• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 50 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:53 ]

    Barnabas schreef:
    (...)
    Thank you! Ik voel me gewoon een beetje leeg nu ik alles weet. :c
    Thorin, o Thorin. Waarom moest je doodgaan? ;c

    En fili, en kili... ):
    Het ging ook zo snel. Echt; bam, dood. D:

    Ik wil in Midde-Aarde wonen.

    Ik word zó agressief van dat einde van de Desolation of Smaug. Wat een clifhanger. Ik wil meet Hobbit


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Ik wil in Midde-Aarde wonen.
    Ik word zó agressief van dat einde van de Desolation of Smaug. Wat een clifhanger. Ik wil meer Hobbit


    I dress to kill, but tastefully

    Barnabas schreef:
    (...)
    Thank you! Ik voel me gewoon een beetje leeg nu ik alles weet. :c
    Thorin, o Thorin. Waarom moest je doodgaan? ;c


    Daarom heb ik eigenlijk helemaal geen zin in de 3de film, dan word het zo officieel dat ze dood zijn. Ik heb het boek al vaker gelezen voor de eerste Hobbit uit kwam, maar het raakte me toen minder dat Thorin, Fíli en Kíli stierven en dat anderen verdwenen. Nu hebben al deze personage's gezichten, dat maakt het veel zieliger als ze dood gaan :')

    LakeTown schreef:
    (...)

    Daarom heb ik eigenlijk helemaal geen zin in de 3de film, dan word het zo officieel dat ze dood zijn. Ik heb het boek al vaker gelezen voor de eerste Hobbit uit kwam, maar het raakte me toen minder dat Thorin, Fíli en Kíli stierven en dat anderen verdwenen. Nu hebben al deze personage's gezichten, dat maakt het veel zieliger als ze dood gaan :')

    Ik weet nu al dat ik zakdoeken mee mag nemen.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Thank you! Ik voel me gewoon een beetje leeg nu ik alles weet. :c
    Thorin, o Thorin. Waarom moest je doodgaan? ;c

    Je wilt niet weten hoe rot ik me voelde toen ik dat fragment moest analyseren voor mijn PWS :')


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Je wilt niet weten hoe rot ik me voelde toen ik dat fragment moest analyseren voor mijn PWS :')

    Omg, geef mij ook zo'n PWS! Waar ging het precies over? Wel kut dat je zulke dingen dan moet lezen. ;c Al vind ik de Thorin uit the Hobbit wat minder dan uit de film. Dat hij een blauwe muts op had, is niet echt bepaald stoer. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Omg, geef mij ook zo'n PWS! Waar ging het precies over? Wel kut dat je zulke dingen dan moet lezen. ;c Al vind ik de Thorin uit the Hobbit wat minder dan uit de film. Dat hij een blauwe muts op had, is niet echt bepaald stoer. :'D

    EN VERGEET NIET DAT HIJ HARP SPEELT *O*

    Ahum. Sorry.
    Ik heb voor mijn Engels-PWS een character analysis van Bilbo geschreven. De manier waarop zijn persoonlijkheid verandert, met het oog op de manier waarop Tolkien de Engelse taal gebruikt heeft om dat te illustreren. Ik heb vorige week de eerste versie ingeleverd (meer dan 11,000 woorden ehehe). Ik moet nu alleen de conclusie nog doen en de laatste dingetjes afronden.


    Caution first, always.

    BluesSister schreef:
    Ik wil in Midde-Aarde wonen.
    Ik word zó agressief van dat einde van de Desolation of Smaug. Wat een clifhanger. Ik wil meet Hobbit


    Like this?



    Sorry, deze moest er even in, vond hem zo geweldig :3

    LakeTown schreef:
    (...)

    Like this?



    Sorry, deze moest er even in, vond hem zo geweldig :3


    ze hebben hobbit huizen gebauwd op een camping in noord holland, was daar beze kijke met me pa, geweldig :D, binne kant niet gezien :D

    OMG die laatste :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    Gandalf heeft gesproken :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik was weer even door mijn Photobucket galerij aan het scrollen en






    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Ik was weer even door mijn Photobucket galerij aan het scrollen en







    Ahw, die eerste <3
    Deze vond ik ook wel grappig :')

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 18:37 ]

    And it was just a dream...



    Feels :3

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 18:50 ]

    Ik voel me al weer een beetje bedroefd nu ik weer herinnerd werd aan het feit dat ze dood gaan. Ik hoop echt dat ik keihard moet janken. Dan hebben ze in elk geval een mooi einde. En ik heb nog nooit in mijn leven gejankt om een film


    Every villain is a hero in his own mind.