• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    Iemand zei trouwens dat ze pas een nieuw nummer maken in 2011 ofzo.
    Vinden jullie dat dan niet overkomen als :
    Ok wij zijn nu rijk genoeg , en onze fans moeten maar leven met de nummers die we al hebben gemaakt.
    Ik heb geen idee of dat waar is maar Whatever.

    Iemand zei trouwens dat ze pas een nieuw nummer maken in 2011 ofzo.
    Vinden jullie dat dan niet overkomen als :
    Ok wij zijn nu rijk genoeg , en onze fans moeten maar leven met de nummers die we al hebben gemaakt.
    Ik heb geen idee of dat waar is maar Whatever.

    dat is niet waar!
    ik weet niet meer of het een intervieuw was op youtube of gewoon in een tijdschrift, maar ik weet wel dat tom had gezegd dat ze ons geen jaren niet meer gaan laten wachten voor een nieuw album! dat zijn dus al direct een stuk of 12 nummers! dus kan goed zijn dat binnen een maand alweer een nieuw liedje komt!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    de 1 vind van wel de ander van niet

    nou k luister gewoon naar verschillende bands,liedjes en th valt daar onder en er zijn genoeg bands enzo wara het nlnag bij duurt en zonnige bands maken niet eens meer muziek maar dara wordt ook nara geluisterd en ook steeds de zelfde dus waarom wordt daar nou niet over gezeikt wnat th komt heus wel weer hoor maar zonnige gewoon niet.en zo s het gewoon dus leer er mee leven(Y)

    hoeso saai? ik vind het nog steeds niet saai worden.. maar ik luister ook niet alleen tokio hotel, ook wel panik en weet ik veel allemaal

    nooou,
    het word gewoon standaard voor mij, maar ik raak er echt niet op uitgekeken ofzow, maar jaa ze mogen wel een beetje nieuw materiaal maken, en ff wat eerder dan "op zn vroegst winter" (<

    Ze moeten gewoon even een dikke vakantie van een maand hebben -.-

    Ze zitten echt zooo vol, al het hele jaar. Volgens mij krijg je zo ook een hekel aan al die planning etc.
    Ze hebben gewoon te veel publiek x'D...

    Ze moeten amerika uitsluiten! (6).
    GNAGNA hebben ze meer tijd voorons , en hebben ze meer tijd voor het maken van een nieuw album.

    HEHE.

    maar ik zit niet echt te wachten op een nieuw album, dus ze mogen hun tijd nemen ^^..

    MAAR ZODRA ZE DIE TIJD INWISSELEN OM AMERIKAANSE FANS OF FRANSE FANS BLIJ TE KUNNEN MAKEN..

    x'D..

    hoeso saai? ik vind het nog steeds niet saai worden.. maar ik luister ook niet alleen tokio hotel, ook wel panik en weet ik veel allemaal

    hunk serieus
    het is niet dat ze een half jaar in de dag top 5 staan dat ze saai worden :S
    ik bijf hun muziek mooi vinden
    het gaat tenslotte om hun muziek
    niet over het feit dat de jongens heet zijn of lang in de dag top 5 staan...

    tokio hotel en hun teksten en liedjes <33


    AMen. _O_
    vind ik ook.
    en de nieuwe cd komt vanzelf,
    ookal is het pas volgend jaar.
    als ze hem af moeten raffelen word ze alleen maar minder mooi!!


    AAP

    Over Dag top 5 gsproken,...
    Tstaat juist op, en yep, TH, kwni op welke plaats, kdenk 5 of 4
    begint idd wel wat afgezaagd te worden,
    maar kwil hen niet laten vallen,
    dus khoop voor hun dat ze snel weer met wat nieuws op de proppen komen...
    xxx

    Waar slaat dit op? Sorry hoor, maar jij bent echt een wannabe fan. Denk eens aan de positieve kanten! We hebben tenminste wat om naar uit te kijken. En dat ze niet in de Belgische top 5 -of wat dan ook- staan, is niet HUN schuld. Daar moeten de kijkers op stemmen! En niet de bands zelf! Dus ik vind het echt bullshit wat jij zegt. Waarschijnlijk vind jij het saai worden omdat er geen nieuw nummer is ofzo. DENK EENS NA! Ze zijn bezig met hun grootste droom: AMERIKA BEREIKEN! en daar zijn ze nu dus mee bezig. Je zal juist blij voor ze moeten zijn! Echte fans hebben daar respect voor en wachten met gemak af op het laatste nieuws/cd's/nummers!

    Faker.


    -

    Ik ken mensen die misschien 3maanden fan zijn geweest. Ze vonden hun heel goed en zo tot ze afgezaagd werden volgens hun. Nu zijn ze haters en moet ik rennen voor mijn leven of mijn mond houden.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ö

    tokio hotel is niet saai ,,
    ik zou blij zijn als ze uit die fucking dag top 5 zijn ,, want da is commercieel diene dag top 5 (mijn mening) kijk maar naar JB,, die staan heel de tijd 1 :s ,
    en ik stem niet meer voor th in de dag top 5

    DAGTOP5 kan de pot op n_n
    Tokio hotel blijft goed, muziek goed, teksten goed,
    en das nu gwn omda ze nog geen nieuw liedjes hebbe
    maja als gy GEEN fan meer wilt zijn uw keuze


    Gilles (ll)

    Tokio Hotel is niet saai, en zal het ook nooit worden. Ze kunnen niet altijd nieuwe liedjes schrijven of whatever, ze hebben hun eigen leven en houden zich dus ook met andere dingen bezig!

    Charlotte heeft alweer gesproken (A)

    Iemand zei trouwens dat ze pas een nieuw nummer maken in 2011 ofzo.
    Vinden jullie dat dan niet overkomen als :
    Ok wij zijn nu rijk genoeg , en onze fans moeten maar leven met de nummers die we al hebben gemaakt.
    Ik heb geen idee of dat waar is maar Whatever.


    Iemand, ja! En als je goed op had gelet, er staan overal in welke tijdschriften dan ook, Hitkrant, bravo etc, staat overal dat er ;;

    In het begin van 2009/eind 2008 een nieuw album uitkomt, dat WAARSCHIJNLIJK Nächtelang gaat heten. Bill is bezig met nieuwe nummers en slaat ze het meeste op op zijn laptop, maar als hij inspiratie heeft, en zijn laptop heeft hij niet bij zich, hij slaat dan iets op op zijn mobiel, of schrijft het op.

    EN JIJ NOEMT JEZELF EEN FAN!


    -

    hunk serieus
    het is niet dat ze een half jaar in de dag top 5 staan dat ze saai worden :S
    ik bijf hun muziek mooi vinden
    het gaat tenslotte om hun muziek
    niet over het feit dat de jongens heet zijn of lang in de dag top 5 staan...

    tokio hotel en hun teksten en liedjes <33



    Groot gelijk ^^
    x


    Erase and Replace