• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 50 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:53 ]

    Ribery schreef:
    (...)
    Quizlet-spell. Gets you hooked.

    Jullie zijn zeker allemaal actief in die praattopics? :'D


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Even serieus, how does that happen?

    Alle topics onderspammen. En dan te bedenken dat ik eigenlijk ook een tijd afwezig ben geweest... damn, nu heb ik zin om uit te rekenen hoeveel posts ik gemiddeld plaats. :'D

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Jullie zijn zeker allemaal actief in die praattopics? :'D

    Nah, alleen fan-topics zoals het "vampier"-topic en Sherlock en dergelijke. De rest alle stamcafé shizzle.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Jullie zijn zeker allemaal actief in die praattopics? :'D

    Vorig jaar had je hier een EK-topic waar ik heel fanatiek in heb gepost (surprise surprise). :'D En ik heb een tijdje meegedaan aan een flinke RPG. En verder.. tsja, de rest verdelen over 5/6 jaar lid zijn?


    ars moriendi

    Ja maar... Damn. Ik heb respect voor jullie :')


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Ja maar... Damn. Ik heb respect voor jullie :')

    Bwah, Quizlet is voor mij meestal een tabblad dat ik helemaal niet aan dien te hebben staan omdat ik aan het werk moet. Zoals nu. :')


    ars moriendi

    LOTR muziek is zó ontzettend mooi en indrukwekkend...Respect voor Howard Shore...


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    LOTR muziek is zó ontzettend mooi en indrukwekkend...Respect voor Howard Shore...


    Yesh it is, luister nu the road goes ever on, pt1/the breaking of the fellowship. Zo mooi dat bepaalde stukje ^^


    Stenenlikker

    Ribery schreef:
    (...)
    Bwah, Quizlet is voor mij meestal een tabblad dat ik helemaal niet aan dien te hebben staan omdat ik aan het werk moet. Zoals nu. :')

    Dat probleem heb ik ook altijd, ahum.


    Caution first, always.

    Erebor schreef:
    (...)

    Yesh it is, luister nu the road goes ever on, pt1/the breaking of the fellowship. Zo mooi dat bepaalde stukje ^^


    the breaking of the fellowship. Iedere keer als ik dat hoor weet ik weer waarom Howard Shore GENIAAL is


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    (...)

    the breaking of the fellowship. Iedere keer als ik dat hoor weet ik weer waarom Howard Shore GENIAAL is


    Hehe :Y)
    Al ben ik van mening dat Hans Zimmer nóg beter dan Howard Shore is. Maar dat komt ook dat hij niet voornamelijk de klassieke invloeden gebruikt, zoals Howard Shore dat wel doet. Shore hangt nog erg aan het klassiek aan, maar dat kan je van Zimmer niet echt zeggen en dat is juist wat ik zo geweldig aan de muziek van die man vind ^^


    Stenenlikker

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Dat probleem heb ik ook altijd, ahum.

    Damn, dan kan je mij dus ook niet pushen dat ik nu toch maar eens van Q af moet. Achja.. :'D


    ars moriendi

    Erebor schreef:
    (...)

    Hehe :Y)
    Al ben ik van mening dat Hans Zimmer nóg beter dan Howard Shore is. Maar dat komt ook dat hij niet voornamelijk de klassieke invloeden gebruikt, zoals Howard Shore dat wel doet. Shore hangt nog erg aan het klassiek aan, maar dat kan je van Zimmer niet echt zeggen en dat is juist wat ik zo geweldig aan de muziek van die man vind ^^


    Ze zijn alletwee goed.. alleen vind ik Howard Shore nét wat beter, hij heeft ook meegewerkt aan de Blues Brothers. (en dat geeft de doorslag xD)


    I dress to kill, but tastefully

    Dit is eigenlijk best interesant. Over de runesteen van Kili :')


    Stenenlikker

    BluesSister schreef:
    (...)

    Ze zijn alletwee goed.. alleen vind ik Howard Shore nét wat beter, hij heeft ook meegewerkt aan de Blues Brothers. (en dat geeft de doorslag xD)


    Haha, ieder zijn eigen mening ^^ Maar dat geloof ik graag, gezien ik heb gezien dat je daar fan van bent. :')


    Stenenlikker