• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    :O! uhm, dat is jóuw mening & ik denk dat er véél mensen zijn die er totaal anders over denken :S. wat wil je dat ze niet meer op 1 staan in de dag top 5, Don't jump staat er ook alwel héél lang in (waar ik helemaal geen last van heb!). & ze hebben ook nog wel een leven hoor, ze kunnen niet continue bezig zijn met singeltjes uitbrengen..


    Beeeeeeeesje :-)

    (...)

    Iemand, ja! En als je goed op had gelet, er staan overal in welke tijdschriften dan ook, Hitkrant, bravo etc, staat overal dat er ;;

    In het begin van 2009/eind 2008 een nieuw album uitkomt, dat WAARSCHIJNLIJK Nächtelang gaat heten. Bill is bezig met nieuwe nummers en slaat ze het meeste op op zijn laptop, maar als hij inspiratie heeft, en zijn laptop heeft hij niet bij zich, hij slaat dan iets op op zijn mobiel, of schrijft het op.

    EN JIJ NOEMT JEZELF EEN FAN!


    IK BEN GEEN FAN ! Tokio hotel is echt niets voor mij.
    En ik had dat gewoon gehoord , jeweet wel ; RODDELS .
    Whatever...

    Jh,, sorry maardit is mijn mening,, Volgens mij vinden de meesten die nu gwn niemeer goe omdat die idd. nimeer echt ''in'' zijn! maar dat vind ik echt wannebe! ik bedoel die hebben zoveel liedjes, en ge hoeft ook ni alleen naar don't jump te luisteren,,

    [Ik ken iemand die megaa-fan was vn Th maar nu de Jb in zijn is Th vr haar oppeens Gay,, Jh sorry hoor maar dan zijt ge wel nen dikke meeloper!!]

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik luister echt niet 24/7 TH hoor.
    Integen deel.
    En daarbij, mocht er een nieuw album komen vindt ik het leuk, maar het heeft geen haast.

    Pffffffffffffffff...

    Soms snap ik 'fans' niet Oo

    nou de TMF in nederland draait th nouwelijks.. dus alleen 'normale' muziek zoals rihanna&chris brown en zoow .. ik heb nog maar 3 x th gezien ofzoo.. en th is niet saai (A)


    Inderdaad.

    Tokio Hotel zie ik NOOOIT.

    Alleen rond concerten, draaien ze misschien weer 1 x TH, Of een top 10, maar dan krijg je duitse en engelse versie, ja zo krijg je die top 10 snel vol -.-'

    Oh ja, en tja, die VJ's van TMF zuigen -.-
    (ongeacht ze hun werk goed doen xD )

    x

    Nja, ik luisterde het eerst echt te veel >.< Dus ik zit nu in mijn asjeblieft-even-geen-th-periode x'3 Nouja soms luister ik nog wel hoor :-P Maar ik luisterde het een paar maanden terug echt gewoon 24/7. x] Spijt van, nu wordt het sneller saai... Maarja. Ik kan nu alsnog niet wachten op de nieuwe CD :'DD
    &@Excuisa
    En ik zou mijn mening niet baseren op een top5, maar op wat je zelf vind - maar dat is geloof ik al eerder gezegd >.<

    x.


    Mew <3

    zel ben ik geen fan, maar k snap je wel hoor!

    altijd het zelfde blijven horen wordt op den duur vervelend!

    ma saai zijn ze zekr niet hoor!!


    everything you imagined, and more...

    ze moeten nieuwe liedjes schrijven!!


    You are so god damn Sexy <3

    Ze zijn nu "tovallig" met en nieuw album bezig.
    Als ie uit is nie meer vervelen!!!!!!!

    Saai? Ze zijn gewoon met andere dingen bezig.. k bedoel.. Bill is net weer hersteld, dan kan hij niet dag en nacht de studio induiken omdat wij hem anders saai vinden toch..

    daar ben ik helemaal meeeens

    saai? TH is geen attractie fzo o.O
    als je al niet even geduld hebt.. de jongens staan al niet stil! ze kunnen toch niet elke dag voor jou klaar staan om je te entertainen??

    :O! uhm, dat is jóuw mening & ik denk dat er véél mensen zijn die er totaal anders over denken :S. wat wil je dat ze niet meer op 1 staan in de dag top 5, Don't jump staat er ook alwel héél lang in (waar ik helemaal geen last van heb!). & ze hebben ook nog wel een leven hoor, ze kunnen niet continue bezig zijn met singeltjes uitbrengen..


    idd! sinds monsoon vorig jaar uitkwam, is TH zo goed als niet meer van de eerste plaats geweest! ö elke keer een nieuw liedje -->> weer op de eerste plaats! (zalugh tog xD)

    saai? ... nee echt niet hoor... als je echte fan bent blijf je ook fan... of ze nu secces hebben of niet...
    wnt vele vn de mensen die hun fan noemen kennen alleen monsoon... en schrijven altij gustave ipv Gustav... ik vind het best zo... en trouwens, binnen kort kont hun niewe dvd (Parck du Prince) én een nieuwe CD(wrsch in Januarie)
    X


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    Ik vind ze heus niet saai worden.
    ik kan gerust 55 maal na elkaar beichte bijvoorbeeld luisteren.
    en alle andere nummers ook!
    Tokio Hotel word niet saai , en als je een echte fan bent wacht je met geduld af tot het nieuwe album er is !


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    TH begint nooit te vervelen bij mij.
    Ik kan de nummmers oneindig luisteren zonder dat het verveelt