• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mysticnight schreef:
    (...)

    Veel mensen denken dat Lucifer 100% slecht is maar ik vind van niet. Oké, heel groot deel wel :) maar ik vind dat je een goede Lucifer hebt gemaakt =)


    Hij is en blijft een engel dus hij kan nooit 100% slecht zijn, zo denk ik er in elk geval over.:)


    Dangerx

    misschien kan ik helpen? als je zegt hoe jij het ongeveer voor je ziet

    Mysticnight schreef:
    (...)

    Ik ook =) Lucifer en zijn vrouw zijn ook beide super awesome! =)


    thank you (H)


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Hey desire je Lucifer is awesome :3 mijn gevoel over hoe jij werkt is gewoon goed :P

    Er is wel iets goeds in Lucifer. Zoals vaker word gezegd; "Satan was once an angel"


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    BlackDesire schreef:
    (...)

    Hij is en blijft een engel dus hij kan nooit 100% slecht zijn, zo denk ik er in elk geval over.:)


    Dangerx

    misschien kan ik helpen? als je zegt hoe jij het ongeveer voor je ziet


    Nou ik zie het meer als een stad van vlammen. In een film was een kasteel van Satan en ik probeer die ook te vinden, maar weet niet van welke film dat ook alweer was. Maar in ieder geval de Demons en Angels leven dus in huizen in een dode omgeving met dode bomen die vlammen als bladeren hebben enzo. Het is niet echt een wereld van vlammen maar met met simpele touches van vlammen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Hey desire je Lucifer is awesome :3 mijn gevoel over hoe jij werkt is gewoon goed :P

    Er is wel iets goeds in Lucifer. Zoals vaker word gezegd; "Satan was once an angel"

    And the brightest of them all =)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:38 ]

    Dangerx schreef:
    (...)

    Nou ik zie het meer als een stad van vlammen. In een film was een kasteel van Satan en ik probeer die ook te vinden, maar weet niet van welke film dat ook alweer was. Maar in ieder geval de Demons en Angels leven dus in huizen in een dode omgeving met dode bomen die vlammen als bladeren hebben enzo. Het is niet echt een wereld van vlammen maar met met simpele touches van vlammen


    Achja we hebben nu in elk geval een soort van voorbeeld.




    Blij dat jullie hem ook niet zien als een kwaadaardig monster xD

    Achja je kan tenminste nu een beeld schetsen (:

    Haha ik zie het gewoon zo. Ik bedoel, elk slecht mens begon ooit goed :p en dat precies hetzelfde met Satan :3 sommige zeggen dat hij (voor Gabriel) de rechterhand van god was xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    XLaheyX schreef:



    Naam: Alex Carson
    Leeftijd:
    Demon: 300 jaar
    Leeftijd: 26
    Situatie met Satan/ Lucifer: De enigste reden waarom hij voor hel heeft gekozen is omdat hij verliefd was op een mooie jonge dame voor hij dood ging. Hij heeft voor hel gekozen in de hoop weer bij haar te kunnen zijn maar zodra hij terug kon keren naar aarde om zielen op te halen kwam hij er achter dat deze jonge dame al een ander had en nooit om hem heeft gerouwd
    Karakter: Alex doet zich voor als een harteloos iemand vooral als hij in de hel is. Hij is erg gekwetst door de persoon waar hij jaren geleden van heeft gehouden. Sinds dat ene moment is al zijn menselijkheid kwijt geraakt. In elk geval verstopt hij ze diep weg. Hij laat ze enkel zien wanneer hij terug op aarde is. Er is haast nooit een glimlach op zijn gezicht te zien. Enkel wanneer er leed vermaak is. Alex heeft zijn depressieve momenten. Op zulke dagen dwaalt hij eenzaam door hel hopend dat het snel op zou houden. Wanneer hij echter zijn menselijkheid 'toe laat' is hij een zorgzaam en vrolijk persoon. Hij is een persoon die graag helpt maar ook best onzeker en verlegen is. Hij is redelijk ongemakkelijk met vrouwen in het begin. Maar naar mate hij ze wat langer kent gaat die ongemakkelijkheid vaak weg.
    Uiterlijk:


    Kracht: Telekinese, hier door kan Alex de zielen zonder enige moeite mee 'sturen' zonder dat ze zich ook maar tegen kunnen werken.



    Hij is af, alleen een beetje vaag x)


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Hij is prima hoor :3 leuk bedacht de reden waarom! Damn jullie geven me inspiratie


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Haha dat is handig toch?

    Nu alleen hopen dat Alex er over heen komt x)


    seven seconds that is all the time you got to make your point.


