• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 50 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:53 ]

    Hebben Hobbit - fans een bijnaam?
    De Sherlock - fans noemen zich Sherlockians. Dus.. Ik begreep dat ik automatisch ook een Sherlockian werd. [ik vind het n stomme naam]
    Maar.. Hebben wij ook een bijnaam? :] Voor Lord of the Rings / Hobbit - fans? ;á


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Hebben Hobbit - fans een bijnaam?
    De Sherlock - fans noemen zich Sherlockians. Dus.. Ik begreep dat ik automatisch ook een Sherlockian werd. [ik vind het n stomme naam]
    Maar.. Hebben wij ook een bijnaam? :] Voor Lord of the Rings / Hobbit - fans? ;á


    Sowieso weet ik dat fans van LotR Ringers zijn. Bij the Hobbit weet ik het niet.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Sowieso weet ik dat fans van LotR Ringers zijn. Bij the Hobbit weet ik het niet.

    The shire foks :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Gewoon het idee dat orken seks kunnen hebben...
    [url]
    http://cl.jroo.me/z3/A/X/l/e/a.baa-FILTHY-HOBBITSES.jpg[/url]

    Eigenlijk zou er orkses moeten staan.. :p Nu we het er namelijk over hebben ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Gewoon het idee dat orken seks kunnen hebben...



    Eigenlijk zou er orkses moeten staan.. :p Nu we het er namelijk over hebben ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat is toch wel een (extra) hoofdstukje waard toch? *wink wink*
    Op de voorkant staat;

    The Hobbit
    An Unexpected Journey

    Wegwijzer
    Jude Fisher
    Voorwoord door Martin Freeman


    Het is echt heel gaaf om te lezen! Er zit ook een hele mooie kaart van Middle Earth in. Alleen ik kan Gondor er maar niet op vinden, dat bestond toch al in die tijd?
    Ook een leuk fact trouwens, de naam Óin is afgeleid van het Engelse woord 'Ointment' en dat betekend zalf/balsem. Óin is namelijk degene die voor de gewonden zorgt, een echte heelmeester (net zoals met Kíli, hij was degene die met hem achterbleef).




    @ Leora,
    Die bedoelde ik, bedankt! (:


    Hee, ik geloof dat ik die ook heb ^^
    En nee, Gondor hebben ze op die kaart weggelaten, haha. Net zoals Mordor, die liggen daar waar de kaart aan de onderkant eindigt, heb m namelijk op mijn kamer hangen ^^ Denk dat ze dat gedaan hebben, omdat die gebieden in the Hobbit geen rol spelen.


    Stenenlikker

    Stapper schreef:
    Hebben Hobbit - fans een bijnaam?
    De Sherlock - fans noemen zich Sherlockians. Dus.. Ik begreep dat ik automatisch ook een Sherlockian werd. [ik vind het n stomme naam]
    Maar.. Hebben wij ook een bijnaam? :] Voor Lord of the Rings / Hobbit - fans? ;á

    Ik noem mezelf dan meestal gewoon een Hobbit of Dwarf.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Niniel schreef:
    (...)
    Nee, O.O, hij is evil,
    en trouwens ik wil niet eens weten hoe orks zich voortplanten. al waren de eerst orks wel elven, omdat Morgoth, Melkor wel te verstaan, graag zelf levende dingen wilde creeren zoals mensen tot leven wekken enzo. zo heeft hij dus toen de elven ontwaakte elven mannen en vrouwen gevangen en gemarteld. de bastard

    Mehh, maakt het veel uit? Villains zoals Smaug, Loki, the Joker, Magneto en Moriarty worden ook vaak leuk en interessant gevonden, toch? C:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:44 ]


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Mehh, maakt het veel uit? Villains zoals Smaug, Loki, the Joker, Magneto en Moriarty worden ook vaak leuk en interessant gevonden, toch? C:

    geef mij Feanor maar, een knappe elf, die verkeerd begrepen is, heb ik al verteld dat ie heel handig is ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Took schreef:
    (...)

    Staat er ook bij waar baby orks vandaan komen? :'D


    Ze zeggen dat Orcs ooit elven waren, maar dat ze door een kwade macht gevangen genomen en gemarteld werden tot dat ieder goed instinct voor schoonheind en edelmoedigheid uit hen was gebannen. Het zijn de gewetenloze schepsels geworden die wij nu kennen als Orcs, ook al is er geen Orc die die herinnering in ere houdt of zelfs maar met zich mee draagt. En aangezien er ook vrouwelijke elfen bij zaten, zijn er nu vast ook vrouwelijke Orcs :')

    Erebor schreef:
    (...)

    Hee, ik geloof dat ik die ook heb ^^
    En nee, Gondor hebben ze op die kaart weggelaten, haha. Net zoals Mordor, die liggen daar waar de kaart aan de onderkant eindigt, heb m namelijk op mijn kamer hangen ^^ Denk dat ze dat gedaan hebben, omdat die gebieden in the Hobbit geen rol spelen.

    Haha, en ik helemaal zoeken. Inderdaad, ik kon Mordor ook niet vinden! Mar Edoras staat er nog nét wel op, net zoals de moerassen en de poort voor Mordor. Als je goed kijkt zie je een heeeel klein stukje van de toren in de rechter onderhoek staan ^^

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:48 ]

    Volgens mij bestaat er geen woord voor Hobbit-fans haha. H-fans. xD
    Alleen ringers en Tolkinists :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    We noemen onszelf... Hobbitses. :Y)
    Ik ben nog steeds bezig met the Hobbit en het is echt zo gaaf. Het duurt alleen wat lang met lezen ivm de tentamens. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat ik hem ook maar weer opnieuw ga lezen, want ik kan de dwergen nu pas uit elkaar houden. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Barnabas schreef:
    We noemen onszelf... Hobbitses. :Y)
    Ik ben nog steeds bezig met the Hobbit en het is echt zo gaaf. Het duurt alleen wat lang met lezen ivm de tentamens. :')

    Zo noemen ze me al op het werk hihi, ook omdat ik klein ben :D, maar ja het is een hele eer :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hobbitses vind ik wel een goeie ^^
    En ik moet het boek ook nog altijd lezen maar ik wil wachten tot na de derde film omdat ik geen spoilers wil (:
    dat zal ik bij het boek dan wel hebben maar meh het is het een of het ander


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”