• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    ik vind ze niet saai

    Komaan Tokio Hotel is níét saai!
    Elke fan die dat zegt = geen echte fan!

    <3


    -

    wtf!!!
    tokio hotel saai?!
    niet dus he!!!
    & dat ze nu nog maar op 4 en 5 staan enzo, dat komt door al die meelopers, die dan ook maar stemden voor tokio hotel, maar eigenlijk niet echt fan waren, en nu tokio hotel, om het zo te zeggen niet meer "in" is stemmen ze er ook niet meer op, alleen nog maar de échte fans!
    en dat ben ik! jij dan waarschijnlijk niet!
    het is trouwens ook niet het enige liedje dat ze hebben dat ze spelen op tmf hoor! er zijn er zelfs vele betere! in die nacht en geh enzo... die kun je nog niet beu gehoord zijn als je alleen maar bij tmf naar tokio hotel luisterd!
    echt, tokio hotel is niet saai!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    TokioHotel wordt niet passé, en als in België die meeste fans zit fzeu wat je ook zei ooh beste fans zelfs, geloof ik er geen reet van. Want als fan vind je TokioHotel niet zomaar passé. :') (Zou niet voor alle Belgen gelden heur. )


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nou de TMF in nederland draait th nouwelijks.. dus alleen 'normale' muziek zoals rihanna&chris brown en zoow .. ik heb nog maar 3 x th gezien ofzoo.. en th is niet saai (A)


    when words fail, music speaks.

    nou de TMF in nederland draait th nouwelijks.. dus alleen 'normale' muziek zoals rihanna&chris brown en zoow .. ik heb nog maar 3 x th gezien ofzoo.. en th is niet saai (A)


    Omdat TMF in NL naar de kloten gaat bijna, en daar alleen maar Haters zitten :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    vroeger was ik fan, maar nu niet meer zenne :D
    ik geef je compleet gelijk na een half jaar steeds die gast in de dag top vijf valt ge gewn van u stoel van verveling :P


    PoisonTrash on camera

    TH is niet saai oke srping nicht of don't jump staat er lang in net als het vorige liedje dat stond er ook lang in maar komop, koop een CD speel die liedjes af, ik keek op het begin naar TMF nu niet meer omdat 1.mijn ouders worden het beu en 2.ik steeds achter de pc zit en dan liedjes luister en clipjes kijkvan tokio hotel dat je dat doet ga je ze niet saai vinden, komop de zijn niet passée en zeker niet saai! en geloof het niet dat in België (waar ik woon) de beste fans zitten, de jongens vinden alle fans toch even goed zeker!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    vroeger was ik fan, maar nu niet meer zenne :D
    ik geef je compleet gelijk na een half jaar steeds die gast in de dag top vijf valt ge gewn van u stoel van verveling :P

    wtf!!! en al die andere liekes dan? op tmf spele ze alleen maar don't jump! da's eens nog nie het beste lieke da ze hebbe!!!
    wete, gulle zijt nooit echte fans geweest!
    meelopers! (6)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Uhm.. Dat is niet TH hun fout :S
    TMF moet dringend eens een ander liedje dan Don't jump in de dag top 5 zetten :O

    Je kunt trouwens ook je tv uit doen als ze op tmf zijn en je wilt het niet zien.
    En trouwens, niemand verteld je dat je verplicht TH moet luisteren hoor? Je kunt toch ook gewoon een paar weken niet luisteren -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    vroeger was ik fan, maar nu niet meer zenne :D
    ik geef je compleet gelijk na een half jaar steeds die gast in de dag top vijf valt ge gewn van u stoel van verveling :P
    en weer zeg ik; doe de tv uit als het je gaat vervelen -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    Omdat TMF in NL naar de kloten gaat bijna, en daar alleen maar Haters zitten :')

    uhu die is gwn ver verneukt! maarjah.. waar moet ik anders naar kijke/luistere ik heb geen mtv op mijn tv in me eigen kamer .. enne; een paar vj's gaan daar ook wel =']zoals nikki en ehm.. nog iemand volgens mij..


    when words fail, music speaks.

    Luistert iemand daar dan nog naar ?
    - Behalve de echte echte echte fans.

    Luistert iemand daar dan nog naar ?
    - Behalve de echte echte echte fans.

    waarschijnlijk niet, maar dat is het hem nu net! wat zitten jullie dan te zeggen dat jullie fan zijn als jullie toch geen echteechteechte fans zijn en tokio hotel nu al saai vinden?
    ik vind ze allezins nog niet saai,en ik denk ook niet dat dat gauw gaat gebeuren!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!