    Naam:
    Lena Adora Káto.
    Leeftijd:
    193 jaar. Haar uiterlijke leeftijd is 18/ 19 jaar.
    Situatie met Satan/ Lucifer:
    Hoewel haar kracht tamelijk sterk is, en Satan/Lucifer daardoor wat gehecht aan haar geraakt is, is Lena nog niet heel lang in het kasteel. Waar ze daarvoor vandaan kwam, of wie ze was, herinnert ze zich niet. Hieraan ergert ze zich enorm en ze probeert dan ook op onderzoek uit te gaan wanneer ze tijd heeft.
    Karakter:
    Lena's persoonlijkheid brengt heel wat verwarring op vanwege haar lieflijke uiterlijk. Haar persoonlijkheid is namelijk een stuk minder lieflijk. Lena's leven bestaat uit haar werk, waar ze vaak een spel van maakt. Ze bestaat uit veel lust en heeft dan ook vaak zowel menselijke als demonische bedpartners, maar moet van liefde niets weten, omdat ze het gevoel niet kent en stiekem bang is voor het onzekere. Ze is stil, wraakzuchtig en perfectionistisch. Ze wilt het beste zijn in haar vak en zal dan ook alles doen om dit zo te krijgen. Doordat haar kracht vrij sterk is, heeft ze een groot ego opgelopen. Ze loopt vaak met haar neus in de lucht en voelt zich af en toe beter dan de rest. Toch heeft ook Lena haar zwakke kanten. Haar verleden bijvoorbeeld. Ze is nog niet lang in de onderwereld, en heeft geen idee waar ze vandaan kwam of waarom ze ervoor gekozen heeft naar de hel te komen. Dit is dan ook een gevoelig onderwerp die Lena zoveel mogelijk ontwijkt. Ze wil er zelf achterkomen waar ze vandaan komt. Toch is Lena niet harteloos. Ze wilt best liefhebben, maar vindt het erg moeilijk anderen te vertrouwen en is bang voor het gevoel liefde, omdat het gevoel afleidend is en haar weg haalt bij haar doel, zielen naar de onderwereld brengen.
    Uiterlijk:



    Lena heeft lange, lichtblonde haren die tot halverwege haar rug vallen. Er zit een speelse slag in. Ze heeft een erg onschuldig en kinderlijk uiterlijk, waardoor velen haar meteen vertrouwen. Niets is minder waar. Haar grote, grasgroene ogen verleiden je binnen enkele seconden en wanneer je haar blik gevangen hebt maakt zij uit wat er met je gebeurt. Ze heeft een kleine neus, maar redelijk volle, zachtroze lippen. Ze is tenger van figuur en is niet veel groter dan 1 meter 60. Haar huid heeft een zachte, romige kleur en is compleet gaaf, op een licht moedervlekje in de vorm van een engelvleugel op haar linkse sleutelbeen. Op haar wangen staan lichte, roze blosjes. Lena heeft een redelijke boezem en heeft een brede kledingsmaak. Van bloesjes, skinny-jeans en truien naar rokjes, laag uitgesneden topjes en strakke jurkjes. Wanneer ze een opdracht heeft en ze van te voren weet dat het een man is, kleed ze zich extra gewaagd, ook al heeft ze dat eigenlijk niet nodig vanwege haar kracht.
    Kracht:
    Lena is een soort sirene. Wanneer ze je aankijkt en je haar blik vangt, kan Lena haar gave in werking zetten (haar ogen veranderen dan ook van haar normale grasgroene ogen naar een pupilloos zwart), waardoor je onder een soort hypnose komt. Zij bepaald wat er met je gebeurt en heeft je volledig in haar macht. Haar kracht werkt erg goed en kan af en toe naar haar hoofd stijgen, waardoor ze een groot ego opgebouwd heeft.


    Lena is af! Als er iets niet goed aan haar is, hoor ik het graag (:

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 18:20 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    LyraPhoenix schreef:
    Naam:
    Vetis Lifeless
    Leeftijd:
    Demon: pas een jaar of 100 (vrij jong)
    Uiterlijk: 17
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Hij word gezien als de jonkie en mag over het algemeen vrij weinig dingen doen.
    Karakter:
    Vetis is een jongen zonder woorden. Zijn gezichtsuitdrukkig zegt al genoeg en hij is ook niet bepaald een lieferdje. Hij maakt vrij vaak fouten en moet over het algemeen veel leren om zijn vrienden bij te houden. Vetis is altijd in voor een gevecht tegen iemand en daarbij verliest hij altijd. Soms heeft deze jonge demon er moeite mee om zielen naar de onderwereld mee te nemen, waarbij hij snel gestraft word. Vetis negeert vrij vaak de orders van andere, waarbij hij op zijn dooie gemakje naar de mensenwereld gaat.
    Uiterlijk: (liefst met foto)


