dat is juist wat ik zo geweldig aan de muziek van die man vind ^^


    Dat is net zoiets als kiezen tussen J.R.R. Tolkien en George R. Martin! Onmogelijke keuze.... Ze zijn alle twee echt geweldig, maar ik vind Howards Shore ietsje beter. Dat komt doordat ik Hans Zimmer alleen maar mooi vind op bepaalde momenten en Howard overal en altijd :Y)
    Wat vinden jullie het mooiste van die twee? Van Howard vind ik The Three Hunters (LOTR) het mooiste, en van Hans Elysium (Gladiator)... *zwijmel* :'D

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat is net zoiets als kiezen tussen J.R.R. Tolkien en George R. Martin! Onmogelijke keuze.... Ze zijn alle twee echt geweldig, maar ik vind Howards Shore ietsje beter. Dat komt doordat ik Hans Zimmer alleen maar mooi vind op bepaalde momenten en Howard overal en altijd :Y)
    Wat vinden jullie het mooiste van die twee? Van Howard vind ik The Three Hunters (LOTR) het mooiste, en van Hans Elysium (Gladiator)... *zwijmel* :'D


    Ik heb het gesprek niet gevolgd.. En ben te lui om terug te lezen op dit moment. Dus ik heb géén idee waar het over gaat. Het enige dat ik kan antwoorden is:
    Ik houd van J.R.R. Tolkien en George R.R. Martin _O_. Tolkien iets meer als Martin, maar toch.
    En verder heb ik geen idee waar je het over had :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.




    Heel eng, kijken op risico


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik kan ook niet kiezen tussen beiden. Klaus Badelt vind ik trouwens ook heel goed. (:
    En George Martin of Tolkien. Lastig.

    Bij Tolkien blijft in elk geval nog de meerderheid in leven. :/ Al laat Martin (tot waar ik ben) mijn favorieten tenminste nog in leven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niniel schreef:




    Heel eng, kijken op risico



    Oh die eerste! <3

    En die laatste is leuk x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Venomis schreef:
    Ik kan ook niet kiezen tussen beiden. Klaus Badelt vind ik trouwens ook heel goed. (:
    En George Martin of Tolkien. Lastig.

    Bij Tolkien blijft in elk geval nog de meerderheid in leven. :/ Al laat Martin (tot waar ik ben) mijn favorieten tenminste nog in leven.


    Naahw, behalve Ned Stark dan -.-'

    LakeTown schreef:
    (...)

    Naahw, behalve Ned Stark dan -.-'


    True. D:


    Every villain is a hero in his own mind.