• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 50 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:53 ]

    Lekker :Y) Ik zit nu bij huiswerkbegleiding, echt zooo saai! We moeten grafieken opstellen over de bevolkingsgroei (geboorten en sterfte), de sociale bevolkingsgroei (immigranten en emigranten), de totale bevolkingsgroei en de leeftijdsopbouw in de totale bevolkingsgroei van de afgelopen 120 jaar. Hoofdpijn en stijve vingers van het typen -.-*
    Ik ben anderhalf uur bezig geweest met één grafiek en twee uur met de tweede (moet er dus nog 2), en nu blijkt dat alles in procenten had gemoeten! Aaaargh! I need a hug ):

    LakeTown schreef:
    Lekker :Y) Ik zit nu bij huiswerkbegleiding, echt zooo saai! We moeten grafieken opstellen over de bevolkingsgroei (geboorten en sterfte), de sociale bevolkingsgroei (immigranten en emigranten), de totale bevolkingsgroei en de leeftijdsopbouw in de totale bevolkingsgroei van de afgelopen 120 jaar. Hoofdpijn en stijve vingers van het typen -.-*
    Ik ben anderhalf uur bezig geweest met één grafiek en twee uur met de tweede (moet er dus nog 2), en nu blijkt dat alles in procenten had gemoeten! Aaaargh! I need a hug ):

    *Geeft hug* ah arme jij, hoe kunnen we je op vrolijken?, een rpg, een hoofdstuk een leuk grapje :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik haat deze krengen, bij elkaar 3 en een half uur mee bezig geweest :@






    Just need hugs, thank jou <3

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:28 ]

    LakeTown schreef:
    Ik haat deze krengen, bij elkaar 3 en een half uur mee bezig geweest :@




    * kijkt er naar en valt dood neer* Saai


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hooi ^^
    Hier ben ik nog eens haha :D
    Graag zou ik in de lijst van de hobbits fans willen staat *kijkt heel schattig*
    En graag wil ik meedelen dat ik een hobbit-storie ga beginnen, maar ik ga wel eerst mijn andere storie volledig afronden en dan ga ik hieraan vol op aan werken. Ik heb de storie al geactiveerd met een beetje informatie en een leuke collage ^^
    http://www.quizlet.nl/stories/130489/our-hearts-beat-as-one-the-hobbit/ , hopelijk kan ik er binnenkort snel aan beginnen, want ik heb er zin in ^^

    x stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    You're in! Net zoals je story :Y)

    Yep, Niniel, welcome in my fucked up life :')

    LakeTown schreef:
    You're in! Net zoals je story :Y)

    Yep, Niniel, welcome in my fucked up life :')

    meid, ik heb medeleiden met je, maar, kenne we je ergens me opvrolijken om het ondragelijke gevoel van die opdracht te verlichten? :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    You're in! Net zoals je story :Y)

    Yep, Niniel, welcome in my fucked up life :')


    Thank you ^^ ik hoop dat het wat word met de storie ^^ hehe :D En ik vind het geweldig dat de hobbitstories in de top kopen ^^ eindelijk goede verhaallijnen in de top ^^ Jeej :D

    x stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Omfg, ik ben zo jaloers op het feit dat jullie tijd hebben om stories te schrijven. Ik word he-le-maal gek door school. In fact, I shouldn't even be here at all :'l


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Omfg, ik ben zo jaloers op het feit dat jullie tijd hebben om stories te schrijven. Ik word he-le-maal gek door school. In fact, I shouldn't even be here at all :'l

    Dat heb ik ook niet hoor, en ik ga niet eens naar school ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik heb niet veel tijd om stories te schrijven, maar ik heb voornamelijk altijd inspiratie tekort.
    Op het moment wil ik me focussen op één story. Dat gaat me beter af.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Ik heb niet veel tijd om stories te schrijven, maar ik heb voornamelijk altijd inspiratie tekort.
    Op het moment wil ik me focussen op één story. Dat gaat me beter af.

    groot gelijk, twee stories en een boek tegelijk schijven terwijl je voorbeiden weinig inspiratie hebt, is niet aan te raden, neem dit advies maar aan van deze jonge dame ;), het werkt totaal niet


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Vandaag the Hobbit gelezen. I feel sad.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Vandaag the Hobbit gelezen. I feel sad.

    Cmere :C


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Cmere :C


    Thank you! Ik voel me gewoon een beetje leeg nu ik alles weet. :c
    Thorin, o Thorin. Waarom moest je doodgaan? ;c


    "Well, well. Look who we've got here!"