    Vetis is een kleine jongen met lang zwart haar. Zijn lichaam is aan de magere kant en zijn hand is tot op het bot verbrand. Hij heeft twee gescheurde vleugels en kleine punt oren. Vetis is overal verbrand, littekens en een brandmerk, van wat hij fout heeft gedaan. Hij draagt vrij makkelijke kleding om soepel overal en nergens te komen. Schoenen heeft hij niet en zelfs in de winter is hij koppig om schoenen te dragen. Zijn ogen zijn veraddelijk. Ze zijn door zijn leeftijd kristal blauw en naarmate hij ouder word, worden ze langzaam donkerder.
    Kracht: Zijn ogen zenden warmte straling uit. (zo kan hij vooral 's nachts in het donker kijken.)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 17:14 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    BlackDesire schreef:


    Naam: Lucifer A.K.A Luc
    Leeftijd: I've stopped counting
    Situatie met Satan/ Lucifer: He is awesome and his 'daddy' kicked him out of heaven
    Karakter: Lucifer is op zich best een rustig en stil persoon. Hij laat niet super veel van zich horen en houd zich vaak gedeisd dat betekend echter niet dat hij niet aanwezig kan zijn. Lucifer laat vaak genoeg horen dat hij er is, vaak door het verheffen van zijn stem. En zodra hij dit doet is hij dan ook woedend. Dat is een van de kanten die je zeker niet van hem wil kennen. Er schuilt niet alleen woede in hem maar ook veel agressie. Hij twijfelt zeker niet om iemand ook maar wat aan te doen. Natuurlijk schuilt er ook iets sadistisch in hem. Iets wat erg duidelijk is. Lucifer is iemand die zijn gedachtes vaak hard op spreekt en hier grote deels niet bij na denkt. Ondanks zijn 'slechte' kant heeft hij nog steeds een engelen kant. Hij kan namelijk erg zorgzaam en lief zijn. Hij is iemand die soms te vaak mensen een tweede kans geeft. Maar meer dan een tweede kans krijgt iemand zeker niet. Hij is na sommige mensen zeer vriendelijk vooral naar zijn Angels toe. Naar zijn Demonen is hij toch vaak wat botter en uit hij zijn 'liefde' voor hen vaak op een andere manier. Hij is erg beschermd tegen over zijn vrouw en donders jaloers. Ondanks dat hij zelf jaloers is, is lucifer toch een flirt hij houd van vrouwelijke aandacht maar zal nooit te ver gaan. lucifer kan echt een eikel zijn door zich soms toch wat kinderachtig te gedragen. Hij is pas echt zich zelf als hij bij zijn vrouw is. Hij heeft dan ook een romantische kant en laat die echt alleen aan haar zien.
    Uiterlijk: Lucifer zijn lichaam ziet er uit als een 23 jarige man. Hij heeft licht blauw grijze ogen en bruine korte haren. Ondanks dat hij satan is heeft hij zoals bijna elke demon en angel zwarte ogen. Zo kan hij zich ook vaak ongezien door de menigte heen lopen. In elk geval zo denkt hij er over. Iedereen weet natuurlijk hoe hij er uit ziet. Lucifer heeft twee grote littekens op zijn schouder bladeren waar ooit zijn vleugels zaten. Die helaas zijn weg gebrand door de val. Verder heeft hij geen enkele litteken of onevenheden op zijn huid te zien. Hij heeft een wat gebruinde huid maar is niet gekleurd te noemen. Lucifer is een redelijke lang persoon met zijn 1,85 hij weegt 79 kg. Verder heeft hij een redelijk gespierd lichaam en laat dit ook maar al te graag zien.
    Kracht: pyrokinesis, natuurlijk laar Lucifer vaak zijn Angels en Demons het werk doen, maar wanneer hij verveeld gaat hij er graag zelf op uit. Hij gebruikt dan graag zijn vuur om mensen mee te trekken naar de hel. Alvast een kleine voor proefje over hoe hel is vind hij.



    Luci is af dacht ik zo. Ik hoop in elk geval dat hij goed is.

    En nog vrijwilligers die het aan durven zijn vrouw te zijn ?

    (het is ook totaal niet erg dat ik mijn eigen char awesome vind)


    Lena bied zich ook aan als vrijwilliger (: Whoops, had niet gezien dat iemand anders zich ook al aangemeld had :3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 22:51 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nice :3 i like this stuff going on. Maarehh lieve schatjes ik ga lekker slapen, want moet morgen stemmen en helpen op de open dag :3 bubai en tot morgen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Nice :3 i like this stuff going on. Maarehh lieve schatjes ik ga lekker slapen, want moet morgen stemmen en helpen op de open dag :3 bubai en tot morgen


    Night (: x


